eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 500 947,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 PKT 3 KC

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Jasień: SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 500 947,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 PKT 3 KC
Numer ogłoszenia: 368152 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasień , ul. XX-lecia 20, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, tel. 068 4578872, faks 068 4578873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 500 947,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 PKT 3 KC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Spłata i restrukturyzacja zobowiązań Gminy Jasień w wysokości 2 500 947,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu Cywilnego. Szczegóły zamówienia: 1. Realizacja usługi nastąpi poprzez subrogację w trybie art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego; na podstawie zawartej umowy Wykonawca wstąpi w prawa zaspokojonych wierzycieli tylko do wysokości dokonanej zapłaty, tj. do kwoty 2 500 947,00 zł. 2. Spłata pierwotnych wierzycieli do kwoty 2 500 947,00 zł nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zapłaty wskazujące na wysokość spłaconych wierzytelności w dniu dokonania spłaty. 3. Wraz ze spłatą wierzytelności nastąpi restrukturyzacja zobowiązania Zamawiającego dotycząca jego oprocentowania oraz sposobu spłaty przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy. 4. Zamawiający zwróci 100% kwot zaspokojonych i spłaconych przez Wykonawcę wierzytelności w 108 miesięcznych ratach począwszy od dnia 30.11.2015 r. do dnia 31.10.2024 r., zgodnie z harmonogramem spłat wierzytelności, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego (załącznik 1A). 5. Wynagrodzenie Wykonawcy: kwota główna spłaconych wierzytelności podlegać będzie oprocentowaniu wg zmiennej stopy procentowej w wysokości WIBOR 1M + stała marża wskazana przez Wykonawcę w ofercie. Bieg odsetek naliczanych przez Wykonawcę rozpoczyna się od dnia dokonania spłaty na rzecz pierwotnych wierzycieli. Wysokość stawki WIBOR 1M określana będzie każdorazowo ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego bezpośrednio miesiąc spłaty. Dla okresu pomiędzy spłatą wierzytelności przez Wykonawcę a pierwszym terminem kwotowania stawki WIBOR 1M w sposób określony powyżej, przyjęta zostanie stawka WIBOR 1M z daty zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 6. Prowizja Wykonawcy z tytułu restrukturyzacji wierzytelności płatna w 24 ratach wraz z ratami odsetek. Raty prowizji płatne są w równej wysokości, z tym zastrzeżeniem, że ostatnia rata prowizji może mieć charakter raty wyrównującej. 7. Spłata pierwszej raty odsetkowej i pierwszej raty prowizji nastąpi w dniu 31.12.2014 r. Terminy kolejnych rat określono w harmonogramie, stanowiącym załącznik nr 1A do formularza ofertowego). 8. Sposób zabezpieczenia transakcji: Weksel in blanco Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty wierzytelności i nie dopuszcza możliwości pobierania dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty wierzytelności. Nie dotyczy to prowizji, która w przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części wierzytelności przez Zamawiającego podlega zsumowaniu i zapłacie odpowiednio do wysokości kwoty spłacanej wierzytelności. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości kwoty udzielonego finansowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2024.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga udokumentowania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin spłaty wierzycieli - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, w tym przedłużenia terminu spłaty rat, określonych w harmonogramie spłat wierzytelności, w przypadku zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego; b) wystąpienia siły wyższej, albo innych zdarzeń wymuszających przerwy w realizacji zamówienia niezależne od Wykonawcy; poprzez dostosowanie treści umowy do zaistniałych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jasieniu ul. XX Lecia 20 68-320 Jasień.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jasieniu ul. XX Lecia 20 68-320 Jasień Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.