To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-28
Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/NCN/2/2010
Numer ogłoszenia: 373063 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359795 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Nauki, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 432 44 50, faks 12 432 44 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu ustawy o finansach publicznych..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/NCN/2/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. 1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności: 1.1.1 Biurka, kontenery, szafy aktowe, fotele i krzesła, kosze na śmieci do wyposażenia pomieszczeń biurowych dla 58 stanowisk pracy. 1.1.2 Biurko, stół konferencyjny, kontener, szafa, fotel i krzesła do wyposażenia pomieszczenia gabinetu. 1.1.3 Stoły, szafa aktowa, szafki aktowe, fotele do wyposażenia sal konferencyjnych. 1.1.4 Stoły, szafy, krzesła i meble wbudowane wraz z urządzeniami do zaplecza socjalnego. 1.1.5 Szafę do zabudowy i ladę do wyposażenia szatni. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 2 miesięcy licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, oraz meble wzorcowe pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 4. Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej do upływu terminu składania ofert meble wzorcowe na które składa się co najmniej jedno biurko pracownicze, jeden kontener biurkowy, jedną szafę aktową drzwiową i jedną szafę aktową żaluzjową, jeden fotel biurowy pracowniczy, jedno krzesło konferencyjne, jedno krzesło do pomieszczeń socjalnych, jedno krzesło gabinetowe, jeden kosz na śmieci, dla potrzeb oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ (ocena techniczna, jakościowa i funkcjonalna), przy czym dopuszczalna jest dowolna kolorystyka. Meble wzorcowe dla potrzeb oceny można składać w dniach 21-23 grudnia 2010r. w godzinach 7.00-15.00 pod adresem: ul.S.Łojasiewicza 6, Kraków (osoba do kontaktu dla dostawy mebli wzorcowych: Konrad Obidziński tel. 514 604 189). Odbiór mebli wzorcowych powinien nastąpić do 7 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o możliwości odbioru. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny wymagany okres gwarancyjny w odniesieniu do wszystkich elementów zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją (regulacjami) wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta. 6. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio dla całości zamówienia. 7. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LOGAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul.Lasówka 42, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 570144,66
Oferta z najniższą ceną: 570144,66 / Oferta z najwyższą ceną: 570144,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem regałów jezdnych i stacjonarnych w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie - numer postępowania 31/ZP/24
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- Dostawa krzeseł biurowych dla publicznych placówek oświatowych Miasta Tychy oraz dla Miejskiego Centrum Oświaty w Tychach.
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla CSB Drawsko
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.