eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu Publicznym w Połańcu ul. Madalińskiego 1 oraz podległych Filii Nr 1 ul. Żapniowska 1 i Filii Nr 2 ul. Kościelna 9 w 2013/2014r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Połaniec: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu Publicznym w Połańcu ul. Madalińskiego 1 oraz podległych Filii Nr 1 ul. Żapniowska 1 i Filii Nr 2 ul. Kościelna 9 w 2013/2014r
Numer ogłoszenia: 374390 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344984 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne w Połańcu, ul. gen. Antoniego Józefa Madalińskiego 1, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, tel. 15 865 09 16, faks 15 865 09 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu Publicznym w Połańcu ul. Madalińskiego 1 oraz podległych Filii Nr 1 ul. Żapniowska 1 i Filii Nr 2 ul. Kościelna 9 w 2013/2014r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu Publicznym w Połańcu ul. Madalińskiego 1 oraz podległych Filii Nr 1 ul. Żapniowska 1 i Filii Nr 2 ul. Kościelna 9 w 2013/2014r. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego, transportem i na koszt Wykonawcy, do 5 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 8:00 Zamówienie realizowane będzie w 8 częściach w zależności od asortymentu dostaw. Poszczególne części przedmiotowego zamówienia obejmują: Część nr 1 - PRODUKTY MLECZARSKIE dostawy obejmujące produkty mleczarskie ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - formularz cenowy załącznik Nr 1 do SIWZ. Część nr 2 - JAJA KURZE dostawy obejmujące jaja kurze ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - formularz cenowy załącznik Nr 2 do SIWZ. Część nr 3 - MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE - WĘDLINY dostawy obejmujące produkty mięsne, przetwory mięsne i wędliny ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - formularz cenowy załącznik Nr 3 do SIWZ. Część nr 4 - DRÓB dostawy obejmujące produkty drobiarskie ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - formularz cenowy załącznik Nr 4 do SIWZ. Część nr 5 - RYBY I MROŻONKI dostawy obejmujące produkty rybne i mrożonki warzywne, owocowe ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - formularz cenowy załącznik Nr 5 do SIWZ. Część nr 6 - OWOCE I WARZYWA dostawy obejmujące świeże owoce i warzywa oraz produkty warzywne ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - formularz cenowy załącznik Nr 6 do SIWZ. Część nr 7 - PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE i CIASTKARSKIE dostawy obejmujące produkty piekarskie, ciastkarskie i pieczywo ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - formularz cenowy załącznik Nr 7 do SIWZ. Część nr 8 - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE dostawy obejmujące produkty spożywcze pozostałe ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - formularz cenowy załącznik Nr 8 do SIWZ. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE - WĘDLINY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Produkcja Wędlin i Wyrobów Wędliniarskich Kazimierz Zaliński, ul. Ogrodowa 1, 28-230 Połaniec, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26549,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27620,69

  • Oferta z najniższą ceną: 27620,69 / Oferta z najwyższą ceną: 28750,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: DRÓB

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU PUBLIMA SP.J. Lichota & Lichota, ul. Kilińskiego 49, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11424,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7842,23

  • Oferta z najniższą ceną: 7842,23 / Oferta z najwyższą ceną: 7842,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: RYBY I MROŻONKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa HOREB Frost s.c., ul. Sienkiewicza 145, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32606,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31530,03

  • Oferta z najniższą ceną: 31530,03 / Oferta z najwyższą ceną: 33622,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.