eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Wykonanie prac dodatkowych dla zadaniaKonserwacja zabytkowych organów w kościele parafialnym p.w. św. Andrzeja Apostoła w Lipnicy Murowanej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-09

Lipnica Murowana: Wykonanie prac dodatkowych dla zadania: Konserwacja zabytkowych organów w kościele parafialnym p.w. św. Andrzeja Apostoła w Lipnicy Murowanej
Numer ogłoszenia: 362614 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353464 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Andrzeja Ap. w Lipnicy Murowanej, Lipnica Murowana 39, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, tel. 014 6852601, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac dodatkowych dla zadania: Konserwacja zabytkowych organów w kościele parafialnym p.w. św. Andrzeja Apostoła w Lipnicy Murowanej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn.: Wykonanie prac dodatkowych dla zadania: Konserwacja zabytkowych organów w kościele parafialnym p.w. św. Andrzeja Apostoła w Lipnicy Murowanej, obejmujące następujące prace: Wykonanie rekonstrukcji piszczałek frontowych, wykonanych ze stopu cyny 75% oraz ołowiu, posiadających oryginalne formy labium oraz odpowiednie wymiary - średnicę (menzurę), długości rezonatorów i długości nóg. Rekonstrukcja powinna objąć 35 sztuk piszczałek prospektowych oraz 7 drewnianych, ulokowanych poza frontem, na wiatrownicy - razem 42 piszczałki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.86.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych 98.39.60.00 - Usługi strojenia instrumentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Prace będące przedmiotem zamówienia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. Działanie 3.2.A..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Jamróg prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Zakład Organmistrzowski Jan Jamróg., Ochodza 158, 32-051 Wielkie Drogi, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki: w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; Podczas realizacji prac konserwatorskich w ramach zamówienia pn.: Konserwacja zabytkowych organów w kościele parafialnym p.w. św. Andrzeja Apostoła w Lipnicy Murowanej, zaistniała konieczność wykonania prac dodatkowych, nie objętych pierwotnym Programem prac konserwatorskich. Aby możliwe było kontynuowanie dalszych prac związanych z konserwacją i renowacją organów, stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, konieczne jest wykonanie następujących robót: Wykonanie rekonstrukcji piszczałek frontowych, wykonanych ze stopu cyny 75% oraz ołowiu, posiadających oryginalne formy labium oraz odpowiednie wymiary - średnicę (menzurę), długości rezonatorów i długości nóg. Rekonstrukcja powinna objąć 35 sztuk piszczałek prospektowych oraz 7 drewnianych, ulokowanych poza frontem, na wiatrownicy - razem 42 piszczałki. Określenie zakresu wykonanych prac, uzasadnienie ich konieczności oraz szacunkowy koszt zostały szczegółowo opisane w opiniach rzeczoznawcy z dnia 7.07.2010r oraz 23.10.2010r. Uzasadnienie przesłanek do udzielenia zamówienia z wolnej ręki (art. 67 ust 1 pkt 5) 1)Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy - JAN JAMRÓG, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Zakład Organmistrzowski Jan Jamróg 2)Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zakresem zamówienia podstawowego. Prace dodatkowe obejmują zadania, które nie były objęte pierwotnym zamówieniem podstawowym 3)Wartość zamówienia dodatkowego wynosi 15. 000, 00 PLN netto (słownie: piętnaście tysięcy złotych), tak więc nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego 98.000,00 PLN netto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy złotych) 4)Zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, albowiem zgodnie z opinią rzeczoznawcy, bez wykonania zamówienia dodatkowego, zasadniczy cel zamówienia podstawowego to jest doprowadzenie aktualnie nieczynnego instrumentu do pełnej sprawności technicznej i brzmieniowej, zahamowanie destrukcji instrumentu oraz przywrócenie mu walorów estetycznych nie zostanie osiągnięty, 5)Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia: Konieczność wykonania prac dodatkowych wynikła z następujących czynników zewnętrznych, niezależnych od Zamawiającego i niemożliwych do przewidzenia: Dopiero w trakcie demontażu organów okazało się, iż znajdujące się aktualnie w prospekcie organów cynkowe piszczałki frontowe, zostały ulokowane w miejsce poprzednich, oryginalnych cynowo-ołowianych. Powyższe piszczałki cynkowe, nie zostały odpowiednio dopasowane w prospekcie organów, z powodu innej większej średnicy od piszczałek oryginalnych, przez co stoją bardzo blisko siebie i nie spełniają normy organmistrzowskiej. Ponadto zastąpienie piszczałek oryginalnych wtórnymi (cynkowymi) spowodowało także inne ujemne skutki: -pogorszenie brzmienia zasadniczego głosu jaki Pryncypał 8, grający na froncie organowego prospektu, -zmianę estetyki prospektu, ponieważ wygląd cynowych, polerowanych piszczałek prospektowych jest zdecydowanie ładniejszy od aktualnych cynkowych. W związku z powyższym uzasadniona jest rekonstrukcja piszczałek frontowych, wykonanych z cyny, posiadających oryginalne formy labium oraz odpowiednie wymiary. 6)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego: w przypadku niewykonania prac dodatkowych, niemożliwe byłoby wykonanie zamówienia podstawowego w sposób prawidłowy, zgodnie ze sztuką konserwatorska, przez co organy, będące przedmiotem prac konserwatorskich i renowacyjnych, nie spełniałyby w pełni wymagań funkcjonalnych oraz estetycznych. Tym samym zostały spełnione przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 5), pozwalające na udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 66 i nast. Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.