eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawyCRZP/NCN/2/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/NCN/2/2010
Numer ogłoszenia: 373063 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359795 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Nauki, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 432 44 50, faks 12 432 44 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu ustawy o finansach publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/NCN/2/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. 1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności: 1.1.1 Biurka, kontenery, szafy aktowe, fotele i krzesła, kosze na śmieci do wyposażenia pomieszczeń biurowych dla 58 stanowisk pracy. 1.1.2 Biurko, stół konferencyjny, kontener, szafa, fotel i krzesła do wyposażenia pomieszczenia gabinetu. 1.1.3 Stoły, szafa aktowa, szafki aktowe, fotele do wyposażenia sal konferencyjnych. 1.1.4 Stoły, szafy, krzesła i meble wbudowane wraz z urządzeniami do zaplecza socjalnego. 1.1.5 Szafę do zabudowy i ladę do wyposażenia szatni. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 2 miesięcy licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, oraz meble wzorcowe pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 4. Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej do upływu terminu składania ofert meble wzorcowe na które składa się co najmniej jedno biurko pracownicze, jeden kontener biurkowy, jedną szafę aktową drzwiową i jedną szafę aktową żaluzjową, jeden fotel biurowy pracowniczy, jedno krzesło konferencyjne, jedno krzesło do pomieszczeń socjalnych, jedno krzesło gabinetowe, jeden kosz na śmieci, dla potrzeb oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ (ocena techniczna, jakościowa i funkcjonalna), przy czym dopuszczalna jest dowolna kolorystyka. Meble wzorcowe dla potrzeb oceny można składać w dniach 21-23 grudnia 2010r. w godzinach 7.00-15.00 pod adresem: ul.S.Łojasiewicza 6, Kraków (osoba do kontaktu dla dostawy mebli wzorcowych: Konrad Obidziński tel. 514 604 189). Odbiór mebli wzorcowych powinien nastąpić do 7 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o możliwości odbioru. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny wymagany okres gwarancyjny w odniesieniu do wszystkich elementów zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją (regulacjami) wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta. 6. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio dla całości zamówienia. 7. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOGAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul.Lasówka 42, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 570144,66

  • Oferta z najniższą ceną: 570144,66 / Oferta z najwyższą ceną: 570144,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.