eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej w siedzibie OPI (znak sprawyOKNA-224-132-2008)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w siedzibie OPI (znak sprawy: OKNA-224-132-2008)
Numer ogłoszenia: 362891 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294691 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Przetwarzania Informacji, Al. Niepodległości 188B, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 570 14 64, faks 022 8253319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w siedzibie OPI (znak sprawy: OKNA-224-132-2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Wymiana okien z profili PCV wraz z parapetami wewnętrznymi na parterze budynku. 2) Wymiana okien z profili PCV wraz z parapetami wewnętrznymi na l piętrze budynku. 3) Dostawa i instalacja rolet do wszystkich nowo instalowanych okien będących przedmiotem zamówienia. 4) Dostawa i instalacja rolet do dodatkowych dwudziestu siedmiu okien znajdujących w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42630.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia w części współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na wdrożenie Polsko - Norweskiego Funduszu Badań Naukowych.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CAMA Firma Montażowo- Handlowo - Usługowa Jarosław Głaszczka, ul. Przemysłowa 54/24, 08-410 Wola Rębkowska, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42630.00
  • Oferta z najniższą ceną: 42630.00 oferta z najwyższą ceną: 66280.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.