eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu wspinaczkowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Rzeszów: Dostawa sprzętu wspinaczkowego
Numer ogłoszenia: 372096 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347566 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu wspinaczkowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wspinaczkowego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu i jego ilości przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zamówienia Przedmiot zamówienia nie może nosić śladów używania i uszkodzenia. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości. W przypadku, gdy producent poszczególnego elementu przedmiotu zamówienia udzieli Wykonawcy gwarancji jakości na okres dłuższy od wskazanego w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do udzielenia gwarancji na okres wskazany przez producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami do 10 dni roboczych po złożeniu zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-14.00 do magazynu JW. 4784 przy ul. Lwowskiej 4 w Rzeszowie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru z Zamawiającym. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Wykonawca zabezpiecza przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu odbioru przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia wady podczas odbioru Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru na nowy w ciągu dni 5 od dnia odmowy dokonania odbioru, przy czym w razie stwierdzenia podczas odbioru wady ilościowej Wykonawca w tym terminie zobowiązuje się dostarczyć brakujący towar. W razie stwierdzenia wady w okresie gwarancyjnym Dostawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni od zgłoszenia w formie pisemnej, elektronicznej lub faxem. UWAGA: Cena jednostkowa brutto (netto +VAT) zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć kwoty 3500 zł Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do SIWZ zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz lub równoważne. Produkty równoważny wg zamawiającego to taki, który ma te same lub lepsze cechy jakościowe, funkcjonalne co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A oraz postanowienia Projektu umowy, tj. Załączniki nr 5 - w zakresie nieuregulowanym postanowieniami Rozdziały V SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 37400000-2 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAMASTE Paweł Marchlewicz, Marcin Męczyński, ul. Grudzieniec 12, 60-601 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141857,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161175,30

  • Oferta z najniższą ceną: 161175,30 / Oferta z najwyższą ceną: 234219,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.