eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie i utrzymanie czystości na placach zabaw w roku 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Andrychów: Pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie i utrzymanie czystości na placach zabaw w roku 2011
Numer ogłoszenia: 36372 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Mienia Komunalnego , ul. Metalowców 6, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8753168, faks 033 8752391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie i utrzymanie czystości na placach zabaw w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: 1. Koszenie terenów zieleni a) termin i miejsce koszenia każdorazowo będzie następowało zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Zawiadomienie Wykonawca powinien otrzymać co najmniej 7 dni przed planowanym terminem koszenia. b) prace należy wykonać przy użyciu specjalistycznego sprzętu z zachowaniem należytej ostrożności, c) koszenie należy poprzedzić zbieraniem zalegających na trawniku odpadów ( papier, folia, kamienie itp.); zebrane odpady należy wywieźć na składowisko odpadów komunalnych, d) po rozpoczęciu koszenia danego terenu , prace muszą być kontynuowane bez zbędnych przerw aż do ich zakończenia, e) obkoszenie drzew , krzewów, elementów małej architektury, znaków drogowych itp. należy wykonać jednocześnie lub niezwłocznie tzn. nie później niż w ciągu jednego dnia od wykoszenia trawnika, który je otacza, f) niedopuszczalne jest powodowanie uszkodzeń lub niszczenie drzew , krzewów i pozostałych w/w elementów podczas koszenia i innych prac pielęgnacyjnych, g) samosiewy oraz odrosty korzeniowe drzew i krzewów w wieku do 5 lat wyrosłe na obszarze koszonych trawników oraz wśród krzewów na nich posadzonych, winny być usuwane na poziomie lub poniżej poziomu gruntu równocześnie z koszeniem trawy lub niezwłocznie po jej skoszeniu, a przed wywozem, h) wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu na żadnym fragmencie skoszonego terenu nie może przekraczać 5 cm, i) w trakcie koszenia należy unikać zaśmiecania ściętą trawą chodników i jezdni, j) w przypadku zanieczyszczenia chodników i jezdni skoszoną trawę należy uprzątać na bieżąco lub bezpośrednio po koszeniu (najpóźniej w dniu koszenia), k)skoszoną trawę należy zebrać i wywieźć na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować we własnym zakresie. l) planowana częstotliwość koszenia:powierzchnia do 42410m2 - 3 krotne powierzchnia do 13050m2 - 6 krotne,powierzchnia do 40240m2- 2 krotne 2. Pielęgnacja żywopłotu i krzewów a) ustala się termin pierwszej pielęgnacji do dnia 30 czerwca 2011r., drugiej do dnia 30 września 2011r., b) zabieg ma polegać na przycięciu jednorocznych przyrostów żywopłotu i krzewów ok. 5 cm ponad poprzednim cięciem, c) bezpośrednio przed cięciem żywopłotu, krzewu należy usunąć z niego (wyciąć przy gruncie) wszystkie niepożądane samosiewy i odrosty korzeniowe drzew i krzewów, d) cięcia należy wykonać przy użyciu specjalistycznego sprzętu, e) wynikiem cięcia mają być równe płaszczyzny bez krzywizn, wcięć, wystających pojedynczych pędów itp., f) rany po cieciu nie mogą być postrzępione, g) niezwłocznie po przycięciu , nie później niż w dniu następnym, należy zebrać i wywieźć ścięte pędy na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować we własnym zakresie. h) powierzchnia żywopłotu i krzewów - do 8000m2. 3. Usuwanie drzew i żywopłotu. a) termin realizacji określa Zamawiający, b) przed przystąpieniem do wycinki należy oznakować teren i powiadomić odpowiednie służby o planowanej wycince, c)ścięcie drzew i wycinka żywopłotu nastąpi zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, d)odcięcie gałęzi i konarów, e)pocięcie pnia i konarów na odcinki dogodne do załadunku i transportu, f)przetransportowanie drewna, o którym mowa w pkt. e , w wyznaczone miejsce zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego na odległość do 3 km, g)zrębkowanie i zebranie pozostałych gałęzi i wywiezienie ich na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarowanie we własnym zakresie, h)uporządkowanie terenu po wycince drzew i żywopłotu, i)wyfrezowanie pnia po usunięciu drzewa na głębokość co najmniej 15 cm, w przypadku żywopłotu wykarczowanie korzeni , zasypanie dołu ziemią, ubicie gruntu i wyrównanie zasypanego dołu do poziomu otaczającego terenu, j)przewiezienie ewentualnie pozostałych odpadów na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarowanie we własnym zakresie, k) wycinka drzew o obwodzie: do 60 cm - do 5 drzew, od 61 cm do 120 cm - do 5 drzew, od 121 cm do 190 cm - do 5 drzew, od 191 cm do 250 cm - do 2 drzew, l) wycinka żywopłotu o powierzchni do 60m2. 4. Prace pielęgnacyjne drzew. a)termin realizacji usługi określa Zamawiający, b) zabiegi w obrębie korony drzewa mogą obejmować wyłącznie : - usuwanie gałęzi obumarłych , nadłamanych lub wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, - kształtowanie korony drzewa których wiek nie przekracza 10 lat, - utrzymywanie formowanego kształtu korony drzewa. c) wymagane jest zabezpieczenie ran po cięciach, d) sposób prowadzenia prac nie może powodować uszkodzenia drzew, e) powstałe po pracach odpady należy zgromadzić w pryzmach i wywieźć w terminie najwyżej 2 dni od ścięcia, w przypadkach powodujących utrudnienia w ruchu w terminie 1 dnia, a w razie powodowania zagrożenia bezpieczeństwa bezpośrednio po ścięciu na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować we własnym zakresie, f) planowana pielęgnacja - do 80 sztuk drzew. 5. Utrzymanie czystości na terenach placów zabaw. a) termin realizacji : od 01 kwietnia do 15 listopada 2011r. Powyższy termin może zostać skrócony przez Zamawiającego ze względu na warunki atmosferyczne, b) bieżące utrzymanie czystości poprzez zgrabienie , zbieranie odpadów i nieczystości z terenu zielonego jak i z terenu wysypanego piaskiem i następnie wywóz zebranych odpadów i nieczystości na składowisko odpadów , c) wiosenne posprzątanie terenu placów z liści , połamanych gałęzi i innych odpadów i nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów. d) jesienne pograbienie terenu placów z liści. e) wykaz placów zabaw 1.przy pomniku Grunwaldzkim na Górnicy -nawierzchnia trawiasta 1698m2 2.przy ul. Włókniarzy - nawierzchnia trawiasto -piaskowa 1480m2 3.przy ul. Lenartowicza koło przedszkola - nawierzchnia trawiasto - piaskowa 630 m2 4.przy ul. Lenartowicza między blokami - nawierzchnia piaskowa 448m2 5.na oś. Jana Pawła II - nawierzchnia trawiasta 1780 m2 6.między blokami ul. Starowiejska 8 i 4 nawierzchnia piaskowa 200m2 ogółem powierzchnia placów zabaw 6236 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować zrealizowanie przynajmniej trzech usług kompleksowego utrzymania terenów zieleni miejskiej o wartosci nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami: samochodem ciężarowym typu lekkiego o ładowności do 3,5 tony lub ciągnikiem z przyczepą, podnośnikiem samochodowym typu (zwyżka) 1 szt.,kosiarką rotacyjną -min. 1 szt., kosiarką trawnikową min. 2szt., kosą spalinową - min. 2 szt.,nożycami do żywopłotów - min. 2 szt., piłą spalinową - min. 1 szt., frezarką do pni - min. 1 szt.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od dpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 250 000,00 zł. Dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wprowadzenie istotnych zmian w umowie może wynikać z następujących okoliczności:a) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie,b) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie: 34-120 Andrychów, ul. Metalowców 6, pokój nr 5 , w godzinach 8,00 do 13 od poniedziałku do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:30, miejsce: w Zespole Obsługi Mienia Komunalnego ul. Metalowców 6, 34-120 Andrychów, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.