eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w budżecie gminy. Oznaczenie sprawyZP/341/14/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Główczyce: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w budżecie gminy. Oznaczenie sprawy: ZP/341/14/2010
Numer ogłoszenia: 372475 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335097 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce, ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w budżecie gminy. Oznaczenie sprawy: ZP/341/14/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w budżecie gminy na okres wynikający z harmonogramu spłaty kredytu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje spłatę odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca począwszy od 31.12.2010r. 3.Zamawiający przewiduje spłatę rat kapitałowych zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym należy ustalić w relacji do stopy redyskonta weksli (wskaźnik procentowy) powiększonego lub pomniejszonego o marżę. Nominalną roczną stopę procentową (z uwzględnieniem marży banku) należy podać w harmonogramie spłaty kredytu oraz w formularzu ofertowym. 5.Wysokość marży w trakcie trwania umowy musi być stała. 6.Zakłada się oprocentowanie ze zmienną stopą procentową, płatne od kwoty aktualnego zadłużenia. 7.Zastrzega się możliwość szybszej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat ze strony zamawiającego. 8.Nie przewiduje się opłat i prowizji związanych z udzieleniem kredytu. 9.Wykonawca przeleje środki na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w dniu: 1)kwotę 400 000,00 zł w terminie do 17.12.2010r. 2)kwotę 600 000,00 zł w terminie do 28.12.2010r. 10.W przypadku kiedy zachowanie terminów wskazanych w ustępie 9 nie będzie możliwe z przyczyn przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia, Wykonawca przeleje środki w dniu następnym po dniu podpisania umowy. 11.Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok kalendarzowy liczy 365 dni a w latach 2012, 2016, 2020 - 366 dni. 12.Zamawiający przewiduje sposób zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla własnego in blanco..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Ustce, ul. Marynarki polskiej 38, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 468013,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 451076,39

  • Oferta z najniższą ceną: 451076,39 / Oferta z najwyższą ceną: 451076,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.