Iwaniska: Kompleksowa Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć oraz pełnienie funkcji koordynatora i asystenta i specjalisty ds. finansów w ramach projektu POKL pt. Kapitalny Start
Numer ogłoszenia: 362334 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Szkół w Iwaniskach , ul. Opatowska 26, 27-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8601204, faks 15 8601204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć oraz pełnienie funkcji koordynatora i asystenta i specjalisty ds. finansów w ramach projektu POKL pt. Kapitalny Start.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych niżej wymienionych oraz zarządzanie projektem w Zespole Publicznych Szkół w Iwaniskach Publicznej Szkole Podstawowej w Iwaniskach w ramach projektu pod nazwą Kapitalny starty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 1. Usługi edukacyjne Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu wiedzy i umiejętności matematycznych 80 godz. dla 10 uczniów; Zajęcia dla dzieci rozwijających zainteresowania matematyczne 80 godz. dla 10 uczniów; Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu wiedzy i umiejętności przyrodniczych 80 godz. dla 10 uczniów; Zajęcia dla dzieci rozwijających zainteresowania przyrodnicze 80 godz. dla 10 uczniów; Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności informatycznych 80 godz. dla 10 uczniów; Zajęcia dla dzieci rozwijających zainteresowania informatyczne 80 godz. dla 10 uczniów; Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności językowych w zakresie uczenia się języka angielskiego 80 godz. dla 10 uczniów; Zajęcia dla dzieci rozwijających zainteresowania językowe w zakresie uczenia się języka angielskiego 80 godz. dla 10 uczniów; Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze w czasie półkolonii 60 godz. dla 20 uczniów; Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze w czasie półkolonii 60 godz. dla 20 uczniów; Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze w czasie półkolonii 60 godz. dla 20 uczniów; Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze w czasie półkolonii 60 godz. dla 20 uczniów; Zajęcia z pedagogiem szkolnym w czasie półkolonii zorganizowanych w dniach 1 - 12 lipca 2013 roku 40 godz. dla 80 uczniów. koordynator - Liczba godzin: 192h (16h na miesiąc); asystent - Liczba godzin: 144h (12h na miesiąc); specjalista ds. finansów projektu - Liczba godzin: 96h (8h na miesiąc); 2. pełnienie funkcji koordynatora i asystenta oraz specjalisty ds. finansów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych usług edukacyjnych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - za spełnienie warunku zamawiający uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w ramach dwóch umów usługę edukacyjną, w ramach której zrealizowano zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży szkolnej, o wartości minimum 50 000,00 zł każda. Do wymienionej usługi w wykazie należy załączyć dokument, który potwierdzi należyte wykonanie usługi.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: 1. Usługi edukacyjne wymagania minimalne kadry 1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu wiedzy i umiejętności matematycznych wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie nauczania matematyki, minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi ; 2. Zajęcia dla dzieci rozwijających zainteresowania matematyczne wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie nauczania matematyki, minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi ; 3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu wiedzy i umiejętności przyrodniczych wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie nauczania przyrody, minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi ; 4. Zajęcia dla dzieci rozwijających zainteresowania przyrodnicze wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie nauczania przyrody, minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi ; 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności informatycznych wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie informatyki, minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi ; 6. Zajęcia dla dzieci rozwijających zainteresowania informatyczne wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie informatyki, minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi ; 7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności językowych w zakresie uczenia się języka angielskiego wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie j. angielskiego, minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi; 8. Zajęcia dla dzieci rozwijających zainteresowania językowe w zakresie uczenia się języka angielskiego wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie j. angielskiego, minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi; 9. Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze w czasie półkolonii wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi;; 10. Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze w czasie półkolonii wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi 11. Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze w czasie półkolonii wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi; 12. Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze w czasie półkolonii wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, doświadczenie w pracy z dziećmi; 13. Zajęcia z pedagogiem szkolnym w czasie półkolonii zorganizowanych w dniach 1 - 12 lipca 2013 roku wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie pedagogiki minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, doświadczenie w pracy z dziećmi; 2. pełnienie funkcji koordynatora, asystenta i księgowego wymagania minimalne kadry 1. Koordynator projektu wykształcenie wyższe magisterskie lub ukończone studia podyplomowe z zarządzania oświatą 3 - letni staż pracy w placówce oświatowej Doświadczenie polegające na zarządzaniu minimum jednym projektem edukacyjnym realizowanym ze środków UE; 2. Asystent wykształcenie wyższe magisterskie, 3 - letni staż pracy w placówce oświatowej Doświadczenie na stanowisku asystenta koordynatora lub stanowisku związanym z realizacją minimum jednego projektu z środków unijnych; 3 Specjalisty ds. finansów projektu wykształcenie ekonomiczne 3 - letnie doświadczenie zawodowe w na stanowisku związanym z księgowością doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych z EFS;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwaniska.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Publicznych Szkół w Iwaniskach,
ul. Opatowska 26 27 - 570 Iwaniska,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Publicznych Szkół w Iwaniskach, ul. Opatowska 26 27 - 570 Iwaniska - pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Kapitalny start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.