eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Wymiana stolarki okiennej oraz ocieplenie dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Mikołajczyka w Radlinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Radlin: Wymiana stolarki okiennej oraz ocieplenie dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Mikołajczyka w Radlinie
Numer ogłoszenia: 366156 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256284 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej oraz ocieplenie dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Mikołajczyka w Radlinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac remontowych dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Mikołajczyka 6, 11, 13, 15, 17. Zakres prac remontowych obejmuje rozebranie pokrycia dachu z papy ułożonej na dachach betonowych, rozebranie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich. Po dokonaniu demontażu należy dokonać naprawy i uzupełnień murków dachowych, w przypadku konieczności uzupełnienia - nadmurować. Istniejące kominy należy do poziomu stropodachu rozebrać i wymurować nowe. Na całej powierzchni dachu ułożyć styropapę gr. 16cm (sumaryczna powierzchnia: 1027,73 m2). Należy również wymienić istniejącą instalację odgromową. Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych przy ul. Mikołajczyka 5, 6, 7, 9, 11, 13, 15, 17. Przewiduje się wymianę wszystkich starych okien w przedmiotowych budynkach. Podane w załączeniu wymiary okien są wymiarami orientacyjnymi i należy je uściślić bezpośrednio na placu budowy. Roboty będą polegały m.in. na: wymianie starych okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki okiennej (stolarka okienna z PCV; w mieszkaniach, klatkach schodowych oraz na strychach w kolorze białym; w pomieszczeniach piwnicznych w kolorze brązowym; profile okienne przynajmniej 4-komorowe, przy zastosowaniu wkładów szybowych o wskaźniku U =1,1, wyposażone w systemem mikrowentylacji, według podziału określonego w zestawieniu stolarki; ostateczne wymiary okien należy ustalić bezpośrednio na budowie) - 390 szt., wskazane okna będące przedmiotem zamówienia oraz część istniejących okien PCV, należy wyposażyć w nawiewniki okienne - 357 szt. montaż nowych parapetów wewnętrznych z PCV przy wymienianych oknach - przyjęto 222 szt. o szerokości 25 cm, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze brązowym przy wymienianych oknach - przyjęto 264 szt. o szerokości 25 cm, uzupełnienie tynków na ościeżach i wnękach okiennych, uzupełnienie malowania na ościeżach okiennych, oczyszczenie terenu z pozostałości gruzu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 442622.95 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONT - EX Firma Prywatna, Marek Gajewski, ul. Larysza 11, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 485142.94
  • Oferta z najniższą ceną: 485142.94 oferta z najwyższą ceną: 559634.79
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.