eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na Placu Piastowskim w Lęborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-29

Lębork: Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na Placu Piastowskim w Lęborku
Numer ogłoszenia: 311580 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na Placu Piastowskim w Lęborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa, pierwszy montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik na terenie kompleksu sportowego powstałego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na Placu Piastowskim w Lęborku. Projekt zagospodarowania działki z usytuowaniem obiektu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU: 1.1.1. Wymiary lodowiska : 18 x 30 m; 1.1.2. Realizacja zadania: na terenie działki nr 339/1 obręb 3 w Lęborku (Plac Piastowski); 1.1.3. Elementy obiektu: - modułowy system tafli lodowiska mobilnego w systemie rur aluminiowych; - agregat chłodniczy o wydajności gwarantującej utrzymanie warstwy lodu grubości 5-7 cm w warunkach określonych w punkcie 1.1.4; - bandy; - chodniki gumowe. 1.1.4. Projektowe warunki pracy lodowiska: - temperatura do +10 st. C; - prędkość wiatru do 1,5 m/s; - promieniowanie słoneczne wyłącznie rozproszone. 1.1.5. Lodowisko będzie posadowione na boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej. Nawierzchnia boiska musi być zabezpieczona dodatkowymi warstwami izolacyjnymi i warstwą odporną na uszkodzenia. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 2.1. AGREGAT CHŁODNICZY: 2.1.1. Kompaktowy agregat chłodniczy przeznaczony do posadowienia na zewnątrz, o wydajności chłodniczej wystarczającej do utrzymania tafli lodu gr. 5-7 cm (w warunkach określonych w ppkt. 1.1.4), odpowiedni dla systemu ziębniczego w technologii aluminiowej. 2.1.2. Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad ekologicznego czynnika chłodniczego, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie. 2.1.3. Agregat powinien zapewnić minimum 4 stopnie regulacji pracy: 25, 50, 75 i 100%. 2.1.4. Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne, wyposażony w dostęp rewizyjny i zamontowany w sposób uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych. 2.1.5. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisko zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U.2007.120.826 - tabela 1 punkt 3). 2.1.6. Agregat musi być objęty całodobowym serwisem. 2.1.7. Agregat musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub być oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004.92.881). 2.1.8. W ramach zamówienia należy wykonać podstawę pod agregat (utwardzenie gruntu). 2.2. SYSTEM ZIĘBNICZY: 2.2.1. Wykonany w technologii aluminiowej, składający się z segmentów, których konstrukcja powinna umożliwiać odpowietrzenie oraz montaż w sposób zapewniający szczelność instalacji, a także umożliwiać łatwe składanie i składowanie segmentów na paletach jeden na drugim. Dla połączenia rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko-złącza zapewniające szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia; nie dopuszcza się możliwości łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych; Kolektory powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych. 2.2.2. Tafla lodowiska: wymiary: 18 x 30 m; grubość lodu: 5-7 cm; budowa lodu - warstwowa. 2.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia powierzchni boiska poliuretanowego pod taflą lodowiska przez rozłożenie folii budowlanej o grubości zapewniającej ochronę nawierzchni boiska warstwy zabezpieczającej przed uszkodzeniami mechanicznymi. Powierzchnia pod kolektorami powinna być zabezpieczona np. płytami OSB. 2.3. BANDA: 2.3.1. Banda rekreacyjna samoprzymarzająca do tafli lodowiska z wózkiem do ręcznego transportu elementów bandy. 2.3.2. Banda z bramką wejścia i wyjścia (szer. min. 0,9 m) oraz wjazdem dla rolby. 2.3.3. Wysokość bandy: 1,1-1,2 m. 2.3.4. Listwa poręczowa i okopowa. 2.3.5. Banda pełna (nie ażurowa), łatwa w montażu i demontażu, zajmująca niewielką powierzchnię przy składowaniu. 2.4. WYPEŁNIENIE INSTALACJI: 2.4.1. Dostawa i napełnienie instalacji 34% lub 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości odpowiedniej do zapewnienia prawidłowej pracy lodowiska. 2.4.2. Dostarczenie przenośnej pompy do ręcznego napełniania i opróżniania instalacji. 2.4.3. Dostarczenie pojemników do magazynowania glikolu. 2.5. CHODNIK: Dostawa i montaż chodników gumowych do chodzenia na łyżwach (gr. min. 0,5 cm) dł. 70 m i szer. 1,5 m. 2.6. PODŁĄCZENIE INSTALACJI DO PRZYŁĄCZA ENERGETYCZNEGO I PUNKTU CZERPANIA WODY: 2.6.1. Wykonanie przyłącza elektrycznego: w gestii Zamawiającego. Zamawiający zapewnia układ pomiarowy umiejscowiony w punkcie zaznaczonym na rysunku stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. W gestii Wykonawcy leży wyprowadzenie z niego instalacji elektrycznej i wybudowanie odpowiedniej rozdzielni. 2.6.2. Punkt czerpania wody znajduje się w istniejących budynkach zaplecza sanitarno-szatniowego kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012. 2.7. PIERWSZY MONTAŻ, URUCHOMIENIE, WYKONANIE PIERWSZEJ TAFLI LODU o grubości tafli lodu min. 5 cm. 2.8. PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW OBSŁUGI LODOWISKA w zakresie użytkowania, montażu i demontażu lodowiska oraz transportu i warunków składowania jego elementów. 2.9. DOSTARCZENIE INSTRUKCJI obsługi, użytkowania i konserwacji lodowiska (wszystkie w języku polskim oraz DTR, deklaracji zgodności, świadectw, certyfikatów, kart katalogowych i innych dokumentów dotyczących elementów zainstalowanego obiektu. 2.10. Inne nie wymienione wyżej dostawy i czynności niezbędne do przystąpienia do użytkowania obiektu i zapewnienia jego prawidłowego działania (punkt ten nie zawiera organizacji wypożyczalni łyżew, dostawy łyżew i potrzebnego sprzętu - te działania leżą po stronie Zamawiającego lub będą przedmiotem zamówienia uzupełniającego). 3. Ustalenia dodatkowe: 3.1. GWARANCJA: - Gwarancja musi obejmować wszystkie elementy obiektu. - Terminy: - lodowisko: min. 36 miesięcy, - agregat: min. 36 miesięcy. - Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element okres udzielenia gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek awarii usterki lub wady elementu Zamawiający nie mógł korzystać z elementu. - Termin gwarancji liczy się od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego przedmiotu umowy (protokół podpisany przez obie strony). - Nieodpłatny serwis w okresie gwarancji i rękojmi. - Serwis będzie świadczony przez Wykonawcę 7 dni w tygodniu w ustalonych godzinach. - Podjęcie czynności zmierzających do usunięcia awarii, usterki lub wady nastąpi w ciągu 48 godzin od otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, usterki lub wady w tym terminie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu elementy zamienne, na czas niezbędny do usunięcia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydłużony jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. 4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami i materiałami dostępnymi do wglądu u Zamawiającego. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą w szczególności obejmować: 1. dostawa i montaż dodatkowych ilości elementów obiektu (np. chodników gumowych, band lodowiska itp.); 2. dostawa sprzętu koniecznego do korzystania z lodowiska, takiego jak łyżwy, ostrzałka do łyżew, suszarka do butów; 3. dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia obiektu, np. ławek, krzesełek, nagłośnienia, dodatkowego oświetlenia, wygrodzeń itp.; 4. dostawa i montaż obiektu wypożyczalni łyżew; 5. dostawa i montaż garażu dla rolby; 6. dostaw maszyny do pielęgnacji lodu; 7. demontaż obiektu po pierwszym okresie jego użytkowania; 8. montaż i demontaż obiektu w kolejnych okresach użytkowania. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości realizowanego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 44.16.20.00 - Instalacje rurowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.51.20.00 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Millennium nr konta 95 1160 2202 0000 0001 2713 3211), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 4. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 12.10.2011 r. do godziny 1145, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6.1., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie wykonania przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawy i montażu co najmniej jednego składanego lodowiska sezonowego wykonanego w systemie rur aluminiowych na terenie kompleksu sportowego powstałego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie III.4.1) ogłoszenia oraz oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (wymienionego w punkcie III.6 pkt 1 ogłoszenia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ (wymienionego w punkcie III.6 pkt 1 ogłoszenia). Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ (wymienionego w punkcie III.6 pkt 1 ogłoszenia). Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ (wymienionego w punkcie III.6 pkt 1 ogłoszenia). Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Szczegółowy opis wraz z fotografiami lub rysunkami oferowanych urządzeń i rozwiązań, w szczególności dot. agregatu chłodniczego, systemu ziębniczego tafli lodowiska i band. 2. Deklaracje zgodności, świadectwa, certyfikaty, karty katalogowe, DTR oferowanych urządzeń, w szczególności agregatu chłodniczego, systemu ziębniczego i band.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu wymienionego w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w punkcie III.4.2) ogłoszenia. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w punkcie III.4.2) ogłoszenia każdy z wykonawców składa indywidualnie; dokumenty wymienione w ogłoszeniu w punktach III.4.1), III.5) i III.6) pkt 1 i 2 składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: 1.1. w przypadku udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających , jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność; 1.2. z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, m.in. polegające na konieczności dokonania nowych ustaleń i udzielenia wyjaśnień; 1.3. z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca. 2. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki VAT; 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: - zmiana numeru rachunku bankowego; - zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy; - zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji, skrzydło C, pokój C104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 11:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku - BOX nr 1, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.