To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Lębork: Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na Placu Piastowskim w Lęborku
Numer ogłoszenia: 373438 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311580 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na Placu Piastowskim w Lęborku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa, pierwszy montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na terenie kompleksu sportowego powstałego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na Placu Piastowskim w Lęborku. Projekt zagospodarowania działki z usytuowaniem obiektu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU: 1.1.1. Wymiary lodowiska : 18 x 30 m; 1.1.2. Realizacja zadania: na terenie działki nr 339/1 obręb 3 w Lęborku (Plac Piastowski); 1.1.3. Elementy obiektu: - modułowy system tafli lodowiska mobilnego w systemie rur aluminiowych; - agregat chłodniczy o wydajności gwarantującej utrzymanie warstwy lodu grubości 5-7 cm w warunkach określonych w punkcie 1.1.4; - bandy; - chodniki gumowe. 1.1.4. Projektowe warunki pracy lodowiska: - temperatura do +10 st. C; - prędkość wiatru do 1,5 m/s; - promieniowanie słoneczne wyłącznie rozproszone. 1.1.5. Lodowisko będzie posadowione na boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej. Nawierzchnia boiska musi być zabezpieczona dodatkowymi warstwami izolacyjnymi i warstwą odporną na uszkodzenia. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 2.1. AGREGAT CHŁODNICZY: 2.1.1. Kompaktowy agregat chłodniczy przeznaczony do posadowienia na zewnątrz, o wydajności chłodniczej wystarczającej do utrzymania tafli lodu gr. 5-7 cm (w warunkach określonych w ppkt. 1.1.4), odpowiedni dla systemu ziębniczego w technologii aluminiowej. 2.1.2. Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad ekologicznego czynnika chłodniczego, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia stosowanie. 2.1.3. Agregat powinien zapewnić minimum 4 stopnie regulacji pracy: 25, 50, 75 i 100%. 2.1.4. Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne, wyposażony w dostęp rewizyjny i zamontowany w sposób uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych. 2.1.5. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisko zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U.2007.120.826 - tabela 1 punkt 3). 2.1.6. Agregat musi być objęty całodobowym serwisem. 2.1.7. Agregat musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub być oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004.92.881). 2.1.8. W ramach zamówienia należy wykonać podstawę pod agregat (utwardzenie gruntu). 2.2. SYSTEM ZIĘBNICZY: 2.2.1. Wykonany w technologii aluminiowej, składający się z segmentów, których konstrukcja powinna umożliwiać odpowietrzenie oraz montaż w sposób zapewniający szczelność instalacji, a także umożliwiać łatwe składanie i składowanie segmentów na paletach jeden na drugim. Dla połączenia rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko-złącza zapewniające szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia; nie dopuszcza się możliwości łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych; Kolektory powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych. 2.2.2. Tafla lodowiska: wymiary: 18 x 30 m; grubość lodu: 5-7 cm; budowa lodu - warstwowa. 2.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia powierzchni boiska poliuretanowego pod taflą lodowiska przez rozłożenie folii budowlanej o grubości zapewniającej ochronę nawierzchni boiska warstwy zabezpieczającej przed uszkodzeniami mechanicznymi. Powierzchnia pod kolektorami powinna być zabezpieczona np. płytami OSB. 2.3. BANDA: 2.3.1. Banda rekreacyjna samoprzymarzająca do tafli lodowiska z wózkiem do ręcznego transportu elementów bandy. 2.3.2. Banda z bramką wejścia i wyjścia (szer. min. 0,9 m) oraz wjazdem dla rolby. 2.3.3. Wysokość bandy: 1,1-1,2 m. 2.3.4. Listwa poręczowa i okopowa. 2.3.5. Banda pełna (nie ażurowa), łatwa w montażu i demontażu, zajmująca niewielką powierzchnię przy składowaniu. 2.4. WYPEŁNIENIE INSTALACJI: 2.4.1. Dostawa i napełnienie instalacji 34% lub 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości odpowiedniej do zapewnienia prawidłowej pracy lodowiska. 2.4.2. Dostarczenie przenośnej pompy do ręcznego napełniania i opróżniania instalacji. 2.4.3. Dostarczenie pojemników do magazynowania glikolu. 2.5. CHODNIK: Dostawa i montaż chodników gumowych do chodzenia na łyżwach (gr. min. 0,5 cm) dł. 70 m i szer. 1,5 m. 2.6. PODŁĄCZENIE INSTALACJI DO PRZYŁĄCZA ENERGETYCZNEGO I PUNKTU CZERPANIA WODY: 2.6.1. Wykonanie przyłącza elektrycznego: w gestii Zamawiającego. Zamawiający zapewnia układ pomiarowy umiejscowiony w punkcie zaznaczonym na rysunku stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. W gestii Wykonawcy leży wyprowadzenie z niego instalacji elektrycznej. 2.6.2. Punkt czerpania wody znajduje się w istniejących budynkach zaplecza sanitarno-szatniowego kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012. 2.7. PIERWSZY MONTAŻ, URUCHOMIENIE, WYKONANIE PIERWSZEJ TAFLI LODU o grubości tafli lodu min. 5 cm. 2.8. PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW OBSŁUGI LODOWISKA w zakresie użytkowania, montażu i demontażu lodowiska oraz transportu i warunków składowania jego elementów. 2.9. DOSTARCZENIE INSTRUKCJI obsługi, użytkowania i konserwacji lodowiska (wszystkie w języku polskim oraz DTR, deklaracji zgodności, świadectw, certyfikatów, kart katalogowych i innych dokumentów dotyczących elementów zainstalowanego obiektu. 2.10. Inne nie wymienione wyżej dostawy i czynności niezbędne do przystąpienia do użytkowania obiektu i zapewnienia jego prawidłowego działania (punkt ten nie zawiera organizacji wypożyczalni łyżew, dostawy łyżew i potrzebnego sprzętu - te działania leżą po stronie Zamawiającego lub będą przedmiotem zamówienia uzupełniającego). 3. Ustalenia dodatkowe: 3.1. GWARANCJA: - Gwarancja musi obejmować wszystkie elementy obiektu. - Terminy: - lodowisko: min. 36 miesięcy, - agregat: min. 36 miesięcy. - Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element okres udzielenia gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek awarii usterki lub wady elementu Zamawiający nie mógł korzystać z elementu. - Termin gwarancji liczy się od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego przedmiotu umowy (protokół podpisany przez obie strony). - Nieodpłatny serwis w okresie gwarancji i rękojmi. - Serwis będzie świadczony przez Wykonawcę 7 dni w tygodniu w ustalonych godzinach. - Podjęcie czynności zmierzających do usunięcia awarii, usterki lub wady nastąpi w ciągu 48 godzin od otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, usterki lub wady w tym terminie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu elementy zamienne, na czas niezbędny do usunięcia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydłużony jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 44.16.20.00 - Instalacje rurowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.51.20.00 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HEFAL SERWIS S.A., ul. Marklowicka 30a, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 578400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 476377,09
Oferta z najniższą ceną: 476377,09 / Oferta z najwyższą ceną: 634680,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Budowa farmy fotowoltaicznej PV o mocy 250kWp na terenie Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1322G od granicy Gminy Miasto Lębork
- Zakup i sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych, zestawów do podciśnieniowej terapii leczenia ran, pieluchomajtek dla dzieci i dorosłych, chusteczek z balsamem
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1322G w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1316G
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę worków foliowych dla SP ZZOZ w Kozienicach
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych (2 części) "
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki surowców wtórnych oraz na odpady komunalne
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych wielokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.