eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Zgierz: Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości
Numer ogłoszenia: 367418 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270154 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 719 06 33, faks 42 719 09 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 39 w związku z art. 5 w trybie przetargu nieograniczonego ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.) w ramach projektu Moja droga do przyszłości Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Działanie 7.1. Rozwój u upowszechnienie aktywnej integracji, Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach projektu Moja droga do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 ZADANIE 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie 4-dniowych, wyjazdowych zajęć psychoedukacyjnych dla 15 osób. ZADANIE 2. Warsztaty grupowe z doradcą zawodowym dla 15 osób. ZADANIE 3. Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym dla 15 osób. ZADANIE 4. Zorganizowanie i przeprowadzenie 2-dniowego grupowego poradnictwa specjalistycznego w zakresie seksualności dzieci dla 38 rodziców zastępczych oraz zorganizowanie zajęć dla dzieci. ZADANIE 5. Zorganizowanie i przeprowadzenie 2-dniowych grupowych treningów kompetencji umiejętności pedagogicznych dla 38 rodziców zastępczych. ZADANIE 6. Zorganizowanie i przeprowadzenie 4-dniowych wyjazdów z zajęciami z rehabilitacyjnymi dla 105 osób niepełnosprawnych. ZADANIE 7. Warsztaty grupowe z doradcą zawodowym dla 105 osób niepełnosprawnych. ZADANIE 8. Indywidualne poradnictwo psychologiczne w zakresie kompetencji życiowych dla 105 osób niepełnosprawnych. ZADANIE 9. Przeprowadzenie terapii psychologicznej dla 4 rodzin. ZADANIE 10. Zorganizowanie jednodniowej wycieczki integracyjnej. Termin rozpoczęcia realizacji zadań od daty podpisania umowy. Termin zakończenia: zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 do dnia 30.11.2014r. lub do dnia złożenia prawidłowo wypełnionej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Koordynatora projektu, po zrealizowaniu pełnej usługi, zgodnie z przedmiotem zamówienia w ramach poszczególnych zadań. 3. W przypadku składnia ofert na zdania nr 1,4,5,6,9,10 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu zamówienia. 4. W przypadku składnia ofert na zadanie nr 2,3,7,8 Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców ze względu na wytyczne w ramach realizacji projektu Moja droga do przyszłościPoddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Działanie 7.1. Rozwój u upowszechnienie aktywnej integracji, Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Powyższe zadania Wykonawca będzie zobowiązany wykonać samodzielnie na podstawie umowy zlecenia. 5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części (zadania). 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 2. Termin rozpoczęcia: od daty podpisania umowy. 3. Termin zakończenia: zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 do dnia 30.11.2014r. lub do dnia złożenia prawidłowo wypełnionej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Koordynatora projektu, po zrealizowaniu pełnej usługi, zgodnie z przedmiotem zamówienia w ramach poszczególnych zadań...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Moja droga do przyszłości Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Działanie 7.1. Rozwój u upowszechnienie aktywnej integracji, Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie 4-dniowych, wyjazdowych zajęć psychoedukacyjnych dla 15 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-SYSTEM KALISZ Józef Grygorcewicz, ul. Rumińskiego 3, 52-800 Kalisz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE 4. Zorganizowanie i przeprowadzenie 2-dniowego grupowego poradnictwa specjalistycznego w zakresie seksualności dzieci dla 38 rodziców zastępczych oraz zorganizowanie zajęć dla dzieci.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Doradczo-Szkoleniowa CONSULTING Julita Orłowska-Szczepańska, ul. Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10842,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9022,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE 5. Zorganizowanie i przeprowadzenie 2-dniowych grupowych treningów kompetencji umiejętności pedagogicznych dla 38 rodziców zastępczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Doradczo-Szkoleniowa CONSULTING Julita Orłowska-Szczepańska, ul. Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10842,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7510,50 / Oferta z najwyższą ceną: 26800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE 6. Zorganizowanie i przeprowadzenie 4-dniowych wyjazdów z zajęciami z rehabilitacyjnymi dla 105 osób niepełnosprawnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-SYSTEM KALISZ Józef Grygorcewicz, ul. Rumińskiego 3, 52-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131733,00

  • Oferta z najniższą ceną: 131733,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: ZADANIE 9. Przeprowadzenie terapii psychologicznej dla 4 rodzin.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o. o., ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3164,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7660,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: ZADANIE 10. Zorganizowanie jednodniowej wycieczki integracyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KASKADA Biuro Podróży Alicja Hołubowicz, ul. POW 92/94, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25625,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.