Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-09
Ogłoszenie nr 363506 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Kościelisko: USŁUGA PRZEWOZU KOLEJAMI LINOWYMI (WYCIĄGAMI NARCIARSKIMI) UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ W WOSzK ZAKOPANE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem, krajowy numer identyfikacyjny
49002828900000, ul.
ul. Strzelców Podhalańskich
4,
34511
Kościelisko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
261 118 014, e-mail
woszk_zakopane.zamowienia@wp.mil.pl, faks
261 118 008.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JDNOSTKA WOJSKOWA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.woszk-zakopane.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego lub przesłać listownie
Adres:
"Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko"
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEWOZU KOLEJAMI LINOWYMI (WYCIĄGAMI NARCIARSKIMI) UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ W WOSzK ZAKOPANE
Numer referencyjny: Nr sprawy: 6/P/SZKOL/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu kolejami linowymi (wyciągami narciarskimi) uczestników szkoleń w WOSzK Zakopane zwana dalej "usługą" dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo Kondycyjnego w Zakopanem. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz wartość usługi zostały określone w zał. nr 2 A - B do SIWZ - "Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 2" oraz w zał. nr 3 A - B do SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 2". 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. dwa zadania: 2.1. Zadanie nr 1 - przewóz kolejami linowymi (wyciągami narciarskimi) uczestników szkoleń w WOSzK na trasach narciarskich spełniających wymagania Zamawiającego; 2.2. Zadanie nr 2 - przewóz kolejami linowymi (wyciągami narciarskimi) uczestników szkoleń w WOSzK na trasach narciarskich usytuowanych w rejonie Kasprowego Wierchu. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 4. Wymagania dotyczące warunków, jakie musi spełniać zamawiana usługa określone zostały w zał. nr 2 A - B do SIWZ - "Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 2" oraz w zał. nr 3 A - B do SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 2": 5. Oferowana usługa musi być kompleksowa i spełniać warunki określone "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 2": 6. Wymagana przez zamawiającego długość okresu zamówienia usługi została określona przez Zamawiającego w zał. 3 A - B do SIWZ- "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia". 7. Zamawiający informuje, że realizacja usługi dotyczącej przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w okresie styczeń - kwiecień oraz grudzień w zakresie zadania numer 1 oraz w okresie styczeń - kwiecień w zakresie zadania nr 2. Usługi przewozowe będą realizowane w godz. 09.00 - 13.00. 8. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy.
II.5) Główny kod CPV: 63.71.10.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu kolejowego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy - w przypadku gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych rejestrów publicznych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -sporządzone na podstawie zał. nr 5 do SIWZ. 1Druk "Oferta", sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - "Oferta". Prawidłowo wypełniony zał. nr 2 A - B do SIWZ - "Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 2" w zakresie zadań, których realizację Wykonawca oferuje. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
DŁUGOŚĆ TRAS NARCIARSKICH | 31 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 9 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/12/2016, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Przewóz kolejami linowymi (wyciągami narciarskimi) uczestników szkoleń w WOSzK na trasach narciarskich spełniających wymagania Zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Czas trwania usługi: 02.01- 30.04.2017 r. oraz 30.11 - 31.12.2017 r.
2. Max. liczba osób do przewiezienia w podanym okresie: 3500.
3. Dzienny czas ważności karnetu: 4 godz. wskazane przez Zamawiającego, w większości okresu będzie to pora od godz. 09.00 - 13.00.
4. Minimalne warunki do spełnienia przez oferentów ubiegających się o zrealizowanie usługi:
Stoki narciarskie przeznaczone do realizacji szkolenia personelu latającego Sił Zbrojnych RP z narciarstwa zjazdowego i snowboardu w ramach zajęć programowych w WOSzK Zakopane muszą spełniać odpowiednie parametry organizacyjne i terenowe uwzględniając przy tym również fakt, że zajęcia szkoleniowe powinny być realizowane w formie zapewniającej maksymalne wykorzystanie długości tzw. sezonu zimowego. W przypadku WOSzK w Zakopanem okres ten zawiera się w 4 pierwszych miesiącach roku oraz w miesiącu grudniu kiedy to zajęcia realizowane są w oparciu o program szkolenia okresu zimowego.
Biorąc pod uwagę potrzeby terenowe dla uprawiania narciarstwa zjazdowego oraz snowboardu w ramach zajęć programowych w WOSzK Zakopane, uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego -"Przewóz kolejami linowymi (wyciągami narciarskimi) uczestników szkoleń w WOSzK w Zakopanem na trasach narciarskich spełniających wymagania Zamawiającego" powinni spełniać w swoich ofertach wyszczególnione poniżej oczekiwania organizatorów procesu szkolenia. Dotyczą one potrzeb adeptów narciarstwa o bardzo zróżnicowanych umiejętnościach - od narciarzy całkowicie początkujących, stawiających pierwsze kroki na nartach aż do narciarzy zaawansowanych, jeżdżących na nartach bardzo dobrze. W związku z tym " kompleks narciarski" czy też stok narciarski odpowiadający naszym potrzebom musi spełniać następujące kryteria:
1. Skala trudności tras narciarskich musi pozwalać na nauczanie i doskonalenie umiejętności narciarskich:
? narciarzy początkujących;
? narciarzy średniozaawansowanych;
? narciarzy zaawansowanych;
? snowbaoardzistów początkujących;
? snowboardzistów zaawansowanych ( rynny terenowe);
2. W związku z powyższym "kompleks narciarski" winien posiadać trasy o profilu łatwym dla początkujących narciarzy (pólka narciarskie ), trasy o profilu trudnym dla średniozaawansowanych narciarzy oraz trasy trudne z homologacją FIS dla zaawansowanych narciarzy.
3. Minimalna liczba tras narciarskich powinna wynosić 5 uwzględniając powyższe skale trudności.
4. Minimalna długość tras narciarskich - 5 km.
5. Konieczne jest posiadanie zabezpieczenia technicznego umożliwiającego nienaganne przygotowanie tras narciarskich: ratraki, armatki śnieżne, sztuczne oświetlenie oraz zabezpieczenia specjalistycznego przez ratowników TOPR.
6. W przypadku większej odległości od WOSzK niezbędne są w obrębie kompleksu narciarskiego bezpłatne parkingi umożliwiające parkowanie autobusów.
7. Stoki w obrębie "kompleksu narciarskiego" lub stok nie mogą mieć nachylenia południowego często powodującego w słoneczne dni znaczne pogorszenie warunków narciarskich wpływających na bezpieczeństwo realizowanych zajęć szkoleniowych i czas ich trwania co ma szczególne znaczenie w miesiącu marcu i kwietniu przy dużym nasłonecznieniu wiosennym. Kompleks narciarski musi umożliwiać realizację zajęć narciarskich w miesiącu kwietniu.
8. Szerokość wszystkich tras powinna umożliwiać bezpieczne prowadzenie zajęć szkoleniowych zwłaszcza w okresach natężonego ruchu narciarskiego co ma bardzo duże znaczenie przy obowiązujących aktualnie przepisach co do powierzchni stoku przypadającej na jednego narciarza. Na trasach łatwych na narciarza ma przypadać 200 m kwadratowych stoku, na trudnych 300, a na bardzo trudnych 400.
9. Stok narciarski powinien również posiadać elementy terenowe (np. rynna) dla zaawansowanych snowboardzistów.
10. Odległość "stacji narciarskiej" od Ośrodka ze względów ekonomiczno - organizacyjnych nie powinna przekroczyć 30-40 km.
11. Koszty realizacji przewozu muszą się odbywać po przystępnej cenie z zagwarantowaniem bezpłatnych przejazdów dla instruktorów i lekarza zabezpieczającego zajęcia przy założeniu, że jeden instruktor przypada na 12 uczestników szkolenia.
12. Składający ofertę musi również zagwarantować możliwość wydzielenia części trasy narciarskiej do zorganizowania zawodów narciarskich o Mistrzostwo Turnusu (5 razy podczas 5 turnusów szkoleniowo-kondycyjnych) oraz możliwość wydzielenia części trasy narciarskiej do przeprowadzenia treningów narciarstwa zjazdowego w terminie 23-27.01.2017 r. w godzinach 10.00-13.00 oraz Mistrzostw Sił Powietrznych w okresie 31.01-02.02.2017 r. w godzinach 09.00-14.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63711000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
DŁUGOŚĆ TRAS NARCIARSKICH | 31 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 9 |
Część nr: 2
Nazwa: Przewóz kolejami linowymi (wyciągami narciarskimi) uczestników szkoleń w WOSzK na trasach narciarskich usytuowanych w rejonie Kasprowego Wierchu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Czas trwania usługi: 02.01- 31.12.2017 r.
2. Max. liczba osób do przewiezienia w podanym okresie: 181.
3. Dzienny czas ważności karnetu: 4 godz. wskazane przez Zamawiającego, w większości okresu będzie to pora od godz. 09.00 - 13.00.
4. Minimalne warunki do spełnienia przez oferentów ubiegających się o zrealizowanie usługi:
Stoki narciarskie przeznaczone do realizacji szkolenia personelu latającego Sił Zbrojnych RP z narciarstwa zjazdowego i snowboardu w ramach zajęć programowych w WOSzK Zakopane muszą spełniać odpowiednie parametry organizacyjne i terenowe uwzględniając przy tym również fakt, że zajęcia szkoleniowe powinny być realizowane w formie zapewniającej maksymalne wykorzystanie długości tzw. sezonu zimowego. W przypadku WOSzK w Zakopanem okres ewentualnego korzystania z tras narciarskich na Kasprowym Wierchu mieści się w przedziale od 02.01- 31.12.2017r.
Biorąc pod uwagę potrzeby terenowe dla uprawiania narciarstwa zjazdowego oraz snowboardu w ramach zajęć programowych w WOSzK Zakopane, uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - " Przewóz kolejami linowymi (wyciągami narciarskimi ) uczestników szkoleń w WOSzK na trasach narciarskich usytuowanych w rejonie Kasprowego Wierchu" powinni spełniać w swoich ofertach wyszczególnione poniżej oczekiwania organizatorów procesu szkolenia. Dotyczą one potrzeb adeptów narciarstwa o umiejętnościach zaawansowanych, jeżdżących na nartach bardzo dobrze. W związku z tym " kompleks narciarski" czy też stok narciarski odpowiadający naszym potrzebom musi spełniać następujące kryteria:
1. Skala trudności tras narciarskich musi pozwalać na nauczanie i doskonalenie umiejętności narciarskich:
? narciarzy średniozaawansowanych;
? narciarzy zaawansowanych;
? snowboardzistów zaawansowanych.
W związku z powyższym "kompleks narciarski" winien posiadać trasy o profilu rudnym dla średniozaawansowanych narciarzy oraz trasy trudne z homologacją FIS dla zaawansowanych narciarzy.
2. Konieczne jest posiadanie zabezpieczenia technicznego umożliwiającego nienaganne przygotowanie tras narciarskich: ratraki, wygrodzenie i zabezpieczenie tras oraz zabezpieczenia specjalistycznego przez ratowników TOPR.
3. Stoki w obrębie "kompleksu narciarskiego" lub stok nie mogą mieć nachylenia południowego często powodującego w słoneczne dni znaczne pogorszenie warunków narciarskich wpływających na bezpieczeństwo realizowanych zajęć szkoleniowych i czas ich trwania co ma szczególne znaczenie w miesiącu marcu i kwietniu przy dużym nasłonecznieniu wiosennym. Kompleks narciarski musi umożliwiać realizację zajęć narciarskich w miesiącach styczeń-maj oraz grudzień.
4. Szerokość wszystkich tras powinna umożliwiać bezpieczne prowadzenie zajęć szkoleniowych zwłaszcza w okresach natężonego ruchu narciarskiego co ma bardzo duże znaczenie przy obowiązujących aktualnie przepisach co do powierzchni stoku przypadającej na jednego narciarza. Na trasach trudnych 300, a na bardzo trudnych 400 m2 powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63711000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
DŁUGOŚĆ TRAS NARCIARSKICH | 31 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 9 |
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.