eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu Citrix XenDesktop, zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu VMware vSphere, zakup aktualizacji usług serwisowych producenta wraz z subskrypcją usług ochronnych FortiGuard dla 2 urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM Fortigate 310B dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362489 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Poznań: Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu Citrix XenDesktop, zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu VMware vSphere, zakup aktualizacji usług serwisowych producenta wraz z subskrypcją usług ochronnych FortiGuard dla 2 urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM Fortigate 310B dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334814


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 481842400000, ul. ul. Trójpole  21, 61693   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 8274500, 8274588, faks 618 226 420, e-mail przetargi2@poznan.sa.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu Citrix XenDesktop, zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu VMware vSphere, zakup aktualizacji usług serwisowych producenta wraz z subskrypcją usług ochronnych FortiGuard dla 2 urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM Fortigate 310B dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu Citrix XenDesktop, zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu VMware vSphere, zakup aktualizacji usług serwisowych producenta wraz z subskrypcją usług ochronnych FortiGuard dla 2 urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM Fortigate 310B dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (zadania): 1. Zadanie 1 - Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu Citrix XenDesktop. a) Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla łącznie 300 licencji systemu Citrix XenDesktop Platinum Edition - Per User/Device (code LA-0001881967-86631) wraz z usługami Citrix Repeater Plug-in, Citrix Access Gateway Universal License, Citrix Branch Repeater VPX. b) Usługi wskazane w pkt. a) muszą być aktywowane od dnia 31 grudnia 2016 r. na okres 12 miesięcy. Obecne usługi są aktywne do dnia 30 grudnia 2016 r. (order 0001881967/000004). 2. Zadanie 2 - Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu VMware vSphere. a) Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla łącznie 10 licencji (na 10CPU) systemu VMware vSphere 5 Enterprise Plus na okres 12 miesięcy począwszy od dnia 13 grudnia 2016. Obecne usługi są aktywne do dnia 12 grudnia 2016r. b) Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla łącznie 12 licencji (na 12CPU) systemu VMware vSphere 6 Enterprise Plus na okres 12 miesięcy począwszy od dnia 16 grudnia 2016. Obecne usługi są aktywne do dnia 15 grudnia 2016r. c) Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla 1 licencji konsoli VMware vCenter Server 6 Standard na okres 12 miesięcy począwszy od dnia 13 grudnia 2016. Obecne usługi są aktywne do dnia 12 grudnia 2016r. 3. Zadanie 3 - Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta wraz z subskrypcją usług ochronnych FortiGuard dla 2 urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM Fortigate 310B. a) Zadanie obejmuje dwa urządzenia klasy UTM Fortigate 310B o numerach seryjnych FG300B3911601677 oraz FG300B3913600205. b) Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta obejmuje usługę serwisową świadczoną w trybie 8x5 NBD, aktualizację oprogramowania urządzeń oraz zwrot i wymianę urządzeń. Usługa musi być aktywna dla urządzeń wskazanych w pkt. a) począwszy od dnia 2 stycznia 2017 r. na okres 12 miesięcy. Obecna usługa jest aktywna do dnia 1 stycznia 2017r. c) Subskrypcja usług ochronnych FortiGuard obejmuje 4 moduły: IPS and Application Control, Email Filtering, Web Filtering oraz AntiVirus. Usługa musi być aktywna dla urządzeń wskazanych w pkt. a) począwszy od dnia 2 stycznia 2017 r. na okres 12 miesięcy. Obecna usługa jest aktywna do dnia 1 stycznia 2017r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71356300-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie 1 - Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu Citrix XenDesktop
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT53658.54
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Comtegra,  ,  ul. Puławska 474,  02-884,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62502.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62502.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62502.45
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie 2 - Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta (Software Maintenance) dla systemu VMware vSphere.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81300.81
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SANSEC Poland S.A.,  ,  ul. Bolesława Prusa 2,  00-493,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82003.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82003.09
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84685.5
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie 3 - Zakup aktualizacji usług serwisowych producenta wraz z subskrypcją usług ochronnych FortiGuard dla 2 urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM Fortigate 310B.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT40650.41
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Softinet Sp. z o.o.,  ,  ul. Rostafińskich 4,  02-593,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42827.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42827.37
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42827.37
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.