To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372369 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Unisław: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego do kwoty 987.000,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361192-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Unisław, krajowy numer identyfikacyjny
87514868460000, ul.
ul. Parkowa
20,
86260
Unisław, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
56 686 87 10, faks
56 686 87 18, e-mail
marek.gesing@unislaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.unislaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego do kwoty 987.000,00 zł
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.11.2016.MG
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego do kwoty 987.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę planowanego deficytu w związku z realizacją następujących zadań inwestycyjnych: 1)"Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Unisław" do kwoty 120.000,00 zł; 2)"Modernizacja-przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych" do kwoty 237.000,00 zł; 3)"Dobudowa klatki schodowej w celu zapewnienia warunków przeciwpożarowych w budynku Szkoły Podstawowej w Grzybnie" do kwoty 147.000,00 zł; 4)"Budowa nowych przyłączy sieci wodno-kanalizacyjnych" do kwoty 100.000,00 zł; 5)"Dotacja dla Starostwa Powiatowego w Chełmnie na zadanie: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1601C Kokocko-Dębowiec-Dąbrowa Chełmińska" do kwoty 383.000,00 zł. 2.Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy. Uruchomienie transzy planuje się na dzień 20 grudnia 2016 r. 3.Zamawiający wymaga, aby raty kapitałowe spłacane były od stycznia 2019 roku do stycznia 2025 roku jednorazowo każdego roku w ostatnim dniu stycznia w kwocie 141.000,00 zł., Jeżeli data spłaty raty kapitałowej będzie dniem wolnym od pracy, spłata nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym dzień spłaty. 4.Kredyt spłacany będzie w ratach rocznych. 5.Ustalenie wysokości raty leży po stronie Wykonawcy - Zamawiający wymaga aby raty były równe, przy czym pierwsza rata powinna być ratą wyrównującą (w razie konieczności zastosowania raty wyrównującej). 6.Odsetki płacone będą od daty uruchomienia kredytu, ostatniego dnia każdego kwartału. Jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy odsetki będą płatne w dniu poprzedzającym. 7.Zamawiający wymaga karencji w spłacie kapitału do dnia 31.12.2018 r. 8.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrezygnowania z części kredytu przed uruchomieniem transzy, tj. nie wykorzystania całej kwoty kredytu określonej w postępowaniu - w takim przypadku przeszacowaniu ulegną zarówno harmonogramy spłat, jak i wysokość raty wskazana w pkt. 3. 11.Zamawiający nie przewiduje zapłaty prowizji od udzielonego kredytu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT137794.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 137794.39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI UNISŁAW
więcej: przetargi UNISŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.