eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM NA ROK 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Mińsk Mazowiecki: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM NA ROK 2009
Numer ogłoszenia: 319557 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7598700 do 65, faks 025 7598702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM NA ROK 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2009 roku 343 000 litrów oleju opałowego lekkiego, zawierającego znacznik służący do identyfikacji produktu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie podatku akcyzowego), stosowanego jako paliwo do ogrzewania domów i spełniającego podstawowe wymagania fizykochemiczne: gęstość w temp. 150C nie wyższa niż 860 kg/m3; wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg; zawartość siarki nie wyższa niż 0,20 % (m/m); barwa czerwona; Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony niżej wymienionym jednostkom: Dom Pomocy Społecznej w Kątach- 28 000 l.; Zespół Szkół Specjalnych im. J. Porazińskiej w Ignacowie- 30 000 l.; Dom Pomocy Społecznej Jedlina w Mieni - 110 000 l.; Dom Dziecka w Falbogach- 30 500 l.; Zespół Szkół im. H.i K. Gnoińskich w Siennicy - 60 000 l.; Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni - 84 500 l.; Termin obowiązywania umowy- 12 m-cy; Sposób realizacji umowy - sukcesywne dostawy zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez kierownika jednostki. W zależności od faktycznych potrzeb ilość zamówionego oleju może zostać zmniejszona bez konieczności dokonywania zmian w umowie. Każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania zostanie dokonane przez Kierownika jednostki lub osobę upoważnioną - telefonicznie oraz faksem. Termin realizacji poszczególnych dostaw wynosi do 24 godzin od momentu zgłoszenia. Odbiór dostawy zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem dostawy, do którego realizujący zlecenie ma obowiązek dostarczyć atest - świadectwo jakości oleju oraz wydruk informacji o cenie - zawarty na stronie internetowej producenta - z dnia złożenia przez odbiorcę zamówienia. Dostawy będą realizowane w litrach rzeczywistych bez przeliczana ilości oleju do temperatury +15 0C. Jako bazę cenową przyjmuje się wskazaną na stronie internetowej cenę producenta z dnia złożenia zamówienia. Zmiana ceny wskazanej w ofercie może nastąpić wyłącznie na skutek zmiany ceny u producenta oleju i zgodnie z wysokością tej zmiany. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się ze wszystkimi obiektami, dla których będą realizowane dostawy. Wartość pojedynczej dostawy oleju nie będzie mniejsza niż 1 000 litrów. Wykonawca, w celu realizacji zamówienia powinien dysponować przewodem o długości 40 metrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) dostarczyli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie olej opałowy dla co najmniej dwóch różnych kontrahentów o wartości zamówienia w chwili realizacji minimum 100 000 zł. d) dysponują lub będą dysponowali co najmniej dwoma samochodami dostawczymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, które umożliwiają bezkolizyjną obsługę zleceń wpływających w tym samym czasie. e) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. f) Posiadają koncesję uprawniającą do obrotu paliwami. 1. Do udziału kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Starostę Mińskiego, poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę, 2. Oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców- załącznik nr 2 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę, 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) koncesja uprawniająca do obrotu paliwami - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. b) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw oleju opałowego dla co najmniej dwóch różnych kontrahentów o wartości zamówienia w chwili realizacji minimum 100 000 zł. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do przedmiotowego wykazy należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te wykonane zostały należycie np. listy referencyjne - kserokopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę b) wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia sporządzony przez Wykonawcę na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz powinien obejmować min. 2 samochody dostawcze umożliwiające bezkolizyjną obsługę zleceń wpływających w tym samym czasie. W przypadku wskazania w przedmiotowym wykazie samochodów, którymi Wykonawca będzie dysponował, do oferty winny być załączone pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia ich Wykonawcy na potrzeby wykonania zamówienia. 5. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów określonych w pkt. 3 lit. b, d, e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zamiast dokumentów określonych w pkt. 3 lit. c, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) składa dokumenty wymienione w pkt. 1, pkt.2 , pkt. 3 lit a, pkt. 4, pkt. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6 lit. a i b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument zawierający powyższe oświadczenie powinien być wystawiony w terminach określonych w pkt 6 lit. a i b. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć ofertę zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) ustanowić pełnomocnika, przynajmniej do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu. Pełnomocnictwo może objąć także upoważnienie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powinno ono zostać dołączone do oferty. b) każdy z wykonawców powinien spełnić warunki formalne określone w punkcie 3,5 niniejszego rozdziału. c) Warunek określony w punkcie 1,2,4 zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pok. nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pok. nr 8- Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.