eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › Konserwacja oświetlenia dróg na terenie Gminy Piekoszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Piekoszów: Konserwacja oświetlenia dróg na terenie Gminy Piekoszów
Numer ogłoszenia: 370152 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów , ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, faks 041 3062193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia dróg na terenie Gminy Piekoszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja oświetlenia dróg na terenie Gminy Piekoszów. Konserwacja obejmuje 1940 punktów świetlnych sterowanych z 84 stacji lub skrzyń oświetleniowych. Zamawiający przewiduje, iż w trakcie trwania umowy zwiększy się liczba punktów świetlnych o ok. 50 szt.
Konserwacja sieci oświetlenia drogowego ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia drogowego i w zależności od potrzeb obejmuje:
- wymianę niesprawnych źródeł światła,
- wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw,
- regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników,
- zewnętrzne czyszczenie i mycie kloszy,
- wymianę niesprawnych bezpieczników, gniazd bezpiecznikowych,
- konserwację słupów, wysięgników, podwieszek, konstrukcji wsporczych,
- malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego,
- malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów,
- prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego,
- uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp.
- przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej,
- czyszczenie i konserwacja tablic rozdzielczych,
- regulację zegarów sterowniczych,
- wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników ),
- wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach,
- usuwanie zwarć linii napowietrznych nn,
- regulacja zwisów przewodów oświetlenia drogowego,
- lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,
- naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia w sieci podwieszonej,
- zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie np. w wyniku kolizji drogowych (słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych itp.),
- wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń,
- pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej),
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego.
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania Zasad współpracy pomiędzy ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. w Skarżysku Kamienna Rejonowy Zakład Energetyczny w Kielcach oraz w Końskich, a Nim, jako Wykonawcą prowadzącym konserwację urządzeń oświetlenia ulicznego na zlecenie Gminy Piekoszów, które są załącznikiem do Umowy użyczenia pomiędzy ZEORK Dystrybucja Spółka z o.o. RZE Skarżysko - Kamienna a Gminą Piekoszów.
Wykaz stacji transformatorowych i punktów oświetlenia na terenie Gminy Piekoszów stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w specyfikacji:
    a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII, ppkt 2b siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.
    Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
    1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
    3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt 2a, 2b,3 siwz.
    6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt 1a,4 siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie zamawiającego:Urząd Gminy Piekoszów ul. Częstochowska 66a 26-065 Piekoszów Pokój nr 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 12:00, miejsce:
w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Piekoszów ul. Częstochowska 66a 26-065 Piekoszów Pokój nr 102 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.