eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku mieszkalnym sześciorodzinnym nr 75 położonym w Gnieździskach, gm. Łopuszno, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie, na działce nr ewid. 1004, obręb 0013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362189 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Rzeszów: Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku mieszkalnym sześciorodzinnym nr 75 położonym w Gnieździskach, gm. Łopuszno, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie, na działce nr ewid. 1004, obręb 0013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332965


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 1034470800689, ul. ul. A. Asnyka  7, 35001   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 853 78 00, faks 17 853 78 16, e-mail pchmiel@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku mieszkalnym sześciorodzinnym nr 75 położonym w Gnieździskach, gm. Łopuszno, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie, na działce nr ewid. 1004, obręb 0013

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZ.SOP.0160.13.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) opracowanie projektu prac remontowych obejmującego wykonanie niżej wymienionych elementów robót: - usunięcie starej elewacji z płyt azbesto-cementowych ze ścian zewnętrznych z zachowaniem zasad dotyczących postępowania z azbestem; - złożenie i zabezpieczenie płyt a/c folią w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, do czasu odtransportowania; - przekazanie eternitu do punktu utylizacji azbestu. Karty przekazania eternitu do utylizacji będą stanowiły załączniki do protokołu odbioru końcowego; - odkopanie fundamentów wokół budynku i wykonanie prawidłowej izolacji pionowej; - likwidacja luksferów i wypełnienie ściany klatki schodowej elementami ceramicznymi (ok. 10 m2) wraz z wymianą okien na 2 szt. uchylno-rozwiernych z blokadą możliwości pełnego otwarcia do pozycji rozwiernej, o pow. przeszklenia min. 1,5 m2 każde; - wymiana okien w pomieszczeniach piwnicznych (8 szt.) na okna o takiej samej powierzchni przeszklenia; - zamurowanie drzwi zewnętrznych do dawnej kotłowni; - zasypanie podjazdu do kotłowni ziemią do poziomu otaczającego terenu; - naprawa i odnowienie balkonów, wymiana barierek; - wykonanie izolacji termicznej ze styropianu grubości 100 mm i elewacji na ścianach zewnętrznych. Kolor elewacji zostanie ustalony w trakcie realizacji; - wykonanie płyty odbojowej wokół budynku; - wykonanie nowych obróbek blacharskich (okapniki przy oknach, rynny spustowe, dach wiatrołapu klatki schodowej; - wykonanie instalacji odgromowej; - zamontowanie skrzynki połączeniowej na wejściu instalacji telefonicznej do budynku; - inspekcja kanalizacji deszczowej na działce oraz wykonanie odwodnienia budynku z podłączeniem rur spustowych od rynien do kanalizacji; - wymiana drzwi wejściowych do piwnicy; - wymiana wewnętrznej instalacji zimnej wody do podejść do wodomierzy w mieszkaniach; - uzupełnienie tynków, wyrównanie powierzchni, malowanie klatki schodowej (emulsja+lamperia); - wykonanie oświetlenia zewnętrznego przy wejściu do klatki schodowej; - likwidacja składu opału, skucie ścian oporowych i zasypanie ziemią; - wywóz odpadów; - uporządkowanie i wyrównanie terenu, zasianie trawy w miejscach nawiezienia ziemi. b) wykonanie prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem prac remontowych. 3.Przy wykonywaniu robót file:///C:/Users/CHMIEL/AppData/Local/Temp/332965-... budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45211000-9, 42420000-7, 45330000-9, 90650000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162601.62
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mar-Tom Marek Mazur,  ,  Wiśniówka 37/1,  26-050,  Zagnańsk,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138941
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138941
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210508.2
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  Negocjacji bez ogłoszenia  na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybór trybu postępowania podyktowany został brakiem złożonych ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, oraz koniecznością pilnego wykonania prac w budynku mieszkalnym w związku z czym zastosowano tryb, w którym zaproszenie do złożenia oferty kierowane są bezpośrednio do wykonawców. Wobec powyższego wyczerpane zostały przesłanki wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia określone w art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaproszenie do negocjacji zostało wysłane do 5 wykonawców, w związki z czym ostał spełniony warunek konkurencyjności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.