eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki (ZP/18/2014)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Kraków: Zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki (ZP/18/2014)
Numer ogłoszenia: 221769 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 24 07, faks 0-12 455 25 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki (ZP/18/2014).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki: Zadanie nr 1 - Wyposażenie I; Zadanie nr 2 - Wyposażenie II; Zadanie nr 3 - Wyposażenie III; Zadanie nr 4 - Wyposażenie IV; Zadanie nr 5 - Wyposażenie V; Zadanie nr 6 - Wyposażenie VI; Zadanie nr 7 - Materiały jednorazowego użytku. 2)Szczegółowy zakres zamówienia zamieszczony jest w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 3)Cena jednostkowa zamawianego sprzętu/ wyrobu/ materiału musi być niższa od kwoty 3 500,00 zł brutto. 4)Dostarczony sprzęt będzie oznakowany kodem kreskowym, zgodnie z: Wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, stanowiącymi załącznik do decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. (poz. 11) oraz dodatkowo w odniesieniu do sprzętu informatyki zgodnie z Wymaganiami w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu informatyki i oprogramowania dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącymi załącznik nr 1 do OPZ:a)Wykonawca jest zobowiązany - zgodnie z zasadami, o których mowa w ww. Wytycznych - do opracowania Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do OPZ; b) w Karcie wyrobu Wykonawca umieści numery GTIN i dane uzupełniające wyrobu w całej hierarchii opakowań handlowych; c) Karta wyrobu zostanie przekazana do Odbiorcy najpóźniej 14 dni roboczych przed dostawą; d) Odbiorca dokonuje oceny właściwego, zgodnego z dokumentacją oznakowania wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę; e) Odbiorca odmówi przyjęcia towaru, jeżeli oznaczenia wyrobu/opakowań w kodzie kreskowym: nie są zgodne z zasadami określonymi w ww. Wytycznych oraz Wymaganiach; nie są zgodne z zasadami systemu GS1; są nadrukowane nieczytelnie i umieszczone w sposób uniemożliwiający ich wykorzystanie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8, 30.23.70.00-9, 39.72.13.00-5, 30.23.20.00-4, 38.11.21.00-4, 30.12.40.00-4, 44.51.00.00-8, 31.44.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1)Kwota wadium dla poszczególnych zadań (części) wynosi:-dla zadania nr 1 - 1 020,00 PLN brutto (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia złotych 00/100);-dla zadania nr 2 - 4 150,00 PLN brutto (słownie: cztery tysiące sto pięćdziesiąt złotych 00/100);-dla zadania nr 3 - 870,00 PLN brutto (słownie: osiemset siedemdziesiąt złotych 00/100);-dla zadania nr 4 - 295,00 PLN brutto (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100);-dla zadania nr 5 - 970,00 PLN brutto (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt złotych 00/100);-dla zadania nr 6 - 2 665,00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące sześćset sześćdziesiąt pięć złotych 00/100);- dla zadania nr 7 - 60,00 PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100). 2)Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdego zadania oddzielnie z wyszczególnieniem, którego zadania wadium dotyczy. 3)Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: Narodowy Bank Polski; numer konta: 42 1010 1270 0051 5113 9120 0000; na adres: Jednostka Wojskowa Nr 4724, ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków; z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki - zad nr.. (nr ref. ZP/18/2014) 4)Wadium wniesione w formie pieniężnej powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium może również zostać wniesione w następujących formach: a)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b)gwarancjach bankowych; c)gwarancjach ubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 6)Poręczenia określone w ppkt. 5. lit. a) i d), powinny zawierać następujące elementy:a)wskazanie podmiotu, za który dokonuje poręczenia bank, spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa lub podmiot, o którym mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;b)precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia;c)kwotę, do wysokości której poręczyciel jest zobowiązany;d)wskazanie terminu, z upływem którego wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 7)Gwarancje określone w ppkt. 5 lit. b) i c), powinny zawierać następujące elementy:a) bezwarunkowe zobowiązanie banku lub ubezpieczyciela do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego w przypadkach jeżeli:Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie na podstawie przepisu art. 26 ust. 3 Pzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.b)informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji;c)wskazanie sumy gwarancyjnej;d)wskazanie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji;e)wskazanie Wykonawcy jako zleceniodawcy gwarancji;f)określenie terminu ważności gwarancji. 8)Oryginał dokumentu wadium w formie niepieniężnej Wykonawca ma obowiązek zdeponować w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kopię dokumentu wadium załączyć do oferty. Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1000 oraz 1200 - 1400. 9)Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium w terminie lub wniosą je w niepełnej wysokości, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 10)Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone Wykonawcy w następujących przypadkach: a)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp.;b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c)na wniosek Wykonawcy, który ofertę wycofał przed upływem terminu składania ofert;d)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11)Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:a)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;b)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie na podstawie przepisu art. 26 ust. 3 Pzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 1)Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy, w wysokości 2% wartości brutto (zaokrąglona do pełnych złotych) od realizowanej całości zamówienia - w ramach danego zadania. 2)Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed terminem jej podpisania, wskazanym przez Zamawiającego, na zasadach określonych, jak dla wadium, w jednej z form określonych w art. 148 ust. 1 Pzp. 3)W przypadku wyboru Wykonawcy na realizację więcej niż jednego zadania, umowa będzie podpisana na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla każdego zadania oddzielnie z wyszczególnieniem, którego zadania zabezpieczenie dotyczy. 4)Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: Narodowy Bank Polski; numer konta: 08 1010 1270 0051 5113 9120 1000; na adres: Jednostka Wojskowa Nr 4724, ul. Tyniecka 45; 30-901 Kraków z dopiskiem:Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki - zad nr.. (nr ref. ZP/18/2014) 5)Oryginał dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej (określonej w art. 148 ust. 1 pkt 2 - 5 Pzp) Wykonawca ma obowiązek zdeponować w kasie Zamawiającego przed terminem podpisania umowy, a kopię dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy złożyć w Sekcji Zamówień Publicznych (kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 10:00 oraz 12:00 - 14:00). 6)Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo do objęcia zabezpieczeniem należytego wykonania umowy roszczeń z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - oraz warunki określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełniania przez Wykonawcę tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia/nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - oraz warunki określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełniania przez Wykonawcę tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia/nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - oraz warunki określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełniania przez Wykonawcę tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia/nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - oraz warunki określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełniania przez Wykonawcę tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia/nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - oraz warunki określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełniania przez Wykonawcę tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia/nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4724.wp.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Jednostki Wojskowej Nr 4724 w Krakowie przy ul. Tynieckiej 45; w budynku Nr 2, pok. 103 u Macieja Wasilewskiego w godz. 8:00-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Wojskowej Nr 4724 przy ul. Tynieckiej 45; w kancelarii jawnej, w godz. 8:00-15:00 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 października 2014r..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.40.00-8, 38.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 32.42.00.00-3, 32.50.00.00-8, 30.23.20.00-4, 30.23.60.00-2, 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.13.00-5, 31.43.00.00-9, 32.50.00.00-8, 31.15.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.24.36.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00-4, 30.23.70.00-9, 32.42.00.00-3, 32.50.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00-4, 30.23.40.00-8, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.24.34.00-8, 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.