eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brok › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Brok: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brok
Numer ogłoszenia: 36209 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brok , Plac Kościelny 6, 07-306 Brok, woj. mazowieckie, tel. 029 7457554, 7457587, faks 029 7457554.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugbrok.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa na wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brok zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Broku Nr IV.20.2007 z dnia 28 lutego 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brok. Projekt planu będzie opracowany w zakresie i formie wymaganej przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, aktów wykonawczych do ww. ustawy oraz innych aktów prawnych w zakresie dotyczącym opracowania planu. Obszar miasta objęty opracowaniem - ok. 2807,4 ha. W zakresie prac wymagane jest dostosowanie ww. uchwały do wymogów obowiązujących przepisów prawnych w momencie jej uchwalania. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 71410000-5 usługi planowania przestrzennego. 2) Szczegółowy zakres usług: Dzieło poza projektem planu miejscowego obejmuje opracowanie: 1) opracowania ekofizjograficznego podstawowego, stosownie do wymogów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298), 2) prognozy oddziaływania na środowisko, stosownie do wymogów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 197, poz. 1667), 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, o której mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 4) wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne - stosownie do wymogów ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266, z późn. zm.) 3) Istotne warunki merytoryczne i proceduralne przedmiotu zamówienia: 1) projekt planu miejscowego winien uwzględniać politykę przestrzenną gminy określoną w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brok, uchwalonym przez Radę Gminy w Broku uchwałą Nr XIII.82.2004 z dnia 20 kwietnia 2004 r. 2) Plan (część opisowa i graficzna) winien być wykonany również w technice elektronicznej (rysunki w formatach jpg. oraz dwg. lub dxf.) i przekazany na nośnikach elektronicznych. 3) Wykonawca jest zobowiązany uczestniczyć we wszystkich procedurach formalno-prawnych sporządzenia planu, w tym w procedurach: opiniowania, uzgadniania, w dyskusji publicznej zorganizowanej w okresie wyłożenia projektu do publicznego wglądu, w rozpatrywaniu uwag wniesionych w okresie wyłożenia projektu do publicznego wglądu, w rozpatrywaniu uwag wniesionych do projektu, także w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach komisji Rady Gminy na temat projektu planu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia do dokumentacji projektu planu stosownych poprawek wynikających z treści opinii, uzgodnień oraz z rozpatrzenia uwag wniesionych w okresie wyłożenia projektu do publicznego wglądu. 5) Materiały geodezyjne i kartograficzne zostaną zapewnione do opracowania planu staraniem Wykonawcy. Koszty uzyskania materiałów zostaną zrefundowane przez Zamawiającego na podstawie przedstawionych faktur. 6) Zamawiający udostępnia Wykonawcy do wykorzystania: - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brok, - wnioski złożone do planu, - inne istniejące w zasobach Urzędu Gminy materiały i informacje niezbędne do wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł słownie złotych: cztery tysiące. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w Broku: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Maz. O.Brok 19 8923 1018 020 0101 2002 0010 Inną formę wadium (tj. oryginał poręczenia lub gwarancji) należy złożyć wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w kopercie, która zawiera ofertę, ale nie zszyty z ofertą (do samej oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty dopuszczalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a także spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 5) spełnia wymogi SIWZ, 6) akceptuje warunki umowy, załączonej do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) podpisany załącznik nr 2 załączony do niniejszej SIWZ, 3) wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( w tym co najmniej opracowane dwa plany zagospodarowania przestrzennego), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( opinie, referencje zamawiających) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy załączyć kserokopie uprawnień projektowych członków zespołu i kserokopie zrzeszenia we właściwych izbach samorządów zawodowych. 2. Dokumenty wymienione powyżej, muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbrok.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Broku Plac Kościelny 6 07-306 Brok w godz. 7:30 do 15:30 pok. Nr 11 tel. 29 74 57 587.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Broku Plac Kościelny 6 07-306 Brok pok. Nr 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.