To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Kraków: Zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki (nr ref. ZP/18/2014)
Numer ogłoszenia: 372550 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221769 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724, ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 24 07, faks 0-12 455 25 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki (nr ref. ZP/18/2014).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki: Zadanie nr 1 - Wyposażenie I; Zadanie nr 2 - Wyposażenie II; Zadanie nr 3 - Wyposażenie III; Zadanie nr 4 - Wyposażenie IV; Zadanie nr 5 - Wyposażenie V; Zadanie nr 6 - Wyposażenie VI; Zadanie nr 7 - Materiały jednorazowego użytku. 2)Szczegółowy zakres zamówienia zamieszczony jest w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 3)Cena jednostkowa zamawianego sprzętu/ wyrobu/ materiału musi być niższa od kwoty 3 500,00 zł brutto. 4)Dostarczony sprzęt będzie oznakowany kodem kreskowym, zgodnie z: Wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, stanowiącymi załącznik do decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. (poz. 11) oraz dodatkowo w odniesieniu do sprzętu informatyki zgodnie z Wymaganiami w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu informatyki i oprogramowania dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącymi załącznik nr 1 do OPZ:a)Wykonawca jest zobowiązany - zgodnie z zasadami, o których mowa w ww. Wytycznych - do opracowania Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do OPZ; b) w Karcie wyrobu Wykonawca umieści numery GTIN i dane uzupełniające wyrobu w całej hierarchii opakowań handlowych; c) Karta wyrobu zostanie przekazana do Odbiorcy najpóźniej 14 dni roboczych przed dostawą; d) Odbiorca dokonuje oceny właściwego, zgodnego z dokumentacją oznakowania wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę; e) Odbiorca odmówi przyjęcia towaru, jeżeli oznaczenia wyrobu/opakowań w kodzie kreskowym: nie są zgodne z zasadami określonymi w ww. Wytycznych oraz Wymaganiach; nie są zgodne z zasadami systemu GS1; są nadrukowane nieczytelnie i umieszczone w sposób uniemożliwiający ich wykorzystanie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 39.72.13.00 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 44.51.00.00 - Narzędzia 31.44.00.00 - Baterie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Wyposażenie II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARAMUS Piotr Sumara, Al. Pokoju 3, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207647,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249245,31
Oferta z najniższą ceną: 249245,31 / Oferta z najwyższą ceną: 249245,31
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wyposażenie III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Waligóra Mariusz Firma Handlowa OLMEX
jakie przetargi wygrała firma
Waligóra Mariusz Firma Handlowa OLMEX
- Firma Handlowa OLMEX Waligóra Mariusz, Plac M.C. Skłodowskiej 24, 28-530 Skalbmierz, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43404,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42508,00
Oferta z najniższą ceną: 42508,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42508,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wyposażenie IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARAMUS Piotr Sumara, Al. Pokoju 3, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17624,64
Oferta z najniższą ceną: 17624,64 / Oferta z najwyższą ceną: 17624,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup telefonów w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- dostawa części i akcesoriów do komputerów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie(ZP-43/2024)
- Dostawa systemu monitoringu GPS i gospodarki paliwowej wraz z usługą dostępową
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Modernizacja centrali telefonicznej użytkowanej przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.