eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce ustawionych wzdłuż dróg gminnych Dzielnicy Ursynów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Warszawa: Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce ustawionych wzdłuż dróg gminnych Dzielnicy Ursynów
Numer ogłoszenia: 366 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 494692 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce ustawionych wzdłuż dróg gminnych Dzielnicy Ursynów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: opróżnianiu koszy ulicznych typu S-1 o pojemności 40l. oraz opróżnianiu koszy na odchody zwierzęce typu Pies o poj. 35 l - ustawionych wzdłuż dróg gminnych Dzielnicy Ursynów. 1. Opróżnianie koszy ulicznych oraz opróżnianie koszy na odchody zwierzęce należy przeprowadzać 7 razy w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli) do godz. 9:30 . Zamawiający zapewni jednorazowe, papierowe zestawy higieniczne do zbierania odchodów zwierzęcych, które Wykonawca zobowiązany będzie 7 x w tygodniu uzupełniać w bocznej kieszeni zamontowanej w koszach typu PIES. 2. Czynności związane z opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce polegają na: a) usunięciu z koszy wszystkich zanieczyszczeń, wymianie worków (na odpady) na nowe, zebraniu wszystkich zanieczyszczeń (w tym drobnych odpadów typu: niedopałki papierosów, bilety itp.) znajdujące się pod koszami oraz w pobliżu koszy (tj. w odległości ca 1m od kosza) np. worków z odpadami, które nie mieszczą się w koszu, co należy uwzględnić przy wycenie prac; b) Wszystkie zebrane zanieczyszczenia w szczelnie zawiązanych workach należy przekazać do utylizacji; c) Wywóz worków z zebranymi zanieczyszczeniami musi nastąpić niezwłocznie po zakończeniu prac związanych z opróżnianiem koszy wzdłuż danej drogi; d) Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie czynności związane z opróżnianiem koszy, zakupem worków na odpady, załadunkiem i wywozem zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie. W przypadku stwierdzenia niekontrolowanego przemieszczenia kosza w inne miejsce wzdłuż danej drogi, Wykonawca zobowiązany jest ustawić to urządzenie, w poprzednim miejscu jego lokalizacji. 3. Warunki techniczne wykonania prac będących przedmiotem zamówienia: 1) Pracownicy Wykonawcy, wykonujący prace na rzecz Zamawiającego, winni być ubrani w estetyczne ubrania robocze z widocznym logo firmy. 2) Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac, winny być oznakowane (logo, pełna nazwa i adres firmy); 3) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac; 4) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres wykonywania prac polisy - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą; 5) Wykonawca zobowiązany jest (na wniosek przedstawiciela Zamawiającego) do skierowania swego przedstawiciela do udziału w kontrolach; 6) Wykonawca zobowiązany jest (na wniosek przedstawiciela Zamawiającego) do zapewnienia transportu podczas odbioru oraz kontroli wykonywanych prac; 7) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerwy urlopowej, chorobowej. 8) Wycena prac powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w tym: a) pracy ludzi i sprzętu; b) zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac; c) obsługę administracyjną i logistyczną; d) podatki i opłaty urzędowe; e) inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac Zdjęcia koszy stanowią załącznik nr 1A do Ogłoszenia. Lokalizacja koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce - ustawionych wzdłuż dróg gminnych Dzielnicy Ursynów stanowi załącznik nr 1B do Ogłoszenia. Powyższy zakres usług będących przedmiotem zamówienia, w tym załącznik nr 1A do Ogłoszenia oraz załącznik nr 1B do Ogłoszenia stanowić będą równocześnie załącznik nr 1 do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: formularz cenowy, stanowiący o maksymalnej ilości koszy, z uwzględnieniem ich planowanego przez Zamawiającego zwiększenia oraz o maksymalnej krotności opróżnień stanowiący załącznik nr 1C do Ogłoszenia oraz równocześnie załącznik nr 2 do umowy, a także wzór umowy zamieszczony w pkt IV.4.15) Ogłoszenia. Uwaga! Zakres prac wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1C do Ogłoszenia oraz równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy - Zamawiający planuje zrealizować co najmniej w 80%..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 71.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabisiak Wiesław Usługi Transportowe, Porządkowe, Ogrodnicze, Kacice 58, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275723,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 142500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 296281,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.