eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa i wdrożenie platformy informatycznej umożliwiającej implementację procesów związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (zwanej dalej Systemem). Przy podejściu zastosowanym przez zamawiającego wymagane jest, aby system był oparty na podejściu BPM (Business Process Management) i umożliwiał rozpoczęcie pracy nad implementacją procesów poprzez narysowanie w systemie diagramów procesów, które w dalszych fazach byłyby rozbudowywane o niezbędne zdarzenia oraz formularze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Gdańsk: Dostawa i wdrożenie platformy informatycznej umożliwiającej implementację procesów związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (zwanej dalej Systemem). Przy podejściu zastosowanym przez zamawiającego wymagane jest, aby system był oparty na podejściu BPM (Business Process Management) i umożliwiał rozpoczęcie pracy nad implementacją procesów poprzez narysowanie w systemie diagramów procesów, które w dalszych fazach byłyby rozbudowywane o niezbędne zdarzenia oraz formularze
Numer ogłoszenia: 36305 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie platformy informatycznej umożliwiającej implementację procesów związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (zwanej dalej Systemem). Przy podejściu zastosowanym przez zamawiającego wymagane jest, aby system był oparty na podejściu BPM (Business Process Management) i umożliwiał rozpoczęcie pracy nad implementacją procesów poprzez narysowanie w systemie diagramów procesów, które w dalszych fazach byłyby rozbudowywane o niezbędne zdarzenia oraz formularze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia, jeśli są wymagane przez proponowane rozwiązanie, wchodzi oprogramowanie wraz licencjami. I. Licencje W zakres przedmiotu zamówienia, jeśli są wymagane przez proponowane rozwiązanie, wchodzi oprogramowanie wraz licencjami na: serwer platformy serwera portalu wielofunkcyjnego: 2 sztuki, licencje stanowiskowe umożliwiające użytkownikom wykorzystanie opisanej funkcjonalności serwera portalu wielofunkcyjnego: 100 sztuk. Dalej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. II. Wdrożenie 1. Uruchomienie środowisk 1) Instalacja serwera aplikacji, 2) Przygotowanie systemów deweloperskich oraz produkcyjnych, 3) Konfiguracja systemów, 4) Konfiguracja do pracy z AD Zamawiającego, 5) Testy III. Wytworzenie procesów 1. Dwa procesy, 2. Przeprowadzenie analizy wymagań, 3. Implementacja na platformie, 4. Przeprowadzenie testów, Po zakończeniu prac wykonawcy procesy muszą zostać wdrożone na instancji produkcyjnej. Opis procesów został dołączony do wniosku. IV. Integracja systemu z wykorzystywanym w instytucji Generatorem Wniosków Aplikacyjnych (GWA). Integracja na poziomie bazy danych. Dane przechowywane w bazie GWA będą pobierane do procesów implementowanych przez Wykonawcę. V. Przeprowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego, warsztaty będą prowadzone w siedzibie Zamawiającego, w zakresie: 1. Administrowanie platformą 1) Wymiar 14 godzin zegarowych 2) Ilość osób 7 osób 3) Po warsztacie uczestnik musi posiadać umiejętność administrowania platformą. 2. Notacja - rysowanie diagramów 1) Wymiar 7 godzin zegarowych 2) Ilość osób 84 w podziale grupowym, 6 grup po 14 osób 3) Po warsztacie uczestnik musi znać notację procesów stosowaną na platformie oraz posiadać umiejętność implementowania (rysowania) diagramów na platformie. 3. Wytwarzanie procesów 1) Wymiar 35 godzin zegarowych 2) Ilość osób 12 3) W ramach warsztatów uczestnikom będzie przedstawiony sposób pracy na podstawie wytworzonych procesów. 4) Po warsztacie uczestnik musi być w posiadaniu wiedzy w zakresie: a) Notacji procesów, b) Przygotowanie specyfikacji wymagań dla procesu, c) Rysowanie diagramów, d) Przygotowywanie zdarzeń, e) Przygotowanie formularzy, f) Przygotowanie scenariuszy testowych, g) Wdrożenie, h) Uruchomienie na instancji produkcyjnej, VI. Gwarancja, wsparcie techniczne po wdrożeniu oraz prace rozwojowe 1. Gwarancja 24 miesiące 2. Rozszerzona gwarancja do 36 miesięcy premiowane dodatkowymi punktami w kryteriach wyboru. 3. Wsparcie 1) Gotowość 5 dni w tygodniu 2) W godzinach pracy Zamawiającego (8 godzin w dniu roboczym) 3) Od momentu podpisania protokołu odbioru 4) Czasy reakcji a) Czas liczony od momentu zgłoszenia b) Usunięcie awarii 8 godzin w dni robocze c) Usunięcie błędu 16 godzin w dni robocze d) Usunięcie usterki 40 godzin w dni robocze 5) Definicje a) Dzień roboczy - dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i godziny, w których realizowane jest wsparcie. b) Awaria - spowodowane błędem oprogramowania, wadą prac wdrożeniowych zakłócenie pracy Systemu, wykonywania wszystkich przewidzianych dokumentacją funkcji (np. serwis niedostępny). c) Błąd - nieprawidłowe działanie Systemu w zakresie kluczowych funkcjonalności niezgodne z dokumentacją, spowodowane błędem oprogramowania lub wadą prac wdrożeniowych. d) Usterka - działanie Systemu niezgodne z dokumentacją, niebędące Awarią ani Błędem. 4. Prace rozwojowe 1) Pula roboczo - godzin 100 na 12 miesięcy trwania gwarancji, 2) Niewykorzystane w danym roku godziny kumulują się w zakresie okresu gwarancji, jeżeli nie zostaną wykorzystane w dalszym okresie -wygasają, VII. Termin wykonania 1. 90 dni kalendarzowych od zawarcia umowy 2. Harmonogram prac - dostarcza Wykonawca i podlega akceptacji przez zamawiającego. Harmonogram Wykonawca dostarcza po zawarciu umowy, dostawa i akceptacja harmonogramu jest pierwszym działaniem Wykonawcy w ramach zamówienia. Propozycja harmonogramu winna zawierać (etapy, fazy, zadania, terminy realizacji, planowana liczba godzin zaangażowania pracowników Zamawiającego, VIII. Wymagania funkcji Systemu, które muszą być spełnione, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. IX. Wymagania pozafunkcjonalne, co do Systemu, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba ze wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawiania. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt 5 do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać w zakresie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dostarczył i wdrożył co najmniej jeden system workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru-zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowany z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników, b) świadczył co najmniej jedną usługę polegająca na świadczeniu usługi wsparcia serwisowego dla systemu workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru/zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowany z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników. Zamawiający dopuszcza, aby na potwierdzenie warunków opisanych w punktach a) i b) Wykonawca wykazał się realizacją dostawy i wdrożenia oraz wsparcia dla jednego tego samego systemu, o ile zrealizowane zamówienie potwierdza każdy z wymogów postawionych przez Zamawiającego. Zakres równoważności dla ww. platformy został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w ust. 63-64. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1 oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: a) Kierownik Projektu - 1 osoba - posiadająca certyfikat Prince2 Foundation lub IPMA D, posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz kierowała projektem wdrożenia systemu workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru-zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowanym z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników, b) Administrator - 1 osoba posiadająca certyfikat SharePoint 2010 Administration (lub jego odpowiednik dla platformy równoważnej), posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz kierowała projektem wdrożenia systemu workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru-zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowanym z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników, c) Deweloper - 1 osoba - posiadająca certyfikat SharePoint 2010 Application Development (lub jego odpowiednik dla platformy równoważnej), posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz kierowała projektem wdrożenia systemu workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru-zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowanym z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników. Zakres równoważności dla ww. platformy został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w ust. 63-64, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, (wzór wykazu osób ) oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczeni Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Upoważnienie dla lidera musi być udokumentowane pełnomocnictwem, tj. dokumentem stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 6. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty o których mowa w § 6 ust. 2 a-b oraz ust. 3. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 a-b. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę. 5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w §6 ust. 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt. 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ust. 5 pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 6, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a, ust. 3 oraz ust. 6, które powinny być przedstawione w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja, wsparcie techniczne po wdrożeniu oraz prace rozwojowe - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności 6. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć: 1) zmiany warunków i terminów płatności, 2) zmiana parametrów technicznych przedmiotu umowy, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym, zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 6 mogą nastąpić jedynie w przypadku: 1) w zakresie ust. 6 - w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej strony rozumieją zdarzenie spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić się, 2) w zakresie ust. 6 pkt 1 - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji umowy, z wyłączeniem zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT. 8. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 9. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10. Do umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 11. Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 12. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Zamówien Publicznych i Administracji UMWP w Gdańsku ul. Okopowa 21/27 pok. 133 G.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, pokój nr 4; czynna jest w godzinach pracy urzędu tj. 7:45 - 15:45.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.