Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Rzeszów: Dostaw sprzetu wspinaczkowego
Numer ogłoszenia: 347566 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw sprzetu wspinaczkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wspinaczkowego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu i jego ilości przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zamówienia Przedmiot zamówienia nie może nosić śladów używania i uszkodzenia. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości. W przypadku, gdy producent poszczególnego elementu przedmiotu zamówienia udzieli Wykonawcy gwarancji jakości na okres dłuższy od wskazanego w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do udzielenia gwarancji na okres wskazany przez producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami do 10 dni roboczych po złożeniu zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-14.00 do magazynu JW. 4784 przy ul. Lwowskiej 4 w Rzeszowie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru z Zamawiającym. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Wykonawca zabezpiecza przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu odbioru przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia wady podczas odbioru Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru na nowy w ciągu dni 5 od dnia odmowy dokonania odbioru, przy czym w razie stwierdzenia podczas odbioru wady ilościowej Wykonawca w tym terminie zobowiązuje się dostarczyć brakujący towar. W razie stwierdzenia wady w okresie gwarancyjnym Dostawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni od zgłoszenia w formie pisemnej, elektronicznej lub faxem. UWAGA: Cena jednostkowa brutto (netto +VAT) zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć kwoty 3500 zł Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do SIWZ zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz lub równoważne. Produkty równoważny wg zamawiającego to taki, który ma te same lub lepsze cechy jakościowe, funkcjonalne co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A oraz postanowienia Projektu umowy, tj. Załączniki nr 5 - w zakresie nieuregulowanym postanowieniami Rozdziały V SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 37400000-2 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Sporządzony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); formularz kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A );ew. pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4784 Rzeszów, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4784 Rzeszów, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, papieru ksero oraz niszczarek wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Sukcesywna sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UR przez okres 12 miesięcy.
- Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Świadczenie usługi organizacji bankietu oraz lunchu dla uczestników Konferencji Prorektorów ds. Nauki Uczelni Przyrodniczych i Rolniczych organizowanej w Uniwersytecie Rzeszowskim
- Remont lokalu użytkowego w budynku przy ul. Rejtana 1f w Rzeszowie
- Dostawa licencji do oprogramowania graficznego Adobe Creative Cloud.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre.
- Utworzenie integracyjnych, ogólnodostępnych placów zabaw przy ul. Bartkówka w Dynowie
- Dostawa artykułów i sprzętu sportowego
- Przebudowa boiska sportowego w miejscowości Lipa, gmina Jednorożec
- Dostawa ubiorów oraz sprzętu sportowego dla jednostek będących na zaopatrzeniu 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka.
- Dostawa sprzętu i odzieży sportowej dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.