eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › monitoring systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w lokalachPAL Dzielnicy V i VII przy ul. Urzędniczej 20/3 oraz PAL Grzegórzki przy ul. Semperitowców 13 działających w ramach projektu Pora na aktywność - zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2010-11-09

Kraków: monitoring systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w lokalach: PAL Dzielnicy V i VII przy ul. Urzędniczej 20/3 oraz PAL Grzegórzki przy ul. Semperitowców 13 działających w ramach projektu Pora na aktywność - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 361928 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: monitoring systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w lokalach: PAL Dzielnicy V i VII przy ul. Urzędniczej 20/3 oraz PAL Grzegórzki przy ul. Semperitowców 13 działających w ramach projektu Pora na aktywność - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa monitoringu systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w lokalach: PAL Dzielnicy V i VII przy ul. Urzędniczej 20/3 oraz PAL Grzegórzki przy ul. Semperitowców 13 w Krakowie, działających w ramach projektu Pora na aktywność zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) czas realizacji usługi, od 02.11. 2010 r. do 31.12.2011 r., całodobowo przez 7 dni w tygodniu, 2) Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb oraz pracowników Zamawiającego w przypadku: awarii systemu, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu, 3) czas dojazdu grupy interwencyjnej do wymienionego wyżej obiektu nie będzie dłuższy niż 10 minut, 4) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdym przypadku dezaktywacji lub nie załączenia systemu alarmowego w następujących godzinach: - W lokalu przy ul. Semeperitowców 13 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.15 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w dni robocze, - W lokalu przy ul. Urzędniczej 20/3 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.00 w dni robocze, 5) w przypadku braku sygnału w centrali, Wykonawca natychmiast powiadomi o tym Zamawiającego, 6) grupa interwencyjna potwierdzi swoje przybycie do obiektu wpisując kod na klawiaturze centralki systemu alarmowego zainstalowanej w obiekcie. 7) grupa interwencyjna, która przybędzie do obiektu w przypadku gdy uruchomi się sygnał alarmowy ma obowiązek sprawdzić obiekt i powiadomić o wynikach Zamawiającego, 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku braku interwencji ze strony Wykonawcy w czasie, o którym mowa w pkt 3 oraz za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia. 9) Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania systemu alarmowego, przez cały czas trwania umowy w stanie ciągłej gotowości, dokonując odpowiednich czynności konserwacyjnych, 10) Zamawiający zobowiązuje się do powiadamiania Wykonawcy o planowanych próbach systemu alarmowego, otwarcia obiektu poza godzinami pracy lub innych okolicznościach, istotnych dla sposobu wykonywania ochrony i dozoru mienia Zamawiającego, 11) Wcześniejsze dezaktywacje systemów alarmowych oraz późniejsze ich załączanie, niż wymieniono w pkt 4, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy z wyprzedzeniem, 12) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności materialnej za szkody w mieniu Zamawiającego, powstałe w wyniku nie włączenia się systemu alarmowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 13) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wykazu pracowników wraz z telefonami kontaktowymi, których należy powiadomić w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu 14) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy kodów dostępu do ochranianego obiektu. 15) Zamawiający dopuszcza zmianę godzin aktywacji i dezaktywacji alarmów o których mowa w pkt 4, 16) uruchomienie usługi nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca będzie wykonywał usługę z wykorzystaniem własnego personelu, 2) Wykonawca będzie niezwłocznie uwzględniał uwagi pracowników Zamawiającego kontrolujących sposób wykonania usługi, a także uzasadnione uwagi i wnioski pracowników Zamawiającego użytkujących ochraniany lokal, 3) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia w wysokości minimum 1 000 000 zł, w tym minimum 100 000 zł na jedno zdarzenie w okresie ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 4) W przypadku wygaśnięcia polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt 3 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć nową polisę ubezpieczeniową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony osób i Mienia Spec/As Security, Tadeusz Woźniak, ul. Piastowska 12, 32-410 Dobczyce, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2047,92

  • Oferta z najniższą ceną: 2047,92 / Oferta z najwyższą ceną: 2047,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usług. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zaś jej wartość nie przekracza łacznie 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w siwz

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.