eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przebudowa pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Elbląg: Przebudowa pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1
Numer ogłoszenia: 37069 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313703 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1 Przedmiot główny: CPV: 45.40.00.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Przedmioty dodatkowe: CPV: 45.31.00.00-3 Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45.33.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1. 2. Zakres zamówienia: Na zakres prac objętych zamówieniem składa się wykonanie robót budowlanych, w tym: - rozbiórka sufitów podwieszanych, - rozbiórka ścianki działowej murowanej, - wykucie otworu wejściowego do sekretariatu oraz pom. 204, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - zeskrobanie starej farby i zmycie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach gabinetowych oraz w sekretariacie, - skucie nierówności na wierzchniej warstwie lastryka w korytarzu, - rozbiórka parkietu w pomieszczeniu sekretariatu, - zdjęcie wykładzin podłogowych w pomieszczeniach, - demontaż grzejników żeliwnych w gabinetach, - wykonanie sufitów podwieszanych jednowarstwowych, na ruszcie metalowym we wszystkich pomieszczeniach, - wykonanie nadproży z dwuteowników, - wykonanie posadzki cementowej w sekretariacie, zbrojonej siatką stalową, - wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, - wykonanie tynków wewnętrznych na ościeżach, - montaż drzwi drewnianych, - dostawa i montaż dwóch par drzwi wahadłowych oszklonych, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, sufitach, ościeżach, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, - tapetowanie ścian na gotowym podłożu, - dwukrotne malowanie rur stalowych i blaszanych instalacji C.O., - dostawa i montaż grzejników stalowych dwupłytowych, - dostawa i ułożenie wykładzin rulonowych, - wykonanie posadzki z płytek gresowych I kategorii, - dostawa i wymiana opraw oświetleniowych, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji klimatyzacji, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie dodatkowych podłączeń do sieci strukturalnej w gabinetach. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt III. ppkt 3. lit. B. i C. SIWZ, stanowiące ZALACZNIK NR 6 do SIWZ oraz przedmiar robót, o którym mowa w pkt III. ppkt 3. lit. A. SIWZ, stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia pomieszczeń w zabudowy meblowe, meble, fotele i krzesła. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Biuro Projektowe AREA PROJEKT z siedzibą przy ul. Małachowskiego w Gdańsku: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIAR ROBÓT: 1) PRZEDMIAR ROBÓT Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze ADRES INWESTRYCJI: Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg BRANŻA: Aranżacja wnętrz, wyposażenie budynku PRACE: Aranżacja wnętrz, prace budowlane, Przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKTY BUDOWLANE, PROJEKTY BUDOWLANO-WYKONAWCZE, PROJEKT ARANŻACJI WNĘTRZ: 1) PROJEKT BUDOWLANY PRZEBUDOWA WNĘTRZ GABINETÓW KIEROWNICTWA URZĘDU I PRZYLEGŁEGO KORYTARZA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE ORAZ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO OD WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU DO HALLU I PIĘTRA W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W ELBLĄGU PRZY UL. ŁĄCZNOŚCI 1 Inwestor: GMINA - MIASTO ELBLĄG ul. Łączności 1 82-300 ELBLĄG Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 Branża: KONSTRUKCJA 2) PROJEKT BUDOWLANY FAZA PROJEKTU: PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA: SANITARNA NAZWA PROJEKTU: PROJEKT PRZEBUDOWY WNĘTRZ GABINETÓW KIEROWNICTWA URZĘDU I PRZYLEGŁEGO KORYTARZA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE ORAZ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO OD WEJŚCIA GŁÓWNEGO BUDYNKU DO HOLU I PIĘTRA W BUDYNKU URZEDU MIEJSKIEGO W ELBLĄGU PRZY UL. ŁĄCZNOŚCI 1 INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI ADRES INWESTYCJI: 82-300 ELBLĄG, ulica Łączności 1 INWESTOR: GMINA MIASTA ELBLĄG, 82-300 ELBLĄG, ulica Łączności 1 3) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Inwestycja: Urząd Miasta Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Nr projektu: PBW Tytuł projektu: Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Nr tomu PBW/E1 Tytuł tomu: Instalacje elektryczne Stadium: Projekt budowlano-wykonawczy 4) PROJEKT ARANŻACJI WNĘTRZ DLA INWESTYCJI PN. Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Zamawiający: Gmina-Miasto Elbląg Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg ADRES INWESTYCJI: Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych DLA INWESTYCJI PN. Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Zamawiający: Gmina-Miasto Elbląg Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg ADRES INWESTYCJI: Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wymienione powyżej w pkt B., C. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że obiekt, w którym wykonywane będą roboty jest wpisany do rejestru zabytków. 5. Prace muszą być prowadzone pod nadzorem konserwatorskim uzgodnionym z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Olsztynie Delegatura w Elblągu. 1. Realizacja robót odbywać się b ędzie w obiekcie i pomieszczeniach czynnych i użytkowanych w godzinach 730 do 1530 i nie może zakłócać normalnej pracy Urzędu Miejskiego w Elblągu. Roboty uciążliwe muszą być wykonywane po godz. 1530. Może wystąpić konieczność wykonywania prac w soboty i niedziele. 7. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniach celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonywania. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 10. Zamawiający wymaga udzielenia 39 miesięcy gwarancji jakości. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 11. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót siłami podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu cywilnego. 12. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót siłami podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PRZEMYSŁÓWKA 03 ANTONI KLECHA, ul. Żytnia 1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 399995,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 469768,84

  • Oferta z najniższą ceną: 367882,43 / Oferta z najwyższą ceną: 510879,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.