eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2017 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-09

Ogłoszenie nr 363139 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

Nowy Sącz: Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sądecki Ośrodek Interwencji Kryzysowej, krajowy numer identyfikacyjny 000971057, ul. Śniadeckich  10a, 33-300   Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 490 730, e-mail administracja@soik.pl, faks 184 490 731.
Adres strony internetowej (URL): www.soik.pl, www.bip.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.soik.pl, www.bip.nowysacz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.soik.pl, www.bip.nowysacz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Sądecki Ośrodek Interwencji Kryzysowej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, SEKRETARIAT


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2017 roku
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia publicznego pn; Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku " I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej - Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2.zapewnienie całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 3.ocena stanu zdrowia osób: - przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz - przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . II. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania u osoby doprowadzonej czy: a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi zwanym dalej DONON, zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno - sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia wskazań do hospitalizacji albo, c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo, d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON. 4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę, b) brak jest wolnych miejsc w DONON. 5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia. 6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia i przeprowadzanie w tym celu obchodu sal. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa. 8. Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2015 poz 2153). 9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno - wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych. 10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej. 11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności: a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem -obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych do hostelu dla ofiar przemocy i do noclegowni dla osób bezdomnych oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . 14. Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń. 15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności medycznych. 16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację. III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II Wykonawca zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów. a) Zadanie nr I - obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 2496 godzin w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku w każdy piątek od godziny 7.00 do niedzieli godz. 7:00 b) Zadanie nr II - obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1896 godzin w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą niedzielę od 7.00 do poniedziałku do godz. 19:00 c) Zadanie nr III - obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1872 godziny w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdy poniedziałek od godz. 19:00 do środy do godz. 7:00. d) Zadanie nr IV - obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 2496 godzin w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą środę od godz. 07:00 do piątku do godz. 7:00.

II.5) Główny kod CPV: 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: w zakresie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku oraz przedstawia kserokopię polisy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna gwarancyjna suma ubezpieczenia 75 000,00 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia, oraz 350 000,00 w odniesieniu do wszystkich zdarzeń. Dotyczy Zadania nr I, II III, IV.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku. Zamawiający wymaga przedstawienia kserokopii prawa wykonywania zawodu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - dotyczy Zadań I, II, III, IV; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dotyczy Zadań I, II, III, IV. c) kserokopii prawa wykonywania zawodu, d) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) (jeżeli dotyczy)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dotyczy Zadań I, II, III, IV. 2. kserokopii prawa wykonywania zawodu 3. kserokopię polisy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna gwarancyjna suma ubezpieczenia 75 000,00 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia, oraz 350 000,00 w odniesieniu do wszystkich zdarzeń. Dotyczy Zadania nr I, II III, IV.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług medycznych w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwości40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/12/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku "

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia publicznego pn; Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku " I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej - Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2.zapewnienie całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 3.ocena stanu zdrowia osób: - przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz - przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . II. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania u osoby doprowadzonej czy: a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi zwanym dalej DONON, zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno - sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia wskazań do hospitalizacji albo, c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo, d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON. 4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę, b) brak jest wolnych miejsc w DONON. 5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia. 6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia i przeprowadzanie w tym celu obchodu sal. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa. 8. Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2015 poz 2153). 9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno - wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych. 10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej. 11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności: a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem -obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych do hostelu dla ofiar przemocy i do noclegowni dla osób bezdomnych oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . 14. Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń. 15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności medycznych. 16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację. III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II Wykonawca zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów. Obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 2496 godzin w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku w każdy piątek od godziny 7.00 do niedzieli godz. 7:00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie zawodowe w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwości40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku "

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia publicznego pn; Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku " I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej - Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2.zapewnienie całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 3.ocena stanu zdrowia osób: - przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz - przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . II. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania u osoby doprowadzonej czy: a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi zwanym dalej DONON, zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno - sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia wskazań do hospitalizacji albo, c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo, d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON. 4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę, b) brak jest wolnych miejsc w DONON. 5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia. 6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia i przeprowadzanie w tym celu obchodu sal. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa. 8. Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2015 poz 2153). 9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno - wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych. 10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej. 11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności: a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem -obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych do hostelu dla ofiar przemocy i do noclegowni dla osób bezdomnych oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . 14. Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń. 15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności medycznych. 16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację. III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II Wykonawca zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów. obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1896 godzin w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą niedzielę od 7.00 do poniedziałku do godz. 19:00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie zawodowe w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwosci40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku "

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej - Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2.zapewnienie całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 3.ocena stanu zdrowia osób: - przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz - przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . II. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania u osoby doprowadzonej czy: a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi zwanym dalej DONON, zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno - sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia wskazań do hospitalizacji albo, c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo, d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON. 4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę, b) brak jest wolnych miejsc w DONON. 5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia. 6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia i przeprowadzanie w tym celu obchodu sal. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa. 8. Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2015 poz 2153). 9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno - wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych. 10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej. 11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności: a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem -obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych do hostelu dla ofiar przemocy i do noclegowni dla osób bezdomnych oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . 14. Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń. 15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności medycznych. 16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację. III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II Wykonawca zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów. obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1872 godziny w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdy poniedziałek od godz. 19:00 do środy do godz. 7:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie zawodowe w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwości40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku "

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej - Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2.zapewnienie całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 3.ocena stanu zdrowia osób: - przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz - przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . II. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania u osoby doprowadzonej czy: a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi zwanym dalej DONON, zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno - sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia wskazań do hospitalizacji albo, c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo, d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON. 4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę, b) brak jest wolnych miejsc w DONON. 5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia. 6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia i przeprowadzanie w tym celu obchodu sal. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa. 8. Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2015 poz 2153). 9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno - wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych. 10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej. 11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności: a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem -obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych do hostelu dla ofiar przemocy i do noclegowni dla osób bezdomnych oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . 14. Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń. 15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności medycznych. 16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację. III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II Wykonawca zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów. Obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 2496 godzin w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą środę od godz. 07:00 do piątku do godz. 7:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie zawodowe w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwosci40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.