eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM NA ROK 2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Mińsk Mazowiecki: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM NA ROK 2009
Numer ogłoszenia: 375037 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319557 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Tadeusza Kościuszki 3, Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7598700 do 65, faks 025 7598702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM NA ROK 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2009 roku 343 000 litrów oleju opałowego lekkiego, zawierającego znacznik służący do identyfikacji produktu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie podatku akcyzowego), stosowanego jako paliwo do ogrzewania domów i spełniającego podstawowe wymagania fizykochemiczne: gęstość w temp. 150C nie wyższa niż 860 kg/m3; wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg; zawartość siarki nie wyższa niż 0,20 % (m/m); barwa czerwona; Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony niżej wymienionym jednostkom: Dom Pomocy Społecznej w Kątach - 28 000 L.; Zespół Szkół Specjalnych im. J. Porazińskiej w Ignacowie - 30 000 L.; Dom Pomocy Społecznej Jedlina w Mieni - 110 000 L.; Dom Dziecka w Falbogach - 30 500 L.; Zespół Szkół im. H.i K. Gnoińskich w Siennicy - 60 000 L.; Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni - 84 500 L.; Termin obowiązywania umowy - 12 m-cy. Sposób realizacji umowy - Sukcesywne dostawy zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez kierownika jednostki W zależności od faktycznych potrzeb ilość zamówionego oleju może zostać zmniejszona bez konieczności dokonywania zmian w umowie. Każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania zostanie dokonane przez Kierownika jednostki lub osobę upoważnioną - telefonicznie oraz faksem. Termin realizacji poszczególnych dostaw wynosi do 24 godzin od momentu zgłoszenia. Odbiór dostawy zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem dostawy, do którego realizujący zlecenie ma obowiązek dostarczyć atest - świadectwo jakości oleju oraz wydruk informacji o cenie - zawarty na stronie internetowej producenta - z dnia złożenia przez odbiorcę zamówienia. Dostawy będą realizowane w litrach rzeczywistych bez przeliczana ilości oleju do temperatury +15 0C. Jako bazę cenową przyjmuje się wskazaną na stronie internetowej cenę producenta z dnia złożenia zamówienia. Zmiana ceny wskazanej w ofercie może nastąpić wyłącznie na skutek zmiany ceny u producenta oleju i zgodnie z wysokością tej zmiany. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się ze wszystkimi obiektami, dla których będą realizowane dostawy. Wartość pojedynczej dostawy oleju nie będzie mniejsza niż 1 000 litrów. Wykonawca, w celu realizacji zamówienia powinien dysponować przewodem o długości 40 metrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 637980 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe Z. Niziński, ul. Serocka 11 a, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 637980
  • Oferta z najniższą ceną: 637980 oferta z najwyższą ceną: 651700
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.