Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374529 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Pleszew: Pogwarancyjny serwis rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto oraz dwóch aparatów RTG Siremobil Compakt L
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
30077008800000, ul.
Poznańska
125a,
63-300
Pleszew, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
062 74 20 700, faks
062 74 20 900, 7420903, e-mail
przetargi@szpitalpleszew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpleszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pogwarancyjny serwis rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto oraz dwóch aparatów RTG Siremobil Compakt L
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Te 2305-05/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pogwarancyjny serwis rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto (1 szt.) obejmujący swym zakresem następujące czynności: 1) Regularne przeglądy okresowe - interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta sprzętu, w szczególności: ? Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. ? Kontrola występowania usterek zewnętrznych. ? Inspekcja zużycia części. ? Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. ? Smarowanie ruchomych części mechanicznych. ? Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. ? Konserwacja software'u systemowego i aplikacyjnego. ? Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. ? Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. ? Dokumentacja przeglądów. ? Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych obejmująca: * Sprawdzenie jakości obrazu. * Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem w razie potrzeby specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. * Przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 2) Zdalna diagnostyka obejmująca: ? 3) Naprawy obejmujące: ? Interwencje na wezwanie - praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. ? Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części . ? Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. ? Dokumentacja interwencji serwisowych. 4) Modyfikacje rozumiane jako: ? Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. ? Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji software'u systemowego i aplikacyjnego. ? Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. 5) Dostawa części zamiennych i komponentów specjalnych: ? Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. ? Dostawy ciekłego helu. ? Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. ? Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. 6) Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. 7) Wymagany czas pracy serwisu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Pogwarancyjny serwis aparatów RTG Siremobil Compakt L - 2 szt. obejmujący swym zakresem następujące czynności: 1) Regularne przeglądy okresowe - interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta sprzętu, w szczególności: ? Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. ? Kontrola występowania usterek zewnętrznych. ? Inspekcja zużycia części. ? Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. ? Smarowanie ruchomych części mechanicznych. ? Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. ? Konserwacja software'u systemowego i aplikacyjnego. ? Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. ? Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. ? Dokumentacja przeglądów. ? Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych obejmująca: * Sprawdzenie jakości obrazu. * Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. * Przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 2) Modyfikacje rozumiane jako przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. 3) Zamówienie obejmuje dostawę materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. 4) Zamówienie nie obejmuje napraw oraz dostaw części zamiennych. 5) Wymagany czas pracy serwisu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50400000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT871368 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1071782,64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust 1 lit. a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczona wyłącznie przez firmę Siemens Healthcare Sp. z o. o., która została wyznaczona na wyłącznego przedstawiciela spółki Siemens Healthcare GMBH z siedzibą w Monachium w Republice Federalnej Niemiec, mogącego świadczyć usługi serwisowe sprzętu, którego serwisowanie jest przedmiotem zamówienia. Podstawa prawna art. 67 ust. 1. lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.