eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Łódź: Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 371944 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347238 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łodzi, Plac Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778900, 6778938, faks 042 6778931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach: -Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5, -Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego (RODK) w Łodzi przy ul. Tokarskiej 7, -Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego RODK w Skierniewicach, ul. Mszczonowska 33/35; 2. usługa mycia okien w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10, z częstotliwością 2 razy w roku 3 razy w okresie obowiązywania umowy. II. Zakres kompleksowej usługi utrzymania czystości w obiektach wymienionych w pkt 1 ppkt 1 obejmuje: 1. w budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5: a. sprzątanie codzienne oraz sprzątanie w miarę potrzeb: pokoi biurowych, sal rozpraw, pomieszczeń pozostających w dyspozycji Policji sądowej, toalet, korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni 9.097,09 m2, b. zaopatrzenie toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy. Posiadane przez Zamawiającego pojemniki typu Merida przeznaczone są na papier toaletowy gofrowany, w rolkach o średnicy 19 cm (dł. 160 m) oraz ręczniki papierowe pojedyncze, składane, seledynowe, o wymiarach 23 x 24.5 cm, c. maszynowe doczyszczanie i polimeryzację akrylowanie podłóg PCV o powierzchni 339 m2 - 1 raz w okresie obowiązywania umowy, d. zapewnienie stałych dyżurów 3 pracowników w godzinach pracy Sądu, tj. w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 serwis dzienny, e. zapewnienie w okresie jesienno-zimowym od 15 października do 31 marca, w dniach i godzinach jak w pkt d, dodatkowego dyżuru 1 pracownika, którego zadaniem będzie usuwanie z powierzchni podłogowych korytarzy błota pośniegowego i wody opadowej, przy użyciu maszyny do mycia posadzek, spełniającej wymagania określone w pkt VI e ZAKRESU USŁUGI zał. nr 1 do wzoru umowy, f. mycie okien i drzwi oszklonych 2 razy w roku (3 razy w okresie obowiązywania umowy). 2. w budynku RODK w Łodzi przy ul. Tokarskiej 7: a. sprzątanie codzienne oraz sprzątanie w miarę potrzeb: pokoi biurowych, toalet i korytarzy o łącznej powierzchni 394,85 m2, b. zaopatrzenie toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy. Posiadane przez Zamawiającego pojemniki typu Merida przeznaczone są na papier toaletowy gofrowany, w rolkach o średnicy 19 cm (dł. 160 m) oraz ręczniki papierowe pojedyncze, składane, seledynowe, o wymiarach 23 x 24.5 cm, c. mycie okien 2 razy w roku (3 razy w okresie obowiązywania umowy). 3. w budynku RODK w Skierniewicach przy ul. Mszczonowskiej 33/35: a. sprzątanie 2 razy w tygodniu oraz sprzątanie w miarę potrzeb pokoi biurowych o łącznej powierzchni 124,60 m2, b. pranie wykładziny dywanowej w pokoju o powierzchni 34 m2 i mebli tapicerowanych z częstotliwością 2 razy w roku (3 razy w okresie obowiązywania umowy), c. mycie okien 2 razy w roku 3 razy w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu własnych materiałów, środków czystości, urządzeń i narzędzi pracy. Szczegółowy zakres usługi wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności i częstotliwość ich wykonywania oraz dane dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy - określone zostały w ZAKRESIE USŁUGI stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dane dotyczące minimalnej liczby osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia kalkulacji kosztów. III. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia wyłącznie w zakresie mycia okien wymagających zastosowania specjalistycznego sprzętu, tzn. okien w sali rozpraw nr 1 oraz świetlików, oszklonej kopuły i zewnętrznych powierzchni okien na III piętrze budynku Sądu przy Pl. Dąbrowskiego 5 wymagających mycia z zewnątrz budynku. Pozostałe usługi, o których mowa w ZAKRESIE USŁUGI stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest świadczyć w obsadzie składającej się z własnych pracowników i nie powierzać ich wykonania podwykonawcom. IV. Termin wykonania zamówienia: 18 miesięcy: od dnia 1 grudnia 2014 r. do dnia 31 maja 2016 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMTOM Sp. z o.o., ul. Chocianowicka 20 a, 93-460 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 434073,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 375457,50

  • Oferta z najniższą ceną: 238637,76 / Oferta z najwyższą ceną: 901968,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.