To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374906 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Sulęcin: świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w okresie od 1.01.2017r. do 31.12.2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344042-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Witosa
7,
69200
Sulęcin, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 559 500, faks
957 552 157, e-mail
zozsul@mp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-sulecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w okresie od 1.01.2017r. do 31.12.2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ/4148/TT/69/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szacowane zapotrzebowanie na energię elektryczną 14 obiektów w SPZOZ w Sulęcinie w okresie obowiązywania mowy wynosi łącznie 1048,04MWh. Zakup i dystrybucja ( umowa kompleksowa) energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego oraz pozostałych obiektów SPZOZ w Sulęcinie Obiekt nr Nazwa obiektu Grupa taryfowa Nr licznika Szacunkowe zużycie energii MWh 1 Szpital ul. Witosa 4 B 04942117 950,00MWh 2 Przychodnia ul. Dudka 15 C 6746901 3,000MWh 3 Przychodnia ul. Dudka 13 C 11839842 21,000MWh 4 Biura ul. Witosa 7 C 12287911 19,500MWh 5 Warsztat ZOZ Ul. Poznańska 8 C 10073033 3,000MWh 6 Lokal mieszkalny ul. Dudka 15/2 G 62332685 6,540MWh 7 Lokal mieszkalny Ul. Dudka 15/1 G 9176224 6,540MWh 8 Oświetlenie kl. schodowej ul. Dudka 15/1-2 G 29732374 6,540MWh 9 Mieszkanie ZOZ ul. Poznańska 8/4 G 11756979 6,540MWh 10 Magazyny ul. Poznańska 17A C 90901419 3,260MWh 11 Ośw. Kl. Sch + kotłownia ul. Poznańska 8 C 8339426 2,500MWh 12 Mieszkanie ZOZ ul. Poznańska 8/1 G 3103282 6,540MWh 13 Mieszkanie ZOZ ul. Poznańska 8/2 G 11391769 6,540MWh 14 Mieszkanie ZOZ ul. Poznańska 8/3 G 10081186 6,540MWh ŁĄCZNIE 1048,04MWh
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
65310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT338000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 349756,01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- DOSTAWA PRALEK I SUSZAREK PRZEMYSŁOWYCH W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI: Część 1: pralki przemysłowe; Część 2: suszarki przemysłowe
- DOSTAWA OPON DO POJAZDÓW DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE
- DOSTAWA MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA DO MAGAZYNÓW W WĘDRZYNIE I KROŚNIE ODRZAŃSKIM
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.