eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwierzyce › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce w 2017 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-14

Ogłoszenie nr 341891 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.

Iwierzyce: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce w 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwierzyce, krajowy numer identyfikacyjny 69058194000000, ul. Iwierzyce  80, 39124   Iwierzyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 455 950, e-mail , faks 172 221 444.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.iwierzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.iwierzyce.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.iwierzyce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednitwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce w 2017 r.
Numer referencyjny: ROŚ.271.4.2016.MG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 . Przedmiot postępowania przetargowego dotyczy świadczenia usługi odbioru i zagospodarowania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce w 2017 r. 2. Liczba gospodarstw domowych , z których należy odebrać odpady to około 1784. Powierzchnia gminy wynosi 65,58 km2, w jej skład wchodzi 9 sołectw. W tym poszczególnych miejscowościach liczba gospodarstw kształtuje się następująco: Będzienica 94 gospodarstwa, Bystrzyca 208 gospodarstw, Iwierzyce 246 gospodarstw, Nockowa 284 gospodarstw, Olchowa 312 gospodarstw, Olimpów 131 gospodarstw, Sielec 174 gospodarstw, Wiercany 170 gospodarstw, Wiśniowa 165 gospodarstw. Na podstawie deklaracji na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na koniec września 2016 r. liczba mieszkańców Gminy Iwierzyce objętych zorganizowanym systemem odbioru odpadów wynosiła około 7003. Ze względu na charakter zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. 3 Na terenie Gminy Iwierzyce zbiórka odpadów komunalnych odbywa się w systemie workowym o pojemności od 60 l do 120 l, wykonane z folii polietylenowej LDPE. .4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie z nieruchomości , na których zamieszkują mieszkańcy: .4.1. Zmieszanych odpadów komunalnych (w tym popiołów), gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach wystawianych na trasie odbioru, w ilości około 655 Mg. 4.2. Segregowanych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny takich jak: papier i tektura, szkło białe i kolorowe, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, metal, odpady biodegradowalne, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach wystawianych na trasie odbioru, w ilości około 220 Mg. 4.3. Pozostałych odpadów komunalnych w łącznej ilości około 70 ton (Mg) to jest : zużyte farby, lakiery, zużyte oleje, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe, żarówki, świetlówki, baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, chemikalia, przeterminowane leki, odpady budowlane i rozbiórkowe (z zastrzeżeniem, iż odpady te pochodzą z drobnych remontów, na które nie jest wymagane uzyskanie stosownego zezwolenia) odbieranych 1 raz w roku w wyznaczony sposób na terenie gminy. 4.4. Nieodpłatne wyposażenie wszystkich gospodarstw domowych w worki na odpady segregowane o pojemności od 60 l do 120 l, wykonane z folii polietylenowej LDPE , o odpowiedniej wytrzymałości względem przypisanej im frakcji odpadów. w następujących kolorach : a) niebieski - papier i tektura, b) zielony - opakowania szklane białe i kolorowe, c) żółty - tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe , d) czerwony - metal e) brązowy - odpady biodegradowalne, Worki przeznaczone do odbioru odpadów segregowanych mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu np. "papier i tektura" i posiadać logo Wykonawcy. Worki na odpady segregowane należy dostarczyć do wyznaczonych punktów na terenie Gminy Iwierzyce co najmniej na 7 dni przed pierwszą zbiórką odpadów. 4.5. Nieodpłatne wyposażenie wszystkich gospodarstw domowych (gospodarstwo domowe stanowią wszystkie osoby zamieszkujące daną nieruchomość mieszkalną) w pakiety worków na odpady niesegregowane o pojemności 60 l bądź 120 l, w zależności od wielkości gospodarstwa, w kolorze czarnym wykonane z folii polietylenowej LDPE, o odpowiedniej wytrzymałości względem przypisanej im frakcji odpadów, o grubości co najmniej 50 mikronów. Worki z pakietu przeznaczone do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu ; "zmieszane odpady komunalne ", posiadać logo Wykonawcy oraz czytelny, dobrze widoczny napis "2017" - tłustym drukiem, wielkość czcionki co najmniej 120 mm. Wielkość pakietu przedstawiono poniżej : Wielkość gospodarstwa : Gospodarstwo od 1 do 2 osób, które segreguje odpady - 24 worki 60 l, Gospodarstwo od 1 do 2 osób które nie segreguje odpadów - 36 worków 60 l, Gospodarstwo od 3 do 5 osób, które segreguje odpady - 24 worki 120 l, Gospodarstwo od 3 do 5 osób, które nie segreguje odpadów - 36 worków 120 l, Gospodarstwo na 6 i więcej osób, które segreguje odpady - 36 worków 120 l, Gospodarstwo na 6 i więcej , które nie segreguje odpadów - 60 worków 120 l. Bezpłatny pakiet worków (ewentualnie 1/2 pakietu ) należy dostarczyć każdemu gospodarstwu domowemu za potwierdzeniem odbioru co najmniej na 7 dni przed pierwszą zbiórką odpadów. W przypadku gdy zaopatrzenie mieszkańców w bezpłatny pakiet będzie realizowane w dwóch etapach Wykonawca dostarczy każdemu gospodarstwu domowemu drugą część pakietu przed dniem 1 lipca 2017 r. Szacowana liczba gospodarstw , które należy zaopatrzyć w worki na podstawie danych na koniec września 2016 r. to : 500 gospodarstw 1 - 2 osobowych segregujące odpady 61 gospodarstw 1 - 2 osobowych nie segregujących odpady 882 gospodarstwa 3 - 5 osobowych segregujących odpady 67 gospodarstw 3 - 5 osobowych nie segregujących odpady 258 gospodarstw 6 i więcej osobowych segregujących odpady 16 gospodarstw 6 i więcej osobowych nie segregujących odpady Wykaz zawierający niezbędne dane celem rozprowadzenia pakietu worków Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy . 4.6. Zapewnienie dostępu do odpłatnego zakupu dodatkowych worków na odpady niesegregowane o pojemności 60 l i 120 l, w kolorze czarnym ,wykonane z folii polietylenowej LDPE o odpowiedniej wytrzymałości względem przypisanej im frakcji odpadów, o grubości co najmniej 50 mikronów. Odpłatne worki przeznaczone do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu ; "zmieszane odpady komunalne ", posiadać logo Wykonawcy oraz czytelny, dobrze widoczny napis "2017" - tłustym drukiem, wielkość czcionki co najmniej 120 mm. Zamawiający żąda, aby: cena 1 szt. worka na odpady zmieszane o pojemności 120 l, wynosiła w punkcie sprzedaży 5 ,00 zł , cena 1 szt. worka na odpady zmieszane o pojemności 60 l, wynosiła w punkcie sprzedaży 2,50 zł . Przychód ze sprzedaży dodatkowych worków ( z poza pakietu ) określonego w punkcie 3.4.5 stanowić będzie dodatkowy zysk Wykonawcy usługi. Worki na odpady zmieszane przeznaczone do sprzedaży należy dostarczyć do wyznaczonych punktów zakupu na terenie Gminy Iwierzyce przed dniem 1 marca 2017 r. 4.7. Nieodpłatne wyposażenie wszystkich gospodarstw domowych przed dniem co najmniej na 7 dni przed pierwszą zbiórką odpadów. poprzez pocztę polską (lub przedstawiciela firmy) w w nalepki identyfikujące w formie kodu kreskowego: dla gospodarstw 1 - 2 osobowych 40 szt. dla gospodarstw 3 - 5 osobowych 60 szt. dla gospodarstw 6 i więcej osobowych 80 szt. Po zawarciu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej wygenerowane kody kreskowe, które Wykonawca wydrukuje w ilości zamówionej, w formie naklejki na papierze termo transferowym, odpornym na działanie warunków atmosferycznych i umożliwiającym odczyt, Kod kreskowy powinien zawierać zakodowane informacje, minimum: imię i nazwisko , adres nieruchomości na której powstają odpady komunalne. Szacuje się, że dodatkowe kody będzie potrzebować około 210 gospodarstw. Wykonawca zobowiązany jest dysponować oprogramowaniem współdziałającym z oprogramowaniem Zamawiającego (Zamawiający posiada oprogramowanie firmy Softres do ewidencji opłat za wywóz śmieci ) co umożliwi przekazanie przez Zamawiającego kodów kreskowych w celu ich wydruku przez Wykonawcę oraz przekazywanie Zamawiającemu danych dotyczących ilości i pochodzenia zebranych worków na odpady. 4.8. Nieodpłatne dostarczenie do wszystkich gospodarstw domowych co najmniej na 7 dni przed pierwszą zbiórką odpadów (poprzez pocztę polską lub przedstawiciela firmy) harmonogramu odbioru odpadów oraz : informacji w formie ulotki, na temat zasad segregacji ( jakie odpady należy umieszczać w poszczególnych workach), zasad dystrybucji worków w tym - punktów odbioru worków na odpady segregowane i zakupu worków na odpady zmieszane (adresy), zasad odbioru odpadów, nr konta, na które należy wpłać opłatę za odbiór odpadów, przewidywanych terminów i sposobu przeprowadzenia zbiórek jednorazowych. 4.9. Worki wg zapotrzebowania mieszkańców będą udostępniane we wskazanych, przez firmę punktach, ogólno dostępnych placówkach publicznych (sklepach) - co najmniej jeden na sołectwo, ale nie mniej niż dwa w miejscowościach Nockowa i Olchowa. Przy czym dla danej miejscowości punkt odbioru worków na odpady segregowane i zakup worków na odpady niesegregowane należy zlokalizować w tym samym miejscu. Punkty odbioru worków na odpady , harmonogram wywozu, miejsca i sposób realizacji jednorazowych zbiórek, informacje przygotowane dla mieszkańców oraz propozycja oznakowania worków musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. 4.10. W przypadku nowo powstałych gospodarstw bądź braku nalepek identyfikujących kolejne kody kreskowe Wykonawca będzie dostarczał mieszkańcom, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia tej okoliczności przez pracownika Zamawiającego, telefonicznie, pisemnie, faksem bądź drogą elektroniczną. .4.11. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nowych gospodarstw oraz zmiany ilości mieszkańców w gospodarstwie Wykonawca zaopatrzy nowe gospodarstwo w pakiet worków i uzupełni braki w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia tej okoliczności przez pracownika Zamawiającego. 4.12. Wykonawca zapewnia mieszkańcom ciągły dostęp do worków na odpady i systematycznie , co najmniej 1 raz w miesiącu dostarcza je do ustalonych punktów odbioru i zakupu. W przypadku zgłoszenia braku worków w którymkolwiek z miejsc ich odbioru i zakupu Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić je w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego. 4.13. Wykonawca w trakcie realizacji umowy odbierze każdą ilość odpadów zgromadzonych w odpowiednich workach, oraz dostarczonych przez mieszkańców podczas jednorazowych zbiórek na ternie gminy. Przy czym nie dopuszcza się zbierania odpadów w workach nie posiadających kodów kreskowych. Dla odpadów segregowanych dopuszcza się stosowanie worków dostarczonych mieszkańcom przez Wykonawcę świadczącego usługę odbioru odpadów komunalnych w 2016 roku . Dla odpadów zmieszanych dopuszcza się stosowanie worków dostarczonych mieszkańcom przez Wykonawcę świadczącego usługę odbioru odpadów komunalnych w 2016 roku wyłącznie w pierwszym kwartale 2017 roku. 4.14. Wykonawca zbiera i rejestruje wszystkie odpowiednio oznaczone i posiadające nalepki identyfikacyjne worki z odpadami. Na podstawie odczytu kodów kreskowych umieszczonych na workach przekazuje Zamawiającemu w formie elektronicznej dane dotyczące ilości i rodzaju odebranych worków z odpadami oraz ich wytwórcy każdorazowo w terminie do 5 dni roboczych po zbiórce . 4.15. Odbiór odpadów będzie się odbywał z następującą częstotliwością : 1) Odpady zmieszane i segregowane zbierane w systemie workowym, odbierane będą w godzinach od 8 00 do 18 00,, dwadzieścia pięć razy w roku, zgodnie z harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, jednak nie rzadziej niż co 3 tygodnie, w sezonie letnim częściej niż zimą , 2) odbiór odpadów segregowanych i zmieszanych w danej miejscowości odbywać się będzie w tym samym dniu, na wyznaczonej na trasie odbioru, 3 ) odpady komunalne typu, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe (z zastrzeżeniem, iż odpady te pochodzą z drobnych remontów, na które nie jest wymagane uzyskanie stosownego zezwolenia) oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny żarówki, świetlówki, baterie i akumulatory odbierane będą w wyznaczonych miejscach na terenie gminy - jeden raz w roku w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia, co najmniej 1 punkt na sołectwo przy czym nie mniej niż dwa w miejscowościach Nockowa i Olchowa. 4) odpady wielkogabarytowe i niebezpieczne (to jest m.in.: meble, dywany, materace, pierzyny, zabawki, zużyte: farby, lakiery, oleje, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, chemikalia, przeterminowane leki, ) - jeden raz w roku w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia, co najmniej 1 punkt na sołectwo przy czym nie mniej niż dwa w miejscowościach Nockowa i Olchowa, bądź na wyznaczonej trasie odbioru odpadów - jeżeli dotyczy 5) Szczegółowy harmonogram oraz terminy i sposób przeprowadzenia zbiórek zostanie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 4.16. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych w należytej czystości w przypadku ich zanieczyszczenia. 4.17. Zamówienie obejmuje odbiór odpadów z terenu Gminy Iwierzyce wyłącznie z nieruchomości zamieszkałych, terminy odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych nie mogą być takie same jak z nieruchomości niezamieszkałych . Nie dopuszcza się zbierania odpadów z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Iwierzyce wraz z odpadami zebranymi w innych gminach. Nie dopuszcza się również mieszania opadów segregowanych wraz z niesegregowanymi oraz zbierania odpadów z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Iwierzyce wraz z odpadami z nieruchomości niezamieszkałych. 4.18 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia akcji informacyjnej w formie pogadanki, prelekcji bądź konkursu w pięciu placówkach oświatowych na ternie Gminy Iwierzyce na temat właściwego postępowania z odpadami - jeżeli dotyczy. Szczegółowy sposób i terminy przeprowadzenia akcji zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. 4.19. Zagospodarowanie odpadów: 1) W ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu zachodniego województwa podkarpackiego zgodnie z obowiązującym Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2) W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3) Odbiór odpadów komunalnych przez właściwą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca , który ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranym odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 4) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku. 4.20.Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia powierzonych danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.) i rozporządzeniem wykonawczym do tej ustawy na zasadach określonych w odrębnej umowie. 4.21. Trasy odbioru odpadów. 1) Trasy zbiórki odpadów przebiegają wzdłuż dróg: krajowej, powiatowych i gminnych a także wewnętrznych. Wykonawca winien posiadać pojazdy umożliwiające poruszanie się po drogach o ograniczeniu tonażowym do 5 ton. Trasy odbioru odpadów z 9 sołectw zostały przedstawione na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ i wynoszą około 107 km. 2) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w innym dniu, powiadamiając mieszkańców o nowym terminie odbioru odpadów. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3) W przypadku uzasadnionej konieczności objęcia zbiórką odpadów nieruchomości znajdujących się poza aktualnie ustalonymi trasami długość trasy może ulec zwiększeniu. 4.22. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) informacje o ilości, rodzaju i kodzie odebranych odpadów, jako załącznik do faktury, b) pisemne raporty wagowe określające co najmniej ilość i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z klasyfikacja odpadów ), wraz z adnotacją że odpady te pochodzą z Gminy, Iwierzyce , jako załącznik do faktury, c) sprawozdania zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, d) raporty w formie elektronicznej z odbioru odpadów gromadzonych w workach zgodnie z odczytem kodów kreskowych, przekazywane w terminie do 5 dni roboczych po zbiórce, e) informacje o ilości rodzaju i wielkości worków na odpady przekazanych w danym miesiącu do punktów odbioru, przekazywane do 10 dnia każdego miesiąca za ubiegły miesiąc, f) informacje o ilości i wielkości worków na odpady sprzedanych w danym kwartale mieszkańcom w punktach dystrybucji , przekazywane do 10 dnia następnego miesiąca za ubiegły kwartał, g) monitorowania i weryfikacji spełniania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, przekazywanej niezwłocznie po ujawnieniu nieprawidłowości, h) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca udzieli wyjaśnień i udostępniani dodatkową dokumentację, w celu oceny prawidłowości realizacji postanowień niniejszej umowy, 4.23. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie zamówienia wynosi 955 Mg w tym: odpady segregowane 220 Mg odpady zmieszane 665 Mg pozostałe odpady 70 Mg. Podana ilość odpadów jest szacunkowa i należy ją traktować orientacyjnie, ponieważ może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego . Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości odpadów komunalnych. W Gminie Iwierzyce. zebrano następujące ilości odpadów komunalnych w okresie : od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r papier i tektura - 8,85 Mg, tworzywa sztuczne - 46,85 Mg, metal - 5,32 Mg, szkło - 70,92 Mg, odpady ulegające biodegradacji - 1,50 Mg, zużyte opony - 17,60 Mg, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 4,10 Mg, urządzenia zawierające freony - 0,62 Mg, leki - 0,02 Mg, odpady wielkogabarytowe - 4,35 Mg, opakowania wielomateriałowe - 4,78 Mg zmieszane odpady budowlane - 34,60 Mg, zmieszane odpady komunalne - 441,99 Mg, od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. : papier i tektura - 9,50 Mg tworzywa sztuczne - 84,94 Mg metal - 5,82 Mg szkło - 90,87Mg odpady ulegające biodegradacji - 1,02 Mg zużyte opony - 51,03 Mg zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 5,65 Mg, odpady wielkogabarytowe - 23,77 Mg, odpady niebezpieczne - 0,42 Mg zmieszane odpady budowlane - 25,34 Mg, zmieszane odpady komunalne - 782,04 Mg. 4.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości i rodzaju odpadów powstających na terenie Gminy Iwierzyce poprzez każdorazowe sprawdzanie ich wagi w miejscu przez siebie wskazanym. 4.25.Do końca 2015 r. wszystkie worki na odpady mieszkańcy otrzymywali bezpłatnie. Ilość rozprowadzonych worków wyniosła: w okresie od 01.07 2014 r. do 31.12 2014 r. worek na odpady zmieszane 120 l - 37 630 szt. worek na tworzywa sztuczne - 20 485 szt. worek na szkło - 7 850 szt. worek na metal - 2 850 szt. worek na papier - 1 865 szt. worek na odpady ulegające biodegradacji - 2 690 szt. w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. worek na odpady zmieszane 120 l - 66 800 szt. worek na tworzywa sztuczne - 30 474 szt. worek na szkło - 15 356 szt. worek na metal - 6 500 szt. worek na papier - 4 550 szt. worek na odpady ulegające biodegradacji - 7 247 szt. W okresie od 01.01.2016 r. do 30.09.2016 r. Dostarczono do punktów odbioru i sprzedaży worek na odpady zmieszane 120 l - 1 730 szt. worek na odpady zmieszane 60 l - 650 szt. worek na tworzywa sztuczne - 42 070 szt. worek na szkło - 20 000 szt. worek na metal - 7100 szt. worek na papier - 6850 szt. worek na odpady ulegające biodegradacji - 8950 szt. W wykazie tym nie uwzględniono worków na odpady zmieszane dostarczanych bezpłatnie mieszkańcom - pakietów. Wielkość pakietu na rok 2017 jest taka sama jak w roku bieżącym. 5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 6. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przepisami szczegółowymi. 2) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu informacji o niewłaściwym gromadzeniu odpadów przez mieszkańców w szczególności nieprawidłowej segregacji bądź jej braku. W przypadku zakwalifikowania odpadów segregowanych do zmieszanych bądź niewłaściwej segregacji - wynikającej z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tą okoliczność dokumentację ( oświadczenie bądź notatka pracownika czytelnie przez niego podpisane oraz dokumentację fotograficzną) umożliwiającą Zamawiającemu podjęcie stosownych działań. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości (kodów kreskowych) wraz informacją dokumentującą nieprawidłową segregację odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po ujawnieniu nieprawidłowości. 3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz telefonów do kontaktów roboczych z uwzględnieniem łączności bezprzewodowej niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi. 4) Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów, w tym prawa miejscowego, wymagań BHP i p.poż. 7 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace związane z przedmiotem zamówienia. W tym przypadku Zamawiający wskazuje pracowników obsługujących pojazdy - kierowców. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wskazane czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania czy osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie dotyczące zatrudnienia wskazanych pracowników na umowę o pracę. - zał. nr 8 do SIWZ 8. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 12. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 13. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt 6.4 SIWZ w odniesieniu do podwykonawców. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu ofertowym ) tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na zasoby których Wykonawca się powołuje.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Iwierzyce w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł (słownie sto tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym w postaci: - co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych - co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, - bazy magazynowo - transportowej usytuowanej w Gminie Iwierzyce lub odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, spełniającej wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122), b) wykaz usług, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w łącznej ilości co najmniej 800 ton w ciągu jednego roku, załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie ich łączne doświadczenie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający sam zweryfikuje czy Wykonawca jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Iwierzyce w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) sytuację ekonomiczną lub finansową; Kwalifikacja na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość wymaganych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości co najmniej 100 000 zł. 3) zdolności techniczne lub zawodowe., a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym w postaci: - co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych - co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, - bazy magazynowo - transportowej usytuowanej w Gminie Iwierzyce lub odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, spełniającej wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122), - zał. nr 5 do SIWZ. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w łącznej ilości co najmniej 800 ton w ciągu jednego roku, załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - zał. 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. wypełniony formularz ofertowy, 2. wypełniony formularz cenowy,3. dowód wpłaty wadium 4. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) 2.Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w w/w wysokości, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego (data i godzina potwierdzenia wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). Wadium w formie niepieniężnej Wykonawca składa w oryginale luźno z ofertą (w celu późniejszego zwrotu), a kopię dołącza do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, w ciągu 14 dni od daty pierwszego pisemnego żądania zgłoszonego przez Zamawiającego w terminie obowiązywania gwarancji. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać w kasie Urzędu Gminy (kasa czynna codziennie w godz. 730 - 1400 ) lub przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Młp., Odział w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020, z dopiskiem; Wadium na zadanie: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce w 2017 r." Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni, tj. obowiązuje do dnia 22.12.2016 r.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
sposób przeprowadzenia zbiórki odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych 20
edukacja ekologiczna20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art.144 ust. 1 w/w ustawy zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest wyłącznie w przypadkach zaistnienia jednej z następujących okoliczności : 1) zmiana zakresu usług, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w niniejszej umowie i stanowiącej do niej załącznik ofercie Wykonawcy, 2) zmiana zakresu usług poprzez wprowadzenie nowych gospodarstw domowych, wynikająca z potrzeb Zamawiającego, wyłącznie w przypadku, jeżeli liczba nowo wprowadzonych gospodarstw domowych przekroczy 3 % ogólnej liczby gospodarstw objętych niniejszym zamówieniem, 3) zmiana umowy na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy, 4) zmiana danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy, 5) zmiany obowiązującej stawki VAT, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym strony przyjmują, że wiążąca dla stron będzie wysokość wynagrodzenia brutto wskazana w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli spełnia łącznie trzy warunki: - ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą, - nie została ujawniona do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufałości. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp - nazwy firmy oraz adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być oznaczone klauzulą "TAJNE" i dołączone do oferty, zaleca się aby były trwale, oddzielnie spięte.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty powinny być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.