eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Glinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Wola Krzysztoporska: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Glinie
Numer ogłoszenia: 37349 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15379 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Glinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotu zamówienia: wykonanie w budynku Domu Ludowego w Glinie robót budowlanych zgodnie z następującym opisem: I. Roboty ogólnobudowlane: 1.Wykonać na podstawie projektu remont pomieszczeń komunikacji społecznej kotłowni, wc - oznaczonych w projekcie numerami pom. 1.6, 1.7a, 1.7b, w zakresie wykończenia wnętrz tj. : -wykonanie posadzek: płytki gresowe w pom. 1.6, 1.7a, 1.7b. -uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi z malowaniem pom. 1.6, 1.7a, 1.7b -Zdemontowanie drzwi do pom. 1.6, poszerzenie otworu drzwiowego i zamontowanie nowej stolarki drzwiowej, oraz zdemontowanie okna w pom. 1.7a, wyburzenie ściany w celu założenia nowych drzwi, wykonanie montaż stolarki drzwiowej (drzwi do w-c tj. pom. 1.7b, 3 szt. 90/200) Stolarkę drzwiową dopasować kolorystycznie do już istniejącej. -Zamurować otwór między pom. 1.6 a 1.7a wykonać ścianę między pom. 1.7a i 1.7b i ścianę w pom. 1.7a z cegły pełnej gr. 12cm. -Założyć płytki ścienne o wysokości do ościeżnic drzwiowych nie mniejszej niż 2,05 m w pom. 1,7a, 1.7b 2.Zdemontować okno w pom. 1.1, częściowo wyburzyć ścianę, założyć nadproże i zamontować drzwi awaryjne. 3.W całym budynku dokonać usunięcia wilgoci metodą podcinki. W przypadku trudności inspektor nadzoru może zalecić zastosowanie metody iniekcji, lub metody mieszanej ( należy przywrócić stan pierwotny - uzupełnić tynki glazury i malowanie). Wykonać odgrzybianie. 4.Wykonać wieszaki przenośne na odzież dla 60 osób. 5.Wykonać na podstawie projektu nawiewniki w oknach higrosterowane o wydajności według Polskich norm. 6.Wykonać instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz z oznakowaniem budynku i zabezpieczeniami p.poż. oraz audyt energetyczny budynku. 7.Wykonać na podstawie projektu elewację na budynku wraz z ociepleniem - kolor elewacji na ścianach zewnętrznych przyjąć na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Tynk wykonać w fakturze rustykalnej Kornik. Wejście główne do budynku wykonać z tynku cienkowarstwowego kolor biały. Wykonawca zobowiązany jest wykonać napis Dom Ludowy w Glinie. Litery wykonać ze styroduru o gr. 2 cm malowane na czerwono z czerwonymi bokami. Długość i szerokość liter do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Przed wykonaniem ocieplenia zdemontować instalacje oświetleniową, odgromową i rury spustowe, parapety, a po wykonaniu ocieplenia ponownie je zamontować. Zamontować nowe parapety i instalację odgromową. 8.Wykonać na podstawie projektu licowanie płytkami klinkierowymi ścian budynku kolor płytek brązowy. 9.Wykonać podbitkę okapową z PVC - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. 10.Wykonać montaż daszków z poliwęglanu szt. 3. II. Roboty instalacyjne Instalacja elektryczna. Uzupełnić instalację elektryczną dla całego obiektu wraz z dokonaniem pomiarów. Instalacja wod- kan. 1.Wykonać instalację wod. - kan w pom. 1.7b, 1.7a zamontować ustęp ze spłuczką szt. 2 i umywalkę z podgrzewaczem elektrycznym szt. 1 wraz z podłączeniem do sieci. 2.Wystające rury wod-kan z budynku od strony północnej należy umieścić w ścianie nośnej budynku.- 5 Sztuk. Instalacja CO. Wykonać instalację c.o. i oraz kotownię, w tym montaż: 1.Kocioł olejowy o mocy 32,5-46,5 kW 2.Naczynie zbiorcze 3.Półstałe urządzenie gaśnicze 4.Grzejniki : 22kV-60-1,4 szt.3, 22KV-60-1,6 szt.5 , 22KV-60-1,2 szt.1, 22KV-60-0,52 szt.3, 22kW-60-0,6szt.1, 22kW-60-0.8 szt.2 5.Instalację CO należy rozprowadzić w bruzdach w ścianach w pom. 1.6, 1.7a, 1.7b, oraz w pomieszczeniach 1.1, 1.8a, 1.8b, 1.4, 1.3, 1.2 . Wykonawca jest zobowiązany dokonać prób szczelności instalacji. Instalacje wypełnić glikolem ( -20 stopni Celsjusza) Instalacja wentylacji 1.W pom. 1.7b zamontować wentylator, który uruchamiany będzie na czujnik ruchu i światła. 2.Wykonać instalację wentylacji mechanicznej wraz z automatyką. Kanały nawiewno-wywiewne należy poprowadzić nad sufitem pomieszczeń sali, sanitariatów i pom. gospodarczych. Montaż należy wykonać poprzez otwory rewizyjne (częściowy demontaż istniejących płyt kartonowo-gipsowych z otworzeniem stanu pierwotnego). 3.Dokonać pomiarów instalacji wentylacyjnej i przeprowadzić jej konserwację. Kody CPV 454530007 roboty remontowe i renowacyjne 452627008 przebudowa budynków III.WYTYCZNE DO WYCENY 1)W celu korzystania przez Wykonawcę z przyłącza wodociągowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę z referatu Gospodarki Komunalnej, załączenie licznika wodomierzowego, zaplombowanie i uzyskanie odbioru przez w/w referat 2)Wykonawca jest zobowiązany sporządzać niezbędną w procesie budowlanym dokumentację zgodnie z procedurą administracyjną i uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz założyć książkę obiektu budowlanego z wymaganymi wpisami. 3)Wykonawca w cenie zamówienia jest zobowiązany ująć roboty do wykonania oraz wszelkie roboty towarzyszące, konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. 4)Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych uzgodnień, zmian decyzji, protokołów, opinii itp. dotyczących procesu budowlanego. Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisywaniu umowy, upoważnienie do występowania przed organami administracji, w celu realizacji ww. obowiązku. 5)Przedmiar robót załączony jest pomocniczo, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej i oględzin budynku w zakresie objętym niniejszą specyfikacją. 6)Termin wykonania umowy dotyczy nie tylko wykonania robót budowlanych, ale również przeprowadzenie czynności odbiorowych oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Za datę wykonania umowy uważa się datę uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie niniejszej SIWZ z załącznikami, w tym następujących dokumentów: - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Projekty, - Załącznika nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 12.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 12.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 12.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych do opisanych w dokumentacji. 12.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413, Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającą warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych Krzysztof Kluska, ul. Mickiewicza 2/4, 98-332 Rząśnia, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 310759,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143878,66

  • Oferta z najniższą ceną: 143878,66 / Oferta z najwyższą ceną: 256097,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.