eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Prawy wał rzeki Dunajec w km 33+420 - 33+600 w msc. Kępa Bogumiłowicka, gm. Wierzchosławice, pow. tarnowski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Tarnów: Prawy wał rzeki Dunajec w km 33+420 - 33+600 w msc. Kępa Bogumiłowicka, gm. Wierzchosławice, pow. tarnowski
Numer ogłoszenia: 369292 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322106 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prawy wał rzeki Dunajec w km 33+420 - 33+600 w msc. Kępa Bogumiłowicka, gm. Wierzchosławice, pow. tarnowski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z usuwaniem szkód powodziowych na prawym wale rzeki Dunajec. Dokumentacja projektowa. Zakres i specyfika robót wymaga: a) opracowania ekspertyzy wraz z wymaganymi badaniami, pomiarami, obliczeniami, niezbędnymi do wykonania uszczelnienia wału w km 33+420 - 33+600 b) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych c) opracowania dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie robót budowlanych d) opracowania dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z paragrafem 4 ust.2 Rozporzadzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072) - 4 egz. e) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami f) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w paragrafie 12-14 w. cyt. Rozporządzenia - 2 egz g) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w paragrafie 6 cyt. rozporządzenia- 2 egz. h) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. i) wykonania operatu i wypłacenie odszkodowań za szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót j) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. k) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Wymagana kontrola rzędnych wału, kontrola zagęszczenia wału. Krótka charakterystyka zadania - wycinka niezbędnych drzew i zakrzaczeń, karczowanie pni - wykonanie w stopie wału przegrody przeciwfiltracyjnej metodą wgłębnego mieszania gruntu - uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym (bentomatą lub geomembraną) na całej powierzchni skarpy odwodnej - odtworzenie przekroju poprzecznego ziemnego korpusu obwałowania poprzez likwidację osuwisk, dogęszczenie i wyrównanie korony wału przeciwpowodziowego. Dokumentacja projektowa zostanie przedstawiona do akceptacji Zamawiającego przed rozpoczęciem prac remontowych, w aspekcie jej zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno-użytkowego i umowy. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji na etapie projektowania jak i wykonania robót budowlanych będzie po stronie Wykonawcy. Szczegółowy zakres wyszczególnionych robót na ww. zadaniu winien wynikać z inwentaryzacji terenowej, wywiadów środowiskowych, pomiarów geodezyjnych. Zakres robót winien uwzględniać wszystkie roboty towarzyszące (np. transport zewnętrzny i wewnętrzny materiałów itp.) niezbędne do prawidłowego wykonania wymienionych elementów robót podstawowych. Wykonawca musi się liczyć z sytuacją , ze rodzaje robót i ilości zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe, zwłaszcza że podstawą płatności będzie cena ryczałtowa skalkulowana przez Wykonawcę na etapie przygotowania oferty. W wycenie zadania przewidzieć wypłatę odszkodowań za zniszczenia powstałe w trakcie wykonawstwa oraz za pobór ziemi z rezerw gruntowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy (oprac. inż. Jacek Korczyński - Rejon Nadzoru Urządzeń w Tarnowie). Załącznikiem do specyfikacji jest ww. PF-U w formie elektronicznej. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia w formie załącznika do oferty, stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy i robót budowlanych w szczególności od zdarzeń losowych (z klauzulą ubezpieczenia wartości kontraktu od następstw deszczów nawalnych, zalania, powodzi i obsunięć) oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133). Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, a dokument gwarancyjny jako dokument określający uprawnienia i obowiązki Zamawiającego zostanie dołączony do końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. Okres obowiązywania gwarancji wynosi 36 miesięcy (to przykładowy termin) - na wykonane roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami. Za urządzenie wolne od wad uznaje się urządzenie które spełnia następujące warunki: - jest oryginalne, pełnosprawne, odpowiednio oznakowane, np. symbolem CE, - posiada instrukcję obsługi w języku polskim, DTR, atesty i certyfikaty z opisanymi parametrami technicznymi produktu, - posiada instrukcję montażu i obsługi w języku polskim, gwarancję producenta w języku polskim, posiada informację dotyczącą danych gwaranta i serwisu wraz z adresem, pod który należy zgłaszać reklamacje, - spełnia wymogi określone w dokumentacji projektowej. Dokument gwarancyjny, sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik do specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dacie odbioru końcowego, jako załącznik do protokołu odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia robót podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-WOD Sp. z o.o., ul. Bogucka 17, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295679,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262636,98

  • Oferta z najniższą ceną: 262636,98 / Oferta z najwyższą ceną: 262636,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.