To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370493 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Wąbrzeźno: Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miasto Wąbrzeźno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347615-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Wąbrzeźno, krajowy numer identyfikacyjny
87111878000000, ul.
ul. Wolności
18,
87200
Wąbrzeźno, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
566 884 500, faks
56 688 27 48, e-mail
umwabrzezno@torun.home.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wabrzezno.com/portal.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miasto Wąbrzeźno
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą "Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miasto Wąbrzeźno". Punkty świetlne i słupy, na których świadczona ma być usługa znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Łączna ilość opraw świetlnych przewidziana do konserwacji i eksploatacji wynosi 419 sztuk na 365 słupach. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami techniczno - budowlanymi.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek, bezpieczników, 2) lokalizację uszkodzeń kabli i przewodów napowietrznych, 3)utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, zgodnie z ustawą o odpadach, 4) naprawę, wymianę i prostowanie słupów oświetleniowych, 5) bieżące monitorowanie sprawności infrastruktury, 6) prowadzenie rejestru zdarzeń, 7)wymianę źródeł światła, dławików i bezpieczników latarnianych; 8) ewentualną regulację położenia źródeł światła - klosze, odbłyśniki; 9) doraźną i niezwłoczną naprawę innych elementów obwodu świetlnego po otrzymaniu reklamacji bądź informacji o wystąpieniu zakłóceń; 10) zabezpieczenia w pełnym zakresie materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia, w tym także urządzeń sterowniczo - zasilających; 11) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, tak by zabrudzenia (np. kloszy opraw oświetleniowych) oraz częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności; 12)bieżące dostosowanie godzin włączania i wyłączania oświetlenia po zgłoszeniu Zamawiającego; 13)zabezpieczenie terenu wykonywanych pac przed ingerencją osób trzecich oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia, w szczególności bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego; 14)usuwanie awarii. Pod pojęciem awarii należy rozumieć wymianę uszkodzonego sprzętu, gdzie uszkodzenie spowodowane było między innymi aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami. Szacuje się wymianę średnio 10 sztuk słupów oświetleniowych rocznie oraz 10 sztuk opraw oświetleniowych rocznie - wymiana na oprawy i słupy o parametrach min. takich jakie miały pierwotne urządzenia. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn.zm.): 1. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia,których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze Wykonawcę lub podwykonawcę: czynności związane z konserwacją i eksploatacją oświetlenia; 2. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 1 są zatrudnione a podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawcę; 3. uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa art. 29 ust. 3a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia wymagań: w okresie obowiązywania umowy Za, Zamawiający ma prawo skierowania wniosku do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnianie wymagań, o których mowa w pkt. 1 skutkuje obowiązkiem zapłaty kary umownej we wzorze umowy. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z konserwacją i eksploatację oświetlenia nie dotyczą sytuacji, kiedy czynności te wykonywane są osobiście przez Wykonawcę lub podwykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą jednoosobowo lub w formie spółki cywilnej. Szczegółowo sposób realizacji usługi określony został we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28559.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35127,62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Sukcesywny zakup paliwa dla potrzeb samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie oraz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
- Przebudowa gminnej sieci drogowej
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.