eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych (nr sprawy 50/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Iława: Dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych (nr sprawy 50/2009)
Numer ogłoszenia: 372192 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego , ul. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6488690, faks 089 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych (nr sprawy 50/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.10 - Łóżka ortopedyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.16.94.00 - Pojemniki chirurgiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wykonawca zamieszkały lub mający swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik 5, 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6. 1.2. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1 podpunkt 1), 2) i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne alboż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.2 podpunkt 1), 3) i 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument, o którym mowa w punkcie 1.2 podpunkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a)opisów w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski) zaoferowanego przez Wykonawcę zestawu z uwzględnieniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, które musi spełniać przedmiot zamówienia, opisanych w Specyfikacji przedmiotowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe, wózki do przewożenia pacjentów, kozetki, stojaki do kroplówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe, wózki do przewożenia pacjentów, kozetki, stojaki do kroplówek - 26 pozycji asortymentowych Zadanie nr 1 Łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe, wózki do przewożenia pacjentów, kozetki, stojaki do kroplówek Pozycja 1 Łóżko szpitalne - 7 sztuk - do 12 tygodni Pozycja nr 2 Łóżko szpitalne - 6 sztuki - do 6 tygodni Pozycja nr 3 Łóżko szpitalne podstawowe - 30 sztuk - do 4 tygodni Pozycja nr 4 Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym - 11 sztuk- do 4 tygodni Pozycja nr 5 Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym - 20 sztuk- do 4 tygodni Pozycja nr 6 Szafka przyłóżkowa - 12 sztuk- do 4 tygodni Pozycja nr 7 Wózek do przewożenia chorych - 4 sztuki- do 4 tygodni Pozycja nr 8 Kozetka lekarska - 11 sztuk- do 4 tygodni Pozycja nr 9 Fotel ginekologiczny - 1 sztuka- do 4 tygodni Pozycja nr 10 Stojak kroplówki - 30 sztuk- do 4 tygodni Pozycja nr 11 Wózek opatrunkowy - 3 sztuki- do 4 tygodni Pozycja nr 12 Wózek zabiegowy - 2 sztuki- do 4 tygodni Pozycja nr 13 Lampa bezcieniowa mobilna - 1 sztuka- do 4 tygodni Pozycja nr 14 Wózek inwalidzki - 8 sztuk - do 4 tygodni Pozycja nr 15 Wózek do brudnej bielizny (dwukomorowy) - 9 sztuk- do 4 tygodni Pozycja nr 16 Wózek do brudnej bielizny (jednokomorowy) - 3 sztuki- do 4 tygodni Pozycja nr 17 Przenośnik taśmowo-rolkowy - 5 sztuk- do 4 tygodni Pozycja nr 18 krzesło do pobierania krwi - 1 sztuka- do 4 tygodni Pozycja nr 19 Waga noworodkowa - 1 sztuka- do 4 tygodni Pozycja nr 20 Waga osobowa ze wzrostomierzem - 1 sztuka- do 4 tygodni Pozycja nr 21 Ssak próżniowy - 3 sztuki - do 4 tygodni Pozycja nr 22 - Wózek transportowo - kąpielowy - 3 sztuki- do 4 tygodni Pozycja nr 23 materac przeciwodleżynowy - zmiennociśnieniowy - 9 sztuk- do 4 tygodni Pozycja nr 24 Krzesło dla pacjenta - 50 sztuk - do 4 tygodni Pozycja nr 25 Wózek opatrunkowy - 2 sztuki- do 4 tygodni Pozycja nr 26 Stolik zabiegowy - 2 sztuki - do 4 tygodni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.10-6, 33.19.21.20-9, 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Tace i miski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tace i miski 2 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Resuscytatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Resuscytatory - 3 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Aparat EKG - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG - 2 sztuki- do 4 tygodni - 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Pulsoksymetr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr - 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Nakłuwacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakłuwacz - 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Dozownik do tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik do tlenu - 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Wózek do KTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do KTG - 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Diatermia chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia chirurgiczna - 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Laryngoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop - 1 pozycja asortymentowa 33.17.10.00-9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.