eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Dostawa specjalistycznych narzędzi hydraulicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Limanowa: Dostawa specjalistycznych narzędzi hydraulicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
Numer ogłoszenia: 369490 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej , ul. Matki Boskiej Bolesnej 43, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3379963, 018 3379965, faks 018 3379963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsplimanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych narzędzi hydraulicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego - rok produkcji 2010, pochodzącego od jednego producenta i w pełni ze sobą (kompatybilnego), zestawu narzędzi hydraulicznych, składającego się z : 1. Pompy (agregatu hydraulicznego) napędzanego 4 - suwowym silnikiem spalinowym, o mocy minimalnej 3,5 kW, oraz konstrukcji umożliwiającej jednoczesne zasilanie i pracę co najmniej 2 narzędzi hydraulicznych, ze zwijadłem zawierającym dwa 20 metrowe odcinki węża hydraulicznego. Pompa ma być wyposażona w podstawy (uchwyty) do przechowywania rozpieracza promieniowego oraz nożyc bezpośrednio na jej ramie (obudowie) oraz uchwyty do transportu skonstruowane w sposób umożliwiający podniesienie i przenoszenie urządzenia przez strażaków posiadających założone na dłoniach rękawice specjalne. 2. Rozpieracza promieniowego (ramieniowego) posiadającego następujące parametry : minimalne rozwarcie ramion 680 mm, siła rozpierania wg PN - EN 13204 musi wynosić co najmniej 40 kN, ciężar urządzenia nie może przekraczać 21 kg. 3. Nożyc hydraulicznych posiadających następujące parametry : Klasa cięcia , zgodnie z normą PN-EN 13204 min (H), siła cięcia min. 1000 kN, rozwarcie ostrzy min. 180 mm, nożyce muszą posiadać możliwość przecięcia jednolitego pręta stalowego o średnicy min. 41 mm, ciężar urządzenia nie może przekraczać 20 kg, ostrza noży muszą mieć owalny kształt zapobiegający efektowi wysuwania się (uciekania) materiału podczas jego przecinania , a raczej powodujący jego wciąganie w kierunku sworznia centralnego. 4. Teleskopowego rozpieracza kolumnowego tzw. cylindra ratowniczego posiadającego następujące parametry : rozpieracz tzw. dwutłokowy (dwustopniowy), minimalna siła rozpierania na pierwszym stopniu 180 kN, minimalna siła rozpierania na drugim stopniu 80 kN, długość w stanie złożonym może wynosić maksymalnie 650 mm, długość w stanie rozłożonym (przy pełnym wysuwie obydwu stopni) musi wynosić min. 1250 mm. 5. Wspornika progowego przystosowanego do współpracy z teleskopowym rozpieraczem kolumnowym wymienionym w pozycji 4, umożliwiającego stabilne i pewne posadowienie rozpieracza kolumnowego podczas pracy urządzenia. oraz dodatkowych zestawów narzędzi ratowniczych , składających się z : 6. Zestawu klinów (podkładów) do stabilizacji pojazdów w opakowaniu lub o konstrukcji umożliwiającej łatwy transport i przenoszenie całego zestawu, posiadającego możliwość płynnej regulacji wysokości. 7. Zestawu do usuwania szyb w podręcznym opakowaniu walizce, skrzynce itp. umożliwiającej transport i przenoszenie całego zestawu składającego się co najmniej z piły ręcznej, wybijaka i noża do uszczelek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 39.71.53.00 - Sprzęt hydrauliczny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem udowodnienia posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę 3 dostaw o podobnym charakterze, realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenie referencji z wykazanych w załączniku dostaw. Ocena spełnienia w/w warunku będzie prowadzona metodą warunku granicznego tj. spełnia lub niespełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectwa dopuszczenia oferowanego sprzetu do stosowania w ochronie przeciwpożarowej, wydanego na pdstawie Rozporządzenia MSW i A z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Formularz cenowy 3. Oferowane warunki gwarncji i serwisu 4. Wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppsplimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej ul. Matki Boskiej Bolesnej 43 34-600 Limanowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej ul. Matki Boskiej Bolesnej 43 34-600 Limanowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.