eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubie › Zakup oleju opałowego lekkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Łubie: Zakup oleju opałowego lekkiego
Numer ogłoszenia: 368548 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łubiu , ul. Pyskowicka 34, 42-674 Łubie, woj. śląskie, tel. 032 2331211, faks 032 2331224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslubiepl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka samorzadowa nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju opałowego lekkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: szacunkowa ilość oleju opałowego lekkiego 45.000 l , może ulec zmianie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wnoszenie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta ma zawierać; a) wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną( osobu upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wg wzoru, który stanowi druk będący załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, b) wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczeń,iż spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 tej ustawy, c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminiu składania ofert, d)stosowne pełnomocnitwo, jeśli upoważnienie do podpisaywania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę, e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) umowa spółki cywilnej,jeśli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej ( w celu identyfikacji stron / wspólników spółki oraz zasad i sposobu reperezentacji spółki). g)parafowany wzór istotnychistotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. h)umowę regulującą wspólpracę podmiotów występujących wspólnie, lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia ( o ile dotyczy ), i) oświadczenie o podwykonawstwie ( jeżeli wykonanwca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie, w którym wskazuje powierzoną część - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpslubie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Łubiu ul. Pyskowicka 34, 42-674 Łubie ( Sekretariat 8:00 do 14:00).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łubiu, ul. Pyskowicka 34, 42-674 Łubie - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.