eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ORGANIZACJA POCZĘSTUNKU W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA DLA 950 OSÓB PODCZAS SPEKTAKLU LES MISERABLES (31 GRUDNIA 2010 ROKU)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Warszawa: ORGANIZACJA POCZĘSTUNKU W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA DLA 950 OSÓB PODCZAS SPEKTAKLU LES MISERABLES (31 GRUDNIA 2010 ROKU)
Numer ogłoszenia: 362801 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328565 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA POCZĘSTUNKU W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA DLA 950 OSÓB PODCZAS SPEKTAKLU LES MISERABLES (31 GRUDNIA 2010 ROKU).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja cateringu w siedzibie Zamawiającego podczas spektaklu Les Miserables dla 950 osób w dniu 31.12.2010 r. (sylwester). Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług restauracyjnych i kelnerskich. Usługa cateringowa powinna obejmować: - tzw. Welcom drink - przed spektaklem, - poczęstunek roznoszony na tacach w przerwie w foyer na parterez i obu balkonach, - toast winem musującym po spektaklu na widowni i scenie, - serwowanie napoi i jedzenia podczas spektaklu, - wyserwowanie tortu dostarczonego przez Zamawiającego. Usługi cateringowe i kelnerskie będą świadczone dla 950 osób będących widzami na przedstawieniu pt. Les Miserables w dniu 31.12.2010 r. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić w szczególności: - obsługę kelnerską - min. 30 osób przez cały czas trwania imprezy (rozpoczęcie - na co najmniej 2 godziny przed spektaklem, zakończenie - po opuszczeniu Teatru przez wszystkich widzów spektaklu - w sumie ok. 7 godz.), - zastawy (porcelana lub fajans - absolutnie nie jednorazowego użytku), szkła, serwetki i obrusy, - jedzenie oraz napoje zgodnie z poniższą specyfikacją. Usługa obejmuje przygotowanie i dostarczenie jedzenia oraz napoi do siedziby Zamawiającego, - dekoracje stołów z napojami i jedzeniem - opracowanie i wykonanie dekoracji. etc., - stoły oraz niezbędne meble do wyserwowania jedzenia oraz napoi. Wykonawca będzie zobowiązany posprzątać po wykonanej usłudze kelnerskiej i cateringowej. Minimum jakie należy zapewnić na 1 osobę (w przerwie spektaklu) - przykładowe menu: MENU: dania roznoszone na tacach - ilości na jedną osobę. Krewetki przekładane groszkiem cukrowym podane na szpadkach - 2 szt., Pierś indyka faszerowana serem typu ricotta i suszonymi pomidorami serwowana w papilotach - 2 szt., Vol Eu vant nadziewane sałatką orientalną z warzyw i krabów serwowana w papilotach - 3 szt., Mini tortilla z grillowanymi warzywami i dipem ajoli serwowana w papilotach - 3 szt., Pomidorki koktajlowe faszerowane świeżym szpinakiem i grzybami serwowana w papilotach - 2 szt., Tartinki z wędzonym łososiem, limonką i kaparami serwowana w papilotach - 2 szt., Trójkąty tostowe z jajkiem przepiórczym i kawiorem serwowana w papilotach - 3 szt., Mini ptysie z kremem waniliowy - 2 szt., Sery pleśniowe przekładany winogronami podany na szpadkach - 3 szt., Mini Tiramisu posypane paloną kawą na migdałowym biszkopcie serwowana w papilotach - 2 szt. NAPOJE: bufet - ilości na jedną osobę. Kawa + mleczko, Herbata + cytryna + cukier, Soki owocowe, Woda mineralna b/g i gazowana, Wino białe i czerwone - w sumie - 2 kieliszki na osobę 120ml/os (3/4 ilości - czerwone - 1/4 - białe). WINO MUSUJĄCE: Toast sylwestrowy. Wykonawca zapewni wino musujące wytrawne typu proseco lub cava - kieliszek 120ml/os dla 1100 osób. Wykonawca zaserwuje toast winem musującym na zakończenie spektaklu na widowni i scenie. Wykonawca zapewnia pełną obsługę cateringową gości. Zamówienie powinno być wykonane z najwyższą starannością i dbałością o jakość. Wykonawca powinien zapewnić taką liczbę kelnerów, która umożliwi sprawne i szybkie rozniesienie jedzenia i napoi w przerwach oraz po zakończeniu spektaklu jednak nie mniej niż 30 osób. W przypadku zapewnienia niewystarczającej liczby kelnerów Wykonawca będzie odpowiadał za nienależyte wykonanie umowy. Zamawiający posiada prawo akceptacji kelnerów uczestniczących w wykonaniu zamówienia. Każdy z kelnerów wykonujących zamówienie powinien mieć aktualne badania lekarskie i książeczkę zdrowia, które dopuszczają do serwowania żywności i napojów ludziom. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie pozwolenie na wykonywanie poczęstunków obejmujących konsumpcję alkoholu. Zamawiający zapewni możliwość skorzystania z prądu i bieżącej wody.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.31.10.00 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów 55.32.90.00 - 55.32.90.00 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • - Fabryka smaQ - Tomasz Zając, Karol Pawęzka s.c., ul. Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82171,39

  • Oferta z najniższą ceną: 73150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133647,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.