Kraków: monitoring systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w lokalach: PAL Dzielnicy V i VII przy ul. Urzędniczej 20/3 oraz PAL Grzegórzki przy ul. Semperitowców 13 działających w ramach projektu Pora na aktywność - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 361928 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: monitoring systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w lokalach: PAL Dzielnicy V i VII przy ul. Urzędniczej 20/3 oraz PAL Grzegórzki przy ul. Semperitowców 13 działających w ramach projektu Pora na aktywność - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa monitoringu systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w lokalach: PAL Dzielnicy V i VII przy ul. Urzędniczej 20/3 oraz PAL Grzegórzki przy ul. Semperitowców 13 w Krakowie, działających w ramach projektu Pora na aktywność zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) czas realizacji usługi, od 02.11. 2010 r. do 31.12.2011 r., całodobowo przez 7 dni w tygodniu, 2) Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb oraz pracowników Zamawiającego w przypadku: awarii systemu, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu, 3) czas dojazdu grupy interwencyjnej do wymienionego wyżej obiektu nie będzie dłuższy niż 10 minut, 4) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdym przypadku dezaktywacji lub nie załączenia systemu alarmowego w następujących godzinach: - W lokalu przy ul. Semeperitowców 13 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.15 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w dni robocze, - W lokalu przy ul. Urzędniczej 20/3 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.00 w dni robocze, 5) w przypadku braku sygnału w centrali, Wykonawca natychmiast powiadomi o tym Zamawiającego, 6) grupa interwencyjna potwierdzi swoje przybycie do obiektu wpisując kod na klawiaturze centralki systemu alarmowego zainstalowanej w obiekcie. 7) grupa interwencyjna, która przybędzie do obiektu w przypadku gdy uruchomi się sygnał alarmowy ma obowiązek sprawdzić obiekt i powiadomić o wynikach Zamawiającego, 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku braku interwencji ze strony Wykonawcy w czasie, o którym mowa w pkt 3 oraz za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia. 9) Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania systemu alarmowego, przez cały czas trwania umowy w stanie ciągłej gotowości, dokonując odpowiednich czynności konserwacyjnych, 10) Zamawiający zobowiązuje się do powiadamiania Wykonawcy o planowanych próbach systemu alarmowego, otwarcia obiektu poza godzinami pracy lub innych okolicznościach, istotnych dla sposobu wykonywania ochrony i dozoru mienia Zamawiającego, 11) Wcześniejsze dezaktywacje systemów alarmowych oraz późniejsze ich załączanie, niż wymieniono w pkt 4, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy z wyprzedzeniem, 12) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności materialnej za szkody w mieniu Zamawiającego, powstałe w wyniku nie włączenia się systemu alarmowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 13) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wykazu pracowników wraz z telefonami kontaktowymi, których należy powiadomić w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu 14) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy kodów dostępu do ochranianego obiektu. 15) Zamawiający dopuszcza zmianę godzin aktywacji i dezaktywacji alarmów o których mowa w pkt 4, 16) uruchomienie usługi nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca będzie wykonywał usługę z wykorzystaniem własnego personelu, 2) Wykonawca będzie niezwłocznie uwzględniał uwagi pracowników Zamawiającego kontrolujących sposób wykonania usługi, a także uzasadnione uwagi i wnioski pracowników Zamawiającego użytkujących ochraniany lokal, 3) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia w wysokości minimum 1 000 000 zł, w tym minimum 100 000 zł na jedno zdarzenie w okresie ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 4) W przypadku wygaśnięcia polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt 3 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć nową polisę ubezpieczeniową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Ochrony Osób i Mienia "SPEC/AS" SECURITY Tadeusz Woźniak
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Ochrony Osób i Mienia "SPEC/AS" SECURITY Tadeusz Woźniak
- Agencja Ochrony osób i Mienia Spec/As Security, Tadeusz Woźniak, ul. Piastowska 12, 32-410 Dobczyce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2047,92
Oferta z najniższą ceną: 2047,92 / Oferta z najwyższą ceną: 2047,92
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usług. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zaś jej wartość nie przekracza łacznie 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w siwz
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim
- Świadczenie usług ochrony
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Ochrona osób i mienia obiektów Oddziału ZUS w Tarnowie i Inspektoratu w Bochni
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.