eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie wymiany drzwi w pomieszczeniach wspólnych w budynku przy ul. Zakrzewskiej 12 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów DOM Polkowska

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Warszawa: Wykonanie wymiany drzwi w pomieszczeniach wspólnych w budynku przy ul. Zakrzewskiej 12 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów DOM Polkowska
Numer ogłoszenia: 373194 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289994 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany drzwi w pomieszczeniach wspólnych w budynku przy ul. Zakrzewskiej 12 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów DOM Polkowska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany drzwi w pomieszczeniach wspólnych w budynku przy ul. Zakrzewskiej 12 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów DOM Polkowska polegające na wykonaniu: a) prac tynkarskich - uzupełnienie tynku po obrysie ościeży - masa tynkarska do reperacji b) prac malarskich elementów drzwi oraz emulsyjne ościeży - farba emulsyjna do wymalowań wewnętrznych, c) wymiany drzwi wejściowych, do pomieszczeń z drewnianych na stalowe wraz z ościeżnicami - ślusarka drzwiowa pełna 4 szt. wg indywidualnego zamówienia , wym. 0,80 x 2,00 m , minimalna grubość skrzydła 50 mm ( wymiary sprawdzić w naturze ). Wykonawca zobowiązany jest zamontować drzwi do pomieszczeń wspólnych fabrycznie wykończone, wyposażone w klamki z szyldami i zamki podklamkowe, futryny metalowe. Drzwi powinny posiadać aprobatę techniczną wraz z deklaracją zgodności lub dokument równoważny zgodny z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku Dz.U.04.92.881 określający dopuszczenie wyrobu do stosowania w budownictwie. d) wywiezienia odpadów e) PRAC DODATKOWYCH polegających na zabezpieczeniu posadzki na klatce schodowej. 1.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem DOM Polkowska w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, z siedzibą Warszawa, ul. Polkowska 7. 1.3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 1.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: przedmiar robót - stanowiący Rozdział IV SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca Rozdział V SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 1.5.1. przedmiarem robót: Przedmiar robót inwestora dotyczący robót budowlanych, który stanowi Rozdział IV siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi Rozdział V siwz. 1.5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 1.5.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 1.5.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 1.5.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 1.5.5.1.1.W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac, o którym mowa w ust. 6. 1.5.5.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 1.5.5.1.3.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 1.5.5.1.4.W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV, V i VI siwz, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. Zmiany, o których mowa wyżej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1.5.5.1.5. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku określonym w § 1 ust. 7 istotnych postanowień umowy, a także jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 1.5.5.1.6. Ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia. 1.5.5.1.7. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego. 1.5.5.1.8. Zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. 1.5.5.1.9. Zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom. 1.5.5.1.10. Zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania przedmiotu zamówienia. 1.5.5.1.11. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 1.6. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział V SIWZ i przedmiarach robót - stanowiących Rozdział IV SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 1.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.7.1. prowadzenia dziennika prac na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 1.7.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 1.7.3. zabezpieczenia obiektu-pomieszczeń- w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 1.7.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 1.7.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli obiektu-lokalu- realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 1.7.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt - lokal - po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 1.7.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 1.7.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 1.7.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby/osób, które będą kierownikiem prac, o których mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 1.7.10. Wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 1.8. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy. 1.10. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY -stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. tj. dla robót ogólnobudowlanych Rbrutto= 31,86 PLN,. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.11. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Kp = 61,40 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.12. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) ) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Z = 11,60 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.13. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Wkz = 9,20 %,. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.14. Ceny materiałów, wyrobów i osprzętu - bez kosztów zakupu - nie mogą być wyższe niż średnie ceny dla asortymentu podawane w publikacjach SEKOCENBUD, IMB, IMI, IME, dla III kwartału 2011 r. W przypadku braku pozycji w publikacjach j/w ceny materiałów należy przyjmować wg cennika przygotowywanego przez SEKOCENBUD na zlecenie Zamawiającego stanowiącego Rozdział VI siwz. W przypadkach gdy dany materiał nie występuje w obydwu wcześniej przywołanych dokumentach, dopuszcza się średnie ceny rynkowe na dany materiał. Ceny pracy sprzętu nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud w bazie cenowej do kosztorysowania Informacje o cenach czynników produkcji RMS dla III kwartału 2011 r. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. 1.15. Wynagrodzenie za wykonany zakres robót zostanie ustalone na podstawie przedłożonych i zatwierdzonych przez Zamawiającego kosztorysów zamiennych powykonawczych, sporządzonych w oparciu o obmiary robót rzeczywiście wykonanych i odebranych, katalogi przyjęte w ofercie, bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót oraz stawki i narzuty przyjęte wg kosztorysów ofertowych. 1.16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych w oparciu o protokół konieczności, spisany przez obie strony i zatwierdzony przez Zamawiającego na postawie kosztorysu różnicowego, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników, zawartych w kosztorysie ofertowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Kuldanek KULBUD, ul. Lasockiego 1, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3893,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4603,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4603,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4603,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.