eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Usługi kwalifikowanej ochrony osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 375539 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Zabrze: Usługi kwalifikowanej ochrony osób i mienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350274-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miejskie w Zabrzu, krajowy numer identyfikacyjny 98072500000, ul. ul. 3-go Maja  91, 41-800   Zabrze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 271 56 89, faks 32 271 56 80, e-mail muzeum@muzeum-miejskie-zabrze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum-miejskie-zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi kwalifikowanej ochrony osób i mienia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa, jako wymieniona w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE zaliczana jest do kategorii "Usług społecznych i innych szczególnych usług". 1. Przedmiotem zamówienia jest obowiązkowa, kwalifikowana ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Miejskiego w Zabrzu zgodnie z Planem ochrony, w następującym zakresie: - dwa (2) posterunki jednoosobowe w dwóch (2) budynkach: Galeria Muzeum Miejskiego Café Silesia w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 6 oraz na obiekcie Muzeum Miejskiego w Zabrzu ul. Powstańców Śląskich 3 oraz - całodobowo, w oparciu o miesięczny grafik pełnionej służby na każdym posterunku w obiekcie, przedłożonym Zamawiającemu do akceptacji do 26 dnia miesiąca. Brak wniesionych uwag przez Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych oznacza akceptację, oraz - opracowanie Planu ochrony dla budynku przy ul. Powstańców Śląskich 3. Ochrona na ww. dwóch posterunkach, realizowana będzie przez kwalifikowanych pracowników ochrony bez broni palnej, zgodnie z Planem ochrony dla budynku Galerii Muzeum Miejskiego w Zabrzu, uzgodnionym przez Wojewódzkiego Komendanta Policji w Katowicach. Konieczne jest opracowanie planu dla budynku Muzeum przy ul. Powstańców Śląskich 3 w Zabrzu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Wymagane wyposażenie pracowników ochrony. Wymagane wyposażenia i uzbrojenia pracowników ochrony obejmować będzie m.in.: a) paralizatory elektryczne, b) kajdanki, c) pałki obronne, d) ręczne miotacze gazu, e) radiotelefony, f) telefony komórkowe. 3. Pozostałe wymagania: a) Czynności pracownika ochrony obejmują wszelkie działania zapobiegające przestępstwom, wykroczeniom i czynom zabronionym przeciwko życiu i zdrowiu pracowników Muzeum oraz zwiedzających, jak również zapobiegające przed naruszeniem mienia Muzeum, a także niedopuszczające do powstania zagrożenia zalaniem lub pożarem w chronionych obiektach. b) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia pracowników ochrony w zakresie ochrony przeciwpożarowej i znajomości instrukcji zabezpieczenia przed pożarem ochranianych obiektów. c) Wykonawca zobowiązany jest również do przeszkolenia pracowników ochrony z zakresu pierwszej pomocy przedlekarskiej. d) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie obsługi zainstalowanych systemów alarmowych i monitoringu w obiektach podlegających ochronie. e) Pracownik ochrony powinien posiadać aktualne badania lekarskie, nie posiadać ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie czynności w ramach przedmiotu zamówienia. Pracownik ochrony powinien być umundurowany w oznakowaną odzież służbową, posiadać identyfikator ze zdjęciem oraz posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie bhp i ochrony przeciwpożarowej w obiekcie. Pracownik ochrony powinien być wyposażony w dwa środki łączności - drogą radiową i siecią komórkową, do łączenia się z kierownictwem swojej firmy i patrolem interwencyjnym. f) Ze względu na specyfikę zadania oraz związaną z tym odpowiedzialność, długość służby pracowników sprawujących ochronę nie może przekraczać 12 godzin na dobę (pełna sprawność psychofizyczna oraz zdolność do wykonywania zadania)" g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił całodobową usługę monitorowania systemów alarmowych. W przypadku odebrania sygnału o naruszeniu strefy ochronnej natychmiast powiadamia patrol interwencyjny Wykonawcy, który przybędzie na teren chroniony w ciągu 10 minut od momentu wezwania. h) Wybrany Wykonawca musi wykonać usługi ochrony bez zbędnej zwłoki, zgodnie z terminem uzgodnionym w podpisanej umowie oraz dokonać aktualizacji Planu ochrony. Zaktualizowany Plan ochrony musi zostać uzgodniony w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawcy jedynie w zakresie usług grupy interwencyjnej. Zamawiający wymaga zawarcia umowy z podwykonawcą na czas realizacji przedmiotowego zamówienia oraz dostarczenia Zamawiającemu, poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę jej kopii, przed zawarciem umowy. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie ochrony osób i mienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem określonych robót oraz co miesiąc przez cały okres ich realizacji składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę (bez imienia i nazwiska, adresu i wynagrodzenia) zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie ochrony. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, w zakresie ochrony, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT569756.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Ochrony Kowalczyk,  ,  ul. Chmielna 34,  01-248,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700800,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 700800,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 904856,13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.