eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › USŁUGI TRANSPORTOWE - WYJAZDY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Jordanów: USŁUGI TRANSPORTOWE - WYJAZDY
Numer ogłoszenia: 362116 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 26 93 514, faks 018 26 93 526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI TRANSPORTOWE - WYJAZDY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przewozu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów podczas wyjazdów do: a) Warszawy, b) do Pienińskiego Parku Narodowego. Wykaz wyjazdów i ich szczegółowy opis poniżej. Wyjazd 1 - Warszawa: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przewozu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów podczas wyjazdów do Warszawy. b) Daty wyjazdów: - Zadanie 1: 16-17 października 2013 r., 53 uczniów + 4 opiekunów = 57 os. - Zadanie 2: 23-24 października 2013 r., 41 uczniów + 3 opiekunów = 44 os. - Zadanie 3: 6-7 listopada 2013 r., 44 uczniów + 3 opiekunów = 47 os. W ciągu okresu realizacji usługi może nastąpić nieznaczna zmiana ilości przewożonych uczniów w stosunku do określonej w niniejszej specyfikacji z różnych powodów, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w chwili sporządzania SIWZ. c) Przebieg tras: dzień 1: Gmina Jordanów (zebranie uczniów ze szkół) wyjazd w godzinach porannych - Warszawa - dojazd do noclegu w odległości do 20 km od centrum Warszawy; dzień 2:, powrót do centrum Warszawy w godzinach porannych - przejazd po Warszawie (planowane jest zwiedzanie Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik, zwiedzanie miasta z przewodnikiem) - Gmina Jordanów (rozwiezienie uczniów do szkół), powrót w godzinach wieczornych. d) W ramach zamówienia autokary będą dostępne do dyspozycji do przemieszczania się po Warszawie. e) Podczas każdego wyjazdu Zamawiający zapewnia dla kierowcy nocleg oraz obiadokolację (w pierwszym dniu) i śniadanie (w drugim dniu) spożywane razem z uczestnikami wyjazdu. Wyjazd 2 - Pieniński Park Narodowy: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przewozu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów podczas wyjazdu do Pienińskiego Parku Narodowego. b) Data wyjazdu: wycieczka jednodniowa pomiędzy 23.09-31.10.2013 r. c) Ilość uczniów - 50 os. + 4 opiekunów. Razem 54 os. W ciągu okresu realizacji usługi może nastąpić nieznaczna zmiana ilości dowożonych uczniów w stosunku do określonej w niniejszej specyfikacji z różnych powodów, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w chwili sporządzania SIWZ. d) Przebieg trasy: Gmina Jordanów (zebranie uczniów ze szkół w godzinach porannych) - Pieniński Park Narodowy - Gmina Jordanów (rozwiezienie uczniów do szkół), powrót w godzinach popołudniowych. d) Ponadto w ramach zamówienia autokar będzie dostępny do dyspozycji do ewentualnego przemieszczania się w trakcie wycieczki (pomiędzy atrakcjami edukacyjnymi). Trasy i ich długość mogą być nieznacznie modyfikowane w zależności od szczególnych potrzeb Zamawiającego wynikłych z przyczyn organizacyjnych, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzania specyfikacji. Zadaniem Wykonawcy jest bezwzględne zapewnienie ciągłości usługi, tak więc: a) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy realizację usługi jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie usługi przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który spełni podstawowe wymagania stawiane Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca nie dopełni obowiązków wskazanych w pkt a, Zamawiający zleci zastępcze wykonanie usługi innemu przewoźnikowi, a koszty tej usługi zostaną potrącone z wynagrodzenia wykonawcy ujętego w najbliższej fakturze; Wykonawca zobowiązuje się do: - realizacji zadania pojazdami w dobrym stanie technicznym, dopuszczonymi do ruchu drogowego. - zapewnienia miejsc siedzących w czasie przejazdu dla zgłoszonych do przewozu uczniów i opiekunów. - zapewnienia podróżnym odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny zgodnie z obowiązującymi przepisami. - podstawienia autobusu/-ów odpowiadającego liczebności przewożonej grupy. - podstawienia środka transportu w miejscu wskazanym przez Opiekuna Szkolnego co najmniej na 15 minut przed planowanym odjazdem. Ustalenie miejsca i godziny odjazdu nastąpi z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem - zapewnienia kierowcy znającego topografię Warszawy. Wszelkie opłaty za parkingi, opłaty za przejazd drogami itp. konieczne do zrealizowania usługi ponosi Wykonawca. Wyjątek: parking podczas noclegu w Warszawie/okolicach Warszawy zapewnia Zamawiający..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 z póź.zm.) oraz złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi będzie dysponował pojazdami spełniającymi wymogi przewozu osób oraz złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Poza przypadkami wskazanymi w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana postanowień wzoru umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w § 11 ust. 2-6 wzoru umowy, jeżeli: 1) polega na zmianie terminu realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, lub 2) jest uzasadniona zmianą przepisów prawa, lub 3) wynika z innych szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie, Rynek 2, 34-240 Jordanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 08:15, miejsce: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie, Rynek 2, 34-240 Jordanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby prowadzonego przez Zamawiającego Projektu Szansa na miarę sukcesu - gimnazjum (POKL.09.01.02-12-032/12), realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% środków przeznaczonych na realizację zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.