Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Warszawa: Zamówienie uzupełniające na dostawę mebli biurowych, socjalnych i recepcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-055/2016
Numer ogłoszenia: 36785 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363 , strona internetowa www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na dostawę mebli biurowych, socjalnych i recepcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-055/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, na warunkach określonych we Wzorze umowy (Załącznik nr 1), wyszczególnionych co do rodzaju i liczby w Załączniku nr 2 Zestawienie mebli.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.15.10.00 - Meble różne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.12.00 - Blaty 39.15.60.00 - Meble recepcyjne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zważywszy, że Szpital Pediatryczny WUM został oddany do eksploatacji w czerwcu 2015 r. i obecnie jest na etapie organizacji pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przeniesionych do nowego obiektu a także nowych oddziałów szpitalnych, Zamawiający w warunkach prowadzonego postępowania, w treści ogłoszenia o zamówieniu oraz w SIWZ, któremu nadał numer sprawy AEZS-069/2015, przewidział możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na rozszerzeniu dostaw objętych zamówieniem podstawowym, a potrzeby takie zostały ujawnione, Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia Wykonawcy Jard Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00-488) przy ulicy Aleja na Skarpie 21/11, w zakresie zwiększenia liczby biurek, stołów biurowych, szaf oraz regałów, biurek pielęgniarskich i lad recepcyjnych, których łączna wartość nie przekracza 20% zamówienia podstawowego. Ze względu na znacznie większą od dotychczasowej powierzchnię poszczególnych komórek organizacyjnych, w tym w szczególności powierzchnię klinik i oddziałów klinicznych w celu utrzymania minimalnie na dotychczasowym poziomie jakości świadczonych usług i jednocześnie zachowania warunków pracy istnieje konieczność zwiększenia ilości posiadanych przez Szpital mebli. W szczególności niezbędne jest dokupienie dodatkowej ilości biurek, stołów biurowych i szaf oraz regałów. Ze względu na istnienie w Szpitalu większej ilości miejsc z podłączeniami mediów wyprowadzonymi z podłogi, co determinuje konieczność zainstalowania w tych miejscach mebli umożliwiających bezpieczne schowanie przewodów i podłączenie mediów konieczny jest zakup dodatkowych biurek pielęgniarskich i lad. Potrzeba kompatybilności asortymentu wynika z faktu, że poszczególne meble pochodzące z nowego zamówienia będą stanowiły doposażenie już zagospodarowanych pomieszczeń.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Jard Sp. z o.o., Aleja na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.