Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-18
Poznań: Naprawy, przeglądy gwarancyjne i obsługi okresowe pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep, nr sprawy: 4/z/2015
Numer ogłoszenia: 36576 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy, przeglądy gwarancyjne i obsługi okresowe pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep, nr sprawy: 4/z/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw, przeglądów gwarancyjnych, oraz przeglądów okresowych (obsług okresowych wynikających z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdów) pojazdów osobowych, dostawczych, osobowo - terenowych, ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych, przyczep, naczep i żurawi samochodowych użytkowanych przez jednostki wojskowe z rejonu odpowiedzialności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów, formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1 - zadanie 1; 5/2 - zadanie 2; 5/3 - zadanie 6) do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca załączy do OFERTY dla ZADANIA nr 1, 2: - dokumenty autoryzacji producenta pojazdów dla zadania nr 1, 2 na wykonywanie czynności obsługowo - naprawczych określonych przedmiotem zamówienia (wykonanie usługi przeglądu gwarancyjnego nie może skutkować utratą gwarancji producenta) - dotyczy tylko zadania 1 i 2;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta, poza dokumentami wymienionymi w rozdziale 6 SIWZ, powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5/1 - zad. nr 1, 5/2 - zad. nr 2, 5/3 - zad. nr 6 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Do oferty należy dołączyć również: Informację w sprawie przynależności do grupy kapitałowej według załącznika nr 4 do SIWZ. (w przypadku podmiotów zbiorowych składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zobowiązania Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy - załącznik nr 7/1 - zad. nr 1, 2; załącznik nr 7/2 - zad. nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) opłaconą polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności za szkody powstałe w powierzonych pojazdach i ich elementach będących przedmiotem usług w ramach zamówienia. Wymagana wartość polisy (suma ubezpieczenia) dla poszczególnych zadań na kwotę minimum: zadanie nr 1 - 10 000,00 zł zadanie nr 2 - 2 000,00 zł zadanie nr 3 - 4 000,00 zł zadanie nr 4 - 70 000,00 zł zadanie nr 5 - 20 000,00 zł zadanie nr 6 - 20 000,00 zł zadanie nr 7 - 30 000,00 zł zadanie nr 8 - 50 000,00 zł zadanie nr 9 - 30 000,00 zł W przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana na więcej niż jedno zadanie, zobowiązany będzie do przedłożenia w/w polisy na kwotę dla zadania z najwyższą wymaganą sumą ubezpieczenia. (np. wybrana oferta Wykonawcy dla zadania nr 1, 4, 9 = wartość polisy min. 70 000,00 zł). W przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie i wartości określonym w niniejszym punkcie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 9 (pierwsze piętro) pokój 106 w dniach od pon-pt w godz. 8.00-15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 09:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Kancelaria jawna -budynek nr 2 pokój 17A w dniach od pon-pt w godz. 7.30-11.00 oraz 13.00-15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przeglądu gwarancyjnego pojazdów marki Iveco.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów, formularz cenowy załącznik nr 5/1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. czas wykonania usługi liczony w dniach - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przeglądów gwarancyjnych ciągnika rolniczego Zetor Proxima 100.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów, formularz cenowy załącznik nr 5/2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. czas wykonania usługi liczony w dniach - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie napraw i obsług okresowych ciągnika rolniczego Pol - Mot 10014H.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie napraw i obsług okresowych ciągników siodłowych marki Iveco z naczepami niskopodwoziowymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie napraw i obsług okresowych pojazdów marki Iveco.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych, obsług okresowych i napraw pojazdów wyposażonych w urządzenia podlegające WDT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów, formularz cenowy załącznik nr 5/3 - zadanie 6) do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. wartość za wykonanie przeglądów konserwacyjnych - 10
- 3. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie napraw i obsług okresowych pojazdów osobowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonywanie napraw i obsług okresowych pojazdów dostawczych i osobowo - terenowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonywanie napraw i obsług okresowych pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych i przyczep.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 30
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- "Naprawy bieżące i awaryjne pojazdów mechanicznych." Nr sprawy: 15/z/2024
- Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.