Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w siedzibie OPI (znak sprawy: OKNA-224-132-2008)
Numer ogłoszenia: 294691 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Przetwarzania Informacji , Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 570 14 64, faks 022 8253319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opi.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w siedzibie OPI (znak sprawy: OKNA-224-132-2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana okien z profili PCV wraz z parapetami wewnętrznymi na parterze budynku. 2) Wymiana okien z profili PCV wraz z parapetami wewnętrznymi na l piętrze budynku. 3) Dostawa i instalacja rolet do wszystkich nowo instalowanych okien będących przedmiotem zamówienia. 4) Dostawa i instalacja rolet do dodatkowych dwudziestu siedmiu okien znajdujących w siedzibie Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; b)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie; Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wymianę stolarki okiennej. c)Przez wartość odpowiadającą wartości roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć, iż wartość wykonanej przez Wykonawcę poszczególnej roboty nie była niższa 60% wartości zamówienia. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie odpis albo zaświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 4 do SIWZ; c) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 2, i 3 ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 4a do SIWZ) podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, a oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 4 ustawy podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ). d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 6 do SIWZ -Wykaz wykonanych robót; e)dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ -Wykaz wykonanych robót- zostały wykonane należycie (np. referencje)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opi.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Przetwarzania Informacji, Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa,
pok. 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Przetwarzania Informacji, Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, pok. 15 - parter (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w części będzie wspólfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na wdrożenie Polsko - Norweskiego Funduszu Badań Naukowych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca - pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną
- "ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ I TURYSTYCZNEJ W GMINIE ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ SAUNARIUM ORAZ MODERNIZACJĘ STADIONU MIEJSKIEGO - ETAP II "
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej zabytkowego budynku Samorządowego Żłobka w Dydni - etap I
- Hydrofobizacja elewacji budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Gałeczki 56 w Chorzowie
- "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Strzegowie".
więcej: Rolety wewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.