eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwierzyce › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce w 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-09

Ogłoszenie nr 363400 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

Iwierzyce: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341891-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwierzyce, krajowy numer identyfikacyjny 69058194000000, ul. Iwierzyce  80, 39124   Iwierzyce, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 177 455 950, faks 172 221 444, e-mail gmina@iwierzyce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.iwierzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ROŚ.271.4.2016.MG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 . Przedmiot postępowania przetargowego dotyczy świadczenia usługi odbioru i zagospodarowania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce w 2017 r. 2. Liczba gospodarstw domowych , z których należy odebrać odpady to około 1784. Powierzchnia gminy wynosi 65,58 km2, w jej skład wchodzi 9 sołectw. W tym poszczególnych miejscowościach liczba gospodarstw kształtuje się następująco: Będzienica 94 gospodarstwa, Bystrzyca 208 gospodarstw, Iwierzyce 246 gospodarstw, Nockowa 284 gospodarstw, Olchowa 312 gospodarstw, Olimpów 131 gospodarstw, Sielec 174 gospodarstw, Wiercany 170 gospodarstw, Wiśniowa 165 gospodarstw. Na podstawie deklaracji na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na koniec września 2016 r. liczba mieszkańców Gminy Iwierzyce objętych zorganizowanym systemem odbioru odpadów wynosiła około 7003. Ze względu na charakter zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. 3 Na terenie Gminy Iwierzyce zbiórka odpadów komunalnych odbywa się w systemie workowym o pojemności od 60 l do 120 l, wykonane z folii polietylenowej LDPE. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie z nieruchomości , na których zamieszkują mieszkańcy: 4.1. Zmieszanych odpadów komunalnych (w tym popiołów), gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach wystawianych na trasie odbioru, w ilości około 655 Mg. 4.2. Segregowanych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny takich jak: papier i tektura, szkło białe i kolorowe, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, metal, odpady biodegradowalne, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach wystawianych na trasie odbioru, w ilości około 220 Mg. 4.3. Pozostałych odpadów komunalnych w łącznej ilości około 70 ton (Mg) to jest : zużyte farby, lakiery, zużyte oleje, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe, żarówki, świetlówki, baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, chemikalia, przeterminowane leki, odpady budowlane i rozbiórkowe (z zastrzeżeniem, iż odpady te pochodzą z drobnych remontów, na które nie jest wymagane uzyskanie stosownego zezwolenia) odbieranych 1 raz w roku w wyznaczony sposób na terenie gminy. 4.4. Nieodpłatne wyposażenie wszystkich gospodarstw domowych w worki na odpady segregowane o pojemności od 60 l do 120 l, wykonane z folii polietylenowej LDPE , o odpowiedniej wytrzymałości względem przypisanej im frakcji odpadów. w następujących kolorach : a) niebieski - papier i tektura, b) zielony - opakowania szklane białe i kolorowe, c) żółty - tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe , d) czerwony - metal e) brązowy - odpady biodegradowalne, Worki przeznaczone do odbioru odpadów segregowanych mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu np. "papier i tektura" i posiadać logo Wykonawcy. Worki na odpady segregowane należy dostarczyć do wyznaczonych punktów na terenie Gminy Iwierzyce co najmniej na 7 dni przed pierwszą zbiórką odpadów. 4.5. Nieodpłatne wyposażenie wszystkich gospodarstw domowych (gospodarstwo domowe stanowią wszystkie osoby zamieszkujące daną nieruchomość mieszkalną) w pakiety worków na odpady niesegregowane o pojemności 60 l bądź 120 l, w zależności od wielkości gospodarstwa, w kolorze czarnym wykonane z folii polietylenowej LDPE, o odpowiedniej wytrzymałości względem przypisanej im frakcji odpadów, o grubości co najmniej 50 mikronów. Worki z pakietu przeznaczone do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu ; "zmieszane odpady komunalne ", posiadać logo Wykonawcy oraz czytelny, dobrze widoczny napis "2017" - tłustym drukiem, wielkość czcionki co najmniej 120 mm. Wielkość pakietu przedstawiono w tabeli poniżej : Wielkość gospodarstwa : Gospodarstwo od 1do 2 osób, które segreguje odpady - 24 worki 60 l, Gospodarstwo od 1do 2 osób które nie segreguje odpadów - 36 worków 60l, Gospodarstwo od 3 do 5 osób, które segreguje odpady - 24 worki 120 l, Gospodarstwo od 3 do 5 osób, które nie segreguje odpadów - 36 worków 120l, Gospodarstwo na 6 i więcej osób, które segreguje odpady - 36 worków 120l, Gospodarstwo na 6 i więcej osób, które nie segreguje odpadów - 60 worków 120l, Bezpłatny pakiet worków (ewentualnie 1/2 pakietu ) należy dostarczyć każdemu gospodarstwu domowemu za potwierdzeniem odbioru co najmniej na 7 dni przed pierwszą zbiórką odpadów. W przypadku gdy zaopatrzenie mieszkańców w bezpłatny pakiet będzie realizowane w dwóch etapach Wykonawca dostarczy każdemu gospodarstwu domowemu drugą część pakietu przed dniem 1 lipca 2017 r. Szacowana liczba gospodarstw , które należy zaopatrzyć w worki na podstawie danych na koniec września 2016 r. to : 500 gospodarstw 1 - 2 osobowych segregujące odpady 61 gospodarstw 1 - 2 osobowych nie segregujących odpady 882 gospodarstwa 3 - 5 osobowych segregujących odpady 67 gospodarstw 3 - 5 osobowych nie segregujących odpady 258 gospodarstw 6 i więcej osobowych segregujących odpady 16 gospodarstw 6 i więcej osobowych nie segregujących odpady Wykaz zawierający niezbędne dane celem rozprowadzenia pakietu worków Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy . 4.6. Zapewnienie dostępu do odpłatnego zakupu dodatkowych worków na odpady niesegregowane o pojemności 60 l i 120 l, w kolorze czarnym ,wykonane z folii polietylenowej LDPE o odpowiedniej wytrzymałości względem przypisanej im frakcji odpadów, o grubości co najmniej 50 mikronów. Odpłatne worki przeznaczone do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu ; "zmieszane odpady komunalne ", posiadać logo Wykonawcy oraz czytelny, dobrze widoczny napis "2017" - tłustym drukiem, wielkość czcionki co najmniej 120 mm. Zamawiający żąda, aby: cena 1 szt. worka na odpady zmieszane o pojemności 120 l, wynosiła w punkcie sprzedaży 5 ,00 zł , cena 1 szt. worka na odpady zmieszane o pojemności 60 l, wynosiła w punkcie sprzedaży 2,50 zł . Przychód ze sprzedaży dodatkowych worków ( z poza pakietu ) określonego w punkcie 4.5 stanowić będzie dodatkowy zysk Wykonawcy usługi. Worki na odpady zmieszane przeznaczone do sprzedaży należy dostarczyć do wyznaczonych punktów zakupu na terenie Gminy Iwierzyce przed dniem 1 marca 2017 r. 4.7. Nieodpłatne wyposażenie wszystkich gospodarstw domowych przed dniem co najmniej na 7 dni przed pierwszą zbiórką odpadów. poprzez pocztę polską (lub przedstawiciela firmy) w w nalepki identyfikujące w formie kodu kreskowego: dla gospodarstw 1 - 2 osobowych 40 szt. dla gospodarstw 3 - 5 osobowych 60 szt. dla gospodarstw 6 i więcej osobowych 80 szt. Po zawarciu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej wygenerowane kody kreskowe, które Wykonawca wydrukuje w ilości zamówionej, w formie naklejki na papierze termo transferowym, odpornym na działanie warunków atmosferycznych i umożliwiającym odczyt, Kod kreskowy powinien zawierać zakodowane informacje, minimum: imię i nazwisko , adres nieruchomości na której powstają odpady komunalne. Szacuje się, że dodatkowe kody będzie potrzebować około 210 gospodarstw. Wykonawca zobowiązany jest dysponować oprogramowaniem współdziałającym z oprogramowaniem Zamawiającego (Zamawiający posiada oprogramowanie firmy Softres do ewidencji opłat za wywóz śmieci ) co umożliwi przekazanie przez Zamawiającego kodów kreskowych w celu ich wydruku przez Wykonawcę oraz przekazywanie Zamawiającemu danych dotyczących ilości i pochodzenia zebranych worków na odpady. 4.8. Nieodpłatne dostarczenie do wszystkich gospodarstw domowych co najmniej na 7 dni przed pierwszą zbiórką odpadów (poprzez pocztę polską lub przedstawiciela firmy) harmonogramu odbioru odpadów oraz : informacji w formie ulotki, na temat zasad segregacji ( jakie odpady należy umieszczać w poszczególnych workach), zasad dystrybucji worków w tym - punktów odbioru worków na odpady segregowane i zakupu worków na odpady zmieszane (adresy), zasad odbioru odpadów, nr konta, na które należy wpłać opłatę za odbiór odpadów, przewidywanych terminów i sposobu przeprowadzenia zbiórek jednorazowych. 4.9. Worki wg zapotrzebowania mieszkańców będą udostępniane we wskazanych, przez firmę punktach, ogólno dostępnych placówkach publicznych (sklepach) - co najmniej jeden na sołectwo, ale nie mniej niż dwa w miejscowościach Nockowa i Olchowa. Przy czym dla danej miejscowości punkt odbioru worków na odpady segregowane i zakup worków na odpady niesegregowane należy zlokalizować w tym samym miejscu. Punkty odbioru worków na odpady , harmonogram wywozu, miejsca i sposób realizacji jednorazowych zbiórek, informacje przygotowane dla mieszkańców oraz propozycja oznakowania worków musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. 4.10. W przypadku nowo powstałych gospodarstw bądź braku nalepek identyfikujących kolejne kody kreskowe Wykonawca będzie dostarczał mieszkańcom, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia tej okoliczności przez pracownika Zamawiającego, telefonicznie, pisemnie, faksem bądź drogą elektroniczną. 4.11. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nowych gospodarstw oraz zmiany ilości mieszkańców w gospodarstwie Wykonawca zaopatrzy nowe gospodarstwo w pakiet worków i uzupełni braki w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia tej okoliczności przez pracownika Zamawiającego. 4.12. Wykonawca zapewnia mieszkańcom ciągły dostęp do worków na odpady i systematycznie , co najmniej 1 raz w miesiącu dostarcza je do ustalonych punktów odbioru i zakupu. W przypadku zgłoszenia braku worków w którymkolwiek z miejsc ich odbioru i zakupu Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić je w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego. 4.13. Wykonawca w trakcie realizacji umowy odbierze każdą ilość odpadów zgromadzonych w odpowiednich workach, oraz dostarczonych przez mieszkańców podczas jednorazowych zbiórek na ternie gminy. Przy czym nie dopuszcza się zbierania odpadów w workach nie posiadających kodów kreskowych. Dla odpadów segregowanych dopuszcza się stosowanie worków dostarczonych mieszkańcom przez Wykonawcę świadczącego usługę odbioru odpadów komunalnych w 2016 roku . Dla odpadów zmieszanych dopuszcza się stosowanie worków dostarczonych mieszkańcom przez Wykonawcę świadczącego usługę odbioru odpadów komunalnych w 2016 roku wyłącznie w pierwszym kwartale 2017 roku. 4.14. Wykonawca zbiera i rejestruje wszystkie odpowiednio oznaczone i posiadające nalepki identyfikacyjne worki z odpadami. Na podstawie odczytu kodów kreskowych umieszczonych na workach przekazuje Zamawiającemu w formie elektronicznej dane dotyczące ilości i rodzaju odebranych worków z odpadami oraz ich wytwórcy każdorazowo w terminie do 5 dni roboczych po zbiórce . 4.15. Odbiór odpadów będzie się odbywał z następującą częstotliwością : 1) Odpady zmieszane i segregowane zbierane w systemie workowym, odbierane będą w godzinach od 8 00 do 18 00,, dwadzieścia pięć razy w roku, zgodnie z harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, jednak nie rzadziej niż co 3 tygodnie, w sezonie letnim częściej niż zimą , 2) odbiór odpadów segregowanych i zmieszanych w danej miejscowości odbywać się będzie w tym samym dniu, na wyznaczonej na trasie odbioru, 3 ) odpady komunalne typu, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe (z zastrzeżeniem, iż odpady te pochodzą z drobnych remontów, na które nie jest wymagane uzyskanie stosownego zezwolenia) oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny żarówki, świetlówki, baterie i akumulatory odbierane będą w wyznaczonych miejscach na terenie gminy - jeden raz w roku w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia, co najmniej 1 punkt na sołectwo przy czym nie mniej niż dwa w miejscowościach Nockowa i Olchowa. 4) odpady wielkogabarytowe i niebezpieczne (to jest m.in.: meble, dywany, materace, pierzyny, zabawki, zużyte: farby, lakiery, oleje, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, chemikalia, przeterminowane leki, ) - jeden raz w roku w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia, co najmniej 1 punkt na sołectwo przy czym nie mniej niż dwa w miejscowościach Nockowa i Olchowa, bądź na wyznaczonej trasie odbioru odpadów - jeżeli dotyczy 5) Szczegółowy harmonogram oraz terminy i sposób przeprowadzenia zbiórek zostanie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 4.16. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych w należytej czystości w przypadku ich zanieczyszczenia. 4.17. Zamówienie obejmuje odbiór odpadów z terenu Gminy Iwierzyce wyłącznie z nieruchomości zamieszkałych, terminy odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych nie mogą być takie same jak z nieruchomości niezamieszkałych . Nie dopuszcza się zbierania odpadów z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Iwierzyce wraz z odpadami zebranymi w innych gminach. Nie dopuszcza się również mieszania opadów segregowanych wraz z niesegregowanymi oraz zbierania odpadów z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Iwierzyce wraz z odpadami z nieruchomości niezamieszkałych. 4.18 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia akcji informacyjnej w formie pogadanki, prelekcji bądź konkursu w pięciu placówkach oświatowych na ternie Gminy Iwierzyce na temat właściwego postępowania z odpadami - jeżeli dotyczy. Szczegółowy sposób i terminy przeprowadzenia akcji zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. 4.19. Zagospodarowanie odpadów: 1) W ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu zachodniego województwa podkarpackiego zgodnie z obowiązującym Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2) W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3) Odbiór odpadów komunalnych przez właściwą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca , który ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranym odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 4) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku. 4.20.Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia powierzonych danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.) i rozporządzeniem wykonawczym do tej ustawy na zasadach określonych w odrębnej umowie. 4.21. Trasy odbioru odpadów. 1) Trasy zbiórki odpadów przebiegają wzdłuż dróg: krajowej, powiatowych i gminnych a także wewnętrznych. Wykonawca winien posiadać pojazdy umożliwiające poruszanie się po drogach o ograniczeniu tonażowym do 5 ton. Trasy odbioru odpadów z 9 sołectw zostały przedstawione na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ i wynoszą około 107 km. 2) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w innym dniu, powiadamiając mieszkańców o nowym terminie odbioru odpadów. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3) W przypadku uzasadnionej konieczności objęcia zbiórką odpadów nieruchomości znajdujących się poza aktualnie ustalonymi trasami długość trasy może ulec zwiększeniu. 4.22. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) informacje o ilości, rodzaju i kodzie odebranych odpadów, jako załącznik do faktury, b) pisemne raporty wagowe określające co najmniej ilość i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z klasyfikacja odpadów ), wraz z adnotacją że odpady te pochodzą z Gminy, Iwierzyce , jako załącznik do faktury, c) sprawozdania zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, d) raporty w formie elektronicznej z odbioru odpadów gromadzonych w workach zgodnie z odczytem kodów kreskowych, przekazywane w terminie do 5 dni roboczych po zbiórce, e) informacje o ilości rodzaju i wielkości worków na odpady przekazanych w danym miesiącu do punktów odbioru, przekazywane do 10 dnia każdego miesiąca za ubiegły miesiąc, f) informacje o ilości i wielkości worków na odpady sprzedanych w danym kwartale mieszkańcom w punktach dystrybucji , przekazywane do 10 dnia następnego miesiąca za ubiegły kwartał, g) monitorowania i weryfikacji spełniania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, przekazywanej niezwłocznie po ujawnieniu nieprawidłowości, h) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca udzieli wyjaśnień i udostępniani dodatkową dokumentację, w celu oceny prawidłowości realizacji postanowień niniejszej umowy, 4.23. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie zamówienia wynosi 955 Mg w tym: odpady segregowane 220 Mg odpady zmieszane 665 Mg pozostałe odpady 70 Mg. Podana ilość odpadów jest szacunkowa i należy ją traktować orientacyjnie, ponieważ może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego . Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości odpadów komunalnych. W Gminie Iwierzyce. zebrano następujące ilości odpadów komunalnych w okresie : od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r papier i tektura - 8,85 Mg, tworzywa sztuczne - 46,85 Mg, metal - 5,32 Mg, szkło - 70,92 Mg, odpady ulegające biodegradacji - 1,50 Mg, zużyte opony - 17,60 Mg, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 4,10 Mg, urządzenia zawierające freony - 0,62 Mg, leki - 0,02 Mg, odpady wielkogabarytowe - 4,35 Mg, opakowania wielomateriałowe - 4,78 Mg zmieszane odpady budowlane - 34,60 Mg, zmieszane odpady komunalne - 441,99 Mg, od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. : papier i tektura - 9,50 Mg tworzywa sztuczne - 84,94 Mg metal - 5,82 Mg szkło - 90,87Mg odpady ulegające biodegradacji - 1,02 Mg zużyte opony - 51,03 Mg zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 5,65 Mg, odpady wielkogabarytowe - 23,77 Mg, odpady niebezpieczne - 0,42 Mg zmieszane odpady budowlane - 25,34 Mg, zmieszane odpady komunalne - 782,04 Mg. 4.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości i rodzaju odpadów powstających na terenie Gminy Iwierzyce poprzez każdorazowe sprawdzanie ich wagi w miejscu przez siebie wskazanym. 4.25.Do końca 2015 r. wszystkie worki na odpady mieszkańcy otrzymywali bezpłatnie. Ilość rozprowadzonych worków wyniosła: w okresie od 01.07 2014 r. do 31.12 2014 r. worek na odpady zmieszane 120 l - 37 630 szt. worek na tworzywa sztuczne - 20 485 szt. worek na szkło - 7 850 szt. worek na metal - 2 850 szt. worek na papier - 1 865 szt. worek na odpady ulegające biodegradacji - 2 690 szt. w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. worek na odpady zmieszane 120 l - 66 800 szt. worek na tworzywa sztuczne - 30 474 szt. worek na szkło - 15 356 szt. worek na metal - 6 500 szt. worek na papier - 4 550 szt. worek na odpady ulegające biodegradacji - 7 247 szt. W okresie od 01.01.2016 r. do 30.09.2016 r. Dostarczono do punktów odbioru i sprzedaży worek na odpady zmieszane 120 l - 1 730 szt. worek na odpady zmieszane 60 l - 650 szt. worek na tworzywa sztuczne - 42 070 szt. worek na szkło - 20 000 szt. worek na metal - 7100 szt. worek na papier - 6850 szt. worek na odpady ulegające biodegradacji - 8950 szt. W wykazie tym nie uwzględniono worków na odpady zmieszane dostarczanych bezpłatnie mieszkańcom - pakietów. Wielkość pakietu na rok 2017 jest taka sama jak w roku bieżącym. 5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 6.Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przepisami szczegółowymi. 2) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu informacji o niewłaściwym gromadzeniu odpadów przez mieszkańców w szczególności nieprawidłowej segregacji bądź jej braku. W przypadku zakwalifikowania odpadów segregowanych do zmieszanych bądź niewłaściwej segregacji - wynikającej z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tą okoliczność dokumentację ( oświadczenie bądź notatka pracownika czytelnie przez niego podpisane oraz dokumentację fotograficzną) umożliwiającą Zamawiającemu podjęcie stosownych działań. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości (kodów kreskowych) wraz informacją dokumentującą nieprawidłową segregację odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po ujawnieniu nieprawidłowości. 3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz telefonów do kontaktów roboczych z uwzględnieniem łączności bezprzewodowej niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi. 4) Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów, w tym prawa miejscowego, wymagań BHP i p.poż. 7 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace związane z przedmiotem zamówienia. W tym przypadku Zamawiający wskazuje pracowników obsługujących pojazdy - kierowców. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wskazane czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania czy osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie dotyczące zatrudnienia wskazanych pracowników na umowę o pracę. - zał. nr 8 do SIWZ 8. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 13. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt 6.4 SIWZ w odniesieniu do podwykonawców. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu ofertowym ) tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na zasoby których Wykonawca się powołuje.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT312200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gospodarka Komunalna w Błażowej ,  ,  3-go Maja 35,  36-030,  Błażowa,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 337176.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 337176.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 501498.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.