eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Przebudowa drogi powiatowej 2322 S - ulica M.C. Skłodowskiej w Lublińcu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Lubliniec: Przebudowa drogi powiatowej 2322 S - ulica M.C. Skłodowskiej w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 37084 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16630 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej 2322 S - ulica M.C. Skłodowskiej w Lublińcu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi powiatowej nr 2322 S, stanowiącej ciąg ul. M.C. Skłodowskiej w Lublińcu, służącej obsłudze komunikacyjnej dla przyległej zabudowy mieszkaniowej i przemysłowej oraz stanowiąca łącznik pomiędzy obwodnicą miasta (DK 11) a centrum miasta Lubliniec i drogą wojewódzką nr 906. W zakresie planowanego zadania przewiduje się przebudowę nawierzchni jezdni, zjazdów indywidualnych do posesji, zatok autobusowych, zatok postojowych i ciągów pieszych i rowerowych. 2.Przedsięwzięcie obejmuje przebudowę dwóch odcinków ulicy o łącznej długości 2671m. Pierwszy z nich obejmuje odcinek od ronda Śląskiego do skrzyżowania z DK 11 o długości 1441.11m. Drugi odcinek o długości 1229.89m i rozpoczyna się za skrzyżowaniem z DK 11, a kończy się na granicy terenu zabudowanego m. Lublińca. 3.Na drodze przewiduje się wykonanie jezdni o stałej szerokości 6,0m o nawierzchni SMA o gr. 4cm, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego o gr. 5cm, podbudowę z betonu asfaltowego o gr. 6cm i kruszywa łamanego o gr. 20cm oraz warstwę stabilizującą z gruntu ulepszonego cementem o gr. 20cm. 4.Ponadto przewiduje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji z betonowej kostki brukowej gr. 8cm, zatok autobusowych z kostki granitowej o gr. 22cm, zatok postojowych jak i chodników z betonowej kostki brukowej gr. 8cm. 5.W ramach przebudowy przewiduje się remont odwodnienia ulicy poprzez wymianę wpustów ulicznych oraz remont kanału deszczowego. Wody opadowe i roztopowe z utwardzonych nawierzchni odprowadzane będą poprzez wpusty uliczne oraz przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. 6.W ramach zadania przewidziano przebudowę oświetlenia ulicznego - 89 latarń oraz sieci elektroenergetycznej nN w celu umożliwienia przebudowy drogi. 7.Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: a)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 2 do SIWZ) - dla branży drogowej, b)specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ) - dla branży drogowej, c)przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ) - dla branży drogowej, d)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 5 do SIWZ) - dla branży elektrycznej, e)specyfikacja techniczna (załącznik nr 6 do SIWZ) - dla branży elektrycznej, f)przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ) - dla branży elektrycznej, g)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 8 do SIWZ) - dla branży teletechnicznej, h)specyfikacja techniczna (załącznik nr 9 do SIWZ) - dla branży teletechnicznej, i)przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) - dla branży teletechnicznej j)plan wyrębu (załącznik nr 11 do SIWZ), k)projekt stałej organizacji ruchu (załącznik nr 12 do SIWZ), oraz zgodnie z wymaganymi normami i innymi przepisami związanymi. 8.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 9.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być wliczony w cenę oferty. 10.Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 11.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. W trakcie prac Wykonawca będzie musiał na bieżąco informować nadzór inwestorski o stosowanych materiałach celem skontrolowania ich zgodności z zapisami SIWZ. 12.Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 13.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - udział tych środków w wartości zamówienia wynosi 46,5 % w ramach projektu pn. Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - ETAP II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HUCZ Sp. z o.o. Sp. K., ul. Częstochowska 14, 42-283 Boronów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5669392,25

  • Oferta z najniższą ceną: 5669392,25 / Oferta z najwyższą ceną: 6573967,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.