eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 500 947,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 PKT 3 KC

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-17

Jasień: SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 500 947,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 PKT 3 KC
Numer ogłoszenia: 412582 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368152 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasień, ul. XX-lecia 20, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, tel. 068 4578872, faks 068 4578873.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 500 947,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 PKT 3 KC.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja usługi nastąpi poprzez subrogację w trybie art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego; na podstawie zawartej umowy Wykonawca wstąpi w prawa zaspokojonych wierzycieli tylko do wysokości dokonanej zapłaty, tj. do kwoty 2 500 947,00 zł. Spłata pierwotnych wierzycieli do kwoty 2 500 947,00 zł nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zapłaty wskazujące na wysokość spłaconych wierzytelności w dniu dokonania spłaty. Wraz ze spłatą wierzytelności nastąpi restrukturyzacja zobowiązania Zamawiającego dotycząca jego oprocentowania oraz sposobu spłaty przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zwróci 100% kwot zaspokojonych i spłaconych przez Wykonawcę wierzytelności w 108 miesięcznych ratach począwszy od dnia 30.11.2015 r. do dnia 31.10.2024 r., zgodnie z harmonogramem spłat wierzytelności, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego (załącznik 1A). Wynagrodzenie Wykonawcy: kwota główna spłaconych wierzytelności podlegać będzie oprocentowaniu wg zmiennej stopy procentowej w wysokości WIBOR 1M + stała marża wskazana przez Wykonawcę w ofercie. Bieg odsetek naliczanych przez Wykonawcę rozpoczyna się od dnia dokonania spłaty na rzecz pierwotnych wierzycieli. Wysokość stawki WIBOR 1M określana będzie każdorazowo ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego bezpośrednio miesiąc spłaty. Dla okresu pomiędzy spłatą wierzytelności przez Wykonawcę a pierwszym terminem kwotowania stawki WIBOR 1M w sposób określony powyżej, przyjęta zostanie stawka WIBOR 1M z daty zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Prowizja Wykonawcy z tytułu restrukturyzacji wierzytelności płatna w 24 ratach wraz z ratami odsetek. Raty prowizji płatne są w równej wysokości, z tym zastrzeżeniem, że ostatnia rata prowizji może mieć charakter raty wyrównującej. Spłata pierwszej raty odsetkowej i pierwszej raty prowizji nastąpi w dniu 31.12.2014 r. Terminy kolejnych rat określono w harmonogramie, stanowiącym załącznik nr 1A do formularza ofertowego). Sposób zabezpieczenia transakcji: Weksel in blanco Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty wierzytelności i nie dopuszcza możliwości pobierania dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty wierzytelności. Nie dotyczy to prowizji, która w przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części wierzytelności przez Zamawiającego podlega zsumowaniu i zapłacie odpowiednio do wysokości kwoty spłacanej wierzytelności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości kwoty udzielonego finansowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEKADA Sp. z o.o., ul. Świętojańska 91/3, Gdynia, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 872278,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 776694,58

  • Oferta z najniższą ceną: 776694,58 / Oferta z najwyższą ceną: 1084312,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.