eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych, remontowych budynku i zagospodarowania terenu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie przy ul. Staszica 16a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Rzeszów: Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych, remontowych budynku i zagospodarowania terenu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie przy ul. Staszica 16a
Numer ogłoszenia: 37282 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113447 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych, remontowych budynku i zagospodarowania terenu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie przy ul. Staszica 16a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych, remontowych budynku i zagospodarowania terenu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie przy ul. Staszica 16a. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych wyszczególnionych poniżej. Roboty te stanowią I etap realizacji zadania. 1. Zagospodarowanie terenu: remont murków oporowych, remont placów i chodników, budowa boiska, odwodnienie terenu, remont schodów, budowa ogrodzenia, remont kanalizacji deszczowej i sanitarnej. 2. W segmentach A, B, C, D, E oraz w budynku Galerii: - roboty remontowe i termomodernizacyjne na powierzchni ok: 4000 m2., 3. W segmencie G: naprawa gzymsu i ściany attyki na łączniku, wymiana posadzki w pomieszczeniu kuźni, remont pomieszczeń pracowni fotografii. 4. Remont budynków gospodarczych, 5. Remont instalacji wewnętrznych (C.O. oraz wodno - kanalizacyjne), 6. Remont instalacji elektrycznych w segmencie E. Ponadto: 1. Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkownika przez cały okres prowadzenia robót. 2. Zamawiający wymaga aby roboty budowlane związane z remontem instalacji C.O. były wykonywane poza sezonem grzewczym i po 30 marca 2016 r. a także aby w trakcie sezonów grzewczych instalacja C.O. funkcjonowała prawidłowo. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w wysokości do 300 000,00 zł netto polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji. Obowiązki wykonawcy określa projekt umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ZGODA Zbigniew Niezgoda, ul. Rejtana 3, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2648725,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2042578,65

  • Oferta z najniższą ceną: 2042578,65 / Oferta z najwyższą ceną: 3907714,46

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.